Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@21:30:36 GMT

فعالیت ۳ تیم مستندساز در موکب حرم حضرت معصومه(س)

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۰۶۱۸۶

فعالیت ۳ تیم مستندساز در موکب حرم حضرت معصومه(س)

قم - مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) از فعالیت ۳ تیم مستندساز در تهیه برنامه‌های تلویزیونی از فعالیت‌های موکب حرم حضرت معصومه(س) خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جواد بهشتی‌پور در نشست خبری که پیش از ظهر دوشنبه در سالن حضرت خدیجه(س) صحن فاطمی آستان مقدس حضرت معصومه(س) برگزار شد، با اشاره به فعالیت‌های رسانه‌ای موکب حرم حضرت معصومه(س) در ایام راهپیمایی اربعین، اظهار کرد: ستاد رسانه‌ای به منظور تهیه و انتشار برنامه‌هایی تلویزیونی در این ایام در محل موکب مستقر می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) از نصب و راه اندازی دستگاه اس ان جی امور استان‌ها در محل موکب حرم حضرت معصومه(س) خبر داد و افزود: حضور زائران در موکب حرم حضرت معصومه(س) از شبکه‌های مختلف سراسری و به شکل ویژه از شبکه شما پخش خواهد شد.

وی ادامه داد: تیم تهیه کننه برنامه‌های تلویزیونی مقیم در محل موکب مستقرمی شوند و برنامه‌های ویژه از طریق شبکه‌های امید، جام جم، شبکه شما و سایر شبکه‌های سراسری پخش خواهد شد.

حجت الاسلام بهشتی‌پور از تأکید بیشتر بر پخش رسانه‌ای برنامه‌های موکب به نسبت سال گذشته یاد کرد و افزود: رادیو معارف، رادیو محرم، رادیو اربعین و سایر شبکه‌های رادیویی استانی و ملی توسط تیم ۸ نفره رادیو معارف مستقر در موکب نیز تغذیه خواهند شد.

اسکان خبرنگاران و عکاسان در محل موکب

مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) در رابطه با تهیه محتوای خبری نیز تأکید کرد: علاوه بر تیم خبری استان مقدس که در محل موکب مستقر هستند آمادگی برای اسکان خبرنگاران و عکاسان در محل موکب نیز فراهم شده است.

وی از حل مشکلات سال گذشته ارتباطات اینترنتی هم خبر داد و گفت: ۱۰ مگ حجم اینترنتی برای انتقال محتوای خبری و تصویری خبرنگاران و عکاسان خریداری شده است.

حجت الاسلام بهشتی‌پور از فعالیت ۳ تیم مستند ساز حرفه‌ای در محل موکب هم خبر داد و گفت: این گروه‌ها مستند و کلیپ‌های خاصی را در این ایام تهیه خواهند کرد که در این ایام پیاده روی اربعین و در طول سال از شبکه‌های مختلف تلویزیونی پخش خواهد شد.

برپایی نمایشگاه بعد از اربعین در حرم مطهر

مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) افزود: از عکاسان دعوت شده است که به ثبت صحنه‌های تأثیرگذار این ایام بپردازند و بعد از این ایام اربعین نمایشگاهی با این موضوع در حرم برپا خواهد شد.

وی در رابطه با برنامه‌های قرآنی موکب نیز تأکید کرد: هر روز قبل از نماز ظهر محفل قرآنی ویژه در حسینیه موکب و برنامه‌های ویژه قرآنی با حضور قاریان بین المللی برپا خواهد شد.

حجت الاسلام بهشتی‌پور افزود: اطلاع‌رسانی برنامه‌های قرآنی هم از طریق تلویزیون خود موکب و هم در بین مسیرپیاده روی اعلام می‌شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۰۶۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات مشاوره ای رایگان در حرم حضرت معصومه(س)

به نقل از آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها، غلامرضا زیدی از ارائه خدمات مشاوره رایگان در حرم مطهر خبر داد و گفت: باتوجه‌به بروز مشکلات و آسیب‌های فراوانی که به دلیل ترویج فرهنگ بیگانه در زندگی افراد اتفاق می‌افتد، واحد مشاوره حرم مطهر با استفاده از مشاوران متخصص و دوره‌دیده سبک زندگی اسلامی خدمات مشاوره‌ای رایگان به مراجعه‌کنندگان ارائه می‌دهد.

 وی اظهار داشت: واحد مشاوره حرم مطهر سال‌ها در حوزه‌های خانواده، ازدواج، مهارت‌های همسرداری، تربیت فرزند، تحصیل، اخلاق، اختلالات تربیتی و…. مشغول به فعالیت است و به‌صورت رایگان به زائران و مجاوران خدمات‌رسانی می‌کند.

 رئیس اداره خانواده حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه واحد مشاوره حرم مطهر در نوبت صبح از ساعت ۹ الی ۱۳ ویژه خواهران و عصر از ساعت ۱۶ تا ۲۰ ویژه برادران و خانواده‌ها خدمت‌رسانی می‌کند، گفت: نوبت‌دهی واحد مشاوره حرم مطهر بانوی کرامت به‌صورت تماس تلفنی با شماره ۰۲۵۳۷۱۷۵۴۵۰ انجام می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند در صورت ظرفیت خالی تا هفت روز بعد از تاریخ تماس، نوبت رزرو کنند.

 وی خاطرنشان کرد: واحد مشاوره حرم مطهر در صحن جوادالائمه علیه‌السلام جنب درب ۲۴ واقع شده است و زائران حرم مطهر می‌توانند با مراجعه حضوری و بدون نوبت قبلی از خدمات مشاوره‌ای بهره‌مند شوند.

 زیدی ادامه داد: عموم زائران و مجاوران حرم مطهر بانوی کرامت می‌توانند به‌صورت فردی و خانوادگی از مشاوره با کارشناسان مجرب و امین حرم مطهر بهره‌مند شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات مشاوره ای رایگان در حرم حضرت معصومه(س)
  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است
  • تشییع پیکر ۲ شهید گمنام در قم
  • دانشگاه حضرت معصومه(س) باید به عنوان یک هویت مستقل بماند
  • تشییع دو شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق (ع) در قم
  • فعالیت ۲۹ موکب همدان در ایام اربعین در نجف و کربلا
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • تجلیل از سردار رادان در حرم حضرت معصومه(س)