Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با درخواست «تونی بلر» برای برگزاری همه پرسی مجدد در خصوص جدایی انگلیس از اتحادیه اروپا (برگزیت) شهردار لندن از امکان پذیر بودن برگزاری رفراندوم مجدد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گاردین، «صادق خان» شهردار لندن، از امکان پذیر بودن برگزاری همه پرسی مجدد در خصوص برگزیت در صورت مخالفت پارلمان انگلیس با این فرایند خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین رابطه روز گذشته نیز «تونی بلر» نخست وزیر اسبق انگلیس، خواستار برگزاری همه پرسی مجدد در خصوص برگزیت شده بود.

این وضعیت در حالی است که مذاکرات خروج انگلیس از اتحادیه اروپا (برگزیت) از مدتی قبل آغاز شده است.

از سوی دیگر «لیام فاکس» وزیر تجارت انگلیس  اعلام کرد این کشور تنها زمانی می تواند در خصوص پرداخت هزینه های خروج از اتحادیه اروپا با این اتحادیه به توافق برسد که دو طرف، موافقتنامه برگزیت را امضا کنند.

وزیر تجارت انگلیس با اعلام این مطلب به سران کشورهای اروپایی هشدار داد تصور نکنند که لندن در حال اغراق کردن در خصوص احتمال حاصل نشدن توافق میان دو طرف است.

علاوه بر این موارد «دیوید دیویس» وزیر برگزیت انگلیس روز جمعه در سخنانی تأکید کرد: بریتانیا خواستار دستیابی به یک توافق بر سر مفاد و شرایط خروج از اتحادیه اروپا است ولی آماده سناریوی بدون توافق نیز خواهد بود.

وی در ادامه تصریح کرد: ما خواستار شرایط بدون توافق نیستیم ولی برای این شرایط آماده هستیم.

بریتانیا تا ۱۸ ماه آینده از اتحادیه اروپا خارج خواهد شد. رهبران اروپایی از روند بسیار کند مذاکرات برگزیت انتقاد کرده و خواستار تغییر رویکرد مقام‌های ارشد لندن شده‌اند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۰۷۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیتی به مصاف تیم بدون مربی می‌رود!

به گزارش "ورزش سه"، گری اونیل، سرمربی ولورهمپتون، از سوی اتحادیه فوتبال انگلیس یک جلسه از همراهی تیمش محرومیت شده است. اونیل به دلیل رفتار نامناسب در شکست خانگی اخیر مقابل وستهام، برای بازی هفته این در لیگ برتر انگلیس مقابل منچسترسیتی از همراهی تیمش محروم خواهد بود.

ولورهمپتون پس از اینکه گل تساوی تیمش در بازی قبلی با بررسی VAR مردود اعلام شد، خشمگین شد و بعد از سوت پایان بازی با تونی هرینگتون، داور مسابقه، درگیر شد.

اونیل این تصمیم را "رسوایی" و "وحشتناک" توصیف کرد و گفته می‌شود که با هرینگتون در اتاق داوران هم صحبت کرده است. اتحادیه فوتبال انگلیس مدعی شد که "زبان و/یا رفتار اونیل در و یا اطراف اتاق داوران مسابقه نادرست و/یا تهدیدآمیز بود."

یک کمیسیون مستقل سه نفره حکم داده که اونیل برای یک بازی محروم خواهد شد و همچنین 9 هزار جریمه می‌شود و اتحادیه فوتبال انگلیس می‌تواند درخواست تجدید نظر علیه این تصمیم را بررسی کند.

اتحادیه فوتبال انگلیس این فصل رفتار بد مربیان را به شدت مورد بررسی قرار داده و قبل از تصمیم گیری در مورد اعتراض به رای اولیه، دلایل کتبی را بررسی خواهد کرد.

اگر اتحادیه فوتبال انگلیس به این نتیجه برسد که محرومیت برای یک مسابقه کافی نیست، اونیل ممکن است با محرومیت طولانی‌تری روبرو شود.

در اوایل این ماه، وینسنت کمپانی، سرمربی برنلی، به دلیل اعتراضاتش در تساوی 2-2 ماه گذشته مقابل چلسی، دو جلسه محروم شد. سید محرومیت او برای بازی دوم به حالت تعلیق درآمده و جریمه نقدی شد.

دیگر خبرها

  • شکایت علیه فوتبال: جان فوتبالیست‌ها بی‌اهمیت است
  • سیتی به مصاف تیم بدون مربی می‌رود!
  • حمله مجدد آمریکا و انگلیس به الحدیده یمن
  • حمله مجدد آمریکا و انگلیس به یمن
  • حمله با شمشیر در لندن یک کشته و چند زخمی بر جای گذاشت
  • تورم بیشتر برای انگلیسی‌ها در سایه کنترل‌های جدید برگزیتی
  • در حمله با چاقو در لندن ۴ نفر زخمی شدند
  • قانون ضد مهاجرتی سوناک عامل تنش در روابط دوبلین-لندن
  • لندن و تجهیز اوکراین برای جنگ بهاره پیش از انتخابات انگلیس
  • لیندسی گراهام خواستار توافق عربستان و اسرائیل شد