Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان از برگزاری همایش "جهان ، بدون ترور" ؛ 9 آبان ماه خبر داد.

به گزارش ایسنا، حامد علامتی با اشاره به برگزاری همایش "جهان ، بدون ترور" 9 آبان ماه گفت: این همایش در آستانه روز 13 آبان و تسخیر لانه جاسوسی با حضور شخصیت های مطرح لشکری و کشوری برپا می شود و این در حالیست که این برنامه همزمان در 31 استان کشور برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در خصوص هدف از برگزاری این همایش تصریح کرد: ایجاد گفتمان سازی، جریان سازی به منظور آگاهی بخشی و مقابله با پدیده شوم تروریسم از جمله این موضوعات است. این در حالیست که این همایش با حضور خانواده های شهدای ترور برگزار خواهد شد.

دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان با بیان اینکه از گروه‌های دانش‌آموزی کشورهای مسلمان نیز برای حضور در این همایش دعوت شده اند، اظهار کرد: دانش آموزان در برگزاری همایش «جهان بدون ترور» خودجوش و حضور فعالی خواهند داشت.

علامتی ادامه داد: اتحادیه دانش آموزان در سال های گذشته نیز متولی برگزاری همایش های «جهان بدون اسرائیل» و «جهان بدون آمریکا» بود که انعکاس های بین المللی داشت و پیش بینی می شود، همایش «جهان بدون ترور» نیز چنین باشد.

وی با بیان اینکه با پیشرفت‌های تکنولوژی انواع جدیدی از روش‌های تروریسم بروز کرده است، گفت: تروریسم زیستی، کشاورزی، محیط زیستی، اقتصادی، رسانه‌ای و جدیدترین آنها تروریسم سایبری، جنبه‎های جدیدی از انواع تروریسم هستند.

دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان با بیان اینکه در حوزه فرهنگی نیز با تهاجم فرهنگی روبرو هستیم، عنوان کرد: در حوزه اقتصادی هم یک جنگ تمام عیار علیه ایران شروع شده است. برای افزایش آگاهی دانش‌آموزان و توانمند شدن آنها، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان اقدام به طراحی سلسله همایش‌هایی تحت عنوان «جهان بدون ترور» کرده است که با موضوعاتی چون تروریسم نیابتی، اقتصادی، زیستی، محیط زیستی، کشاورزی، رسانه ای و سایبری برگزار می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۰۷۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش‌آموزان نابغه ایرانی بر بام والیبال جهان ایستادند

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم والیبال دانش‌آموزی ایران که با شش پیروزی پیاپی مقابل اوگاندا، آلمان، بلژیک، هلند، ایتالیا و چین تایپه به فینال رقابت‌های دانش آموزان جهان راه یافته بود، امشب و در ادامه بازی‌های درخشان خود در بلگراد به مصاف آلمان رفت و توانست بار دیگر این حریف خود را شکست داده و با کسب پیروزی سه بر صفر مقابل این تیم اروپایی، قهرمان والیبال دانش‌آموزان جهان شود.

تیم والیبال دانش‌آموزی کشورمان در دست اول ۲۵ بر ۲۱، در دست دوم ۲۵ بر ۱۸ و در دست سوم با نتیجه ۲۶ بر ۲۴ آلمان را مغلوب کرده و در مجموع با نتیجه قاطع سه بر صفر، عنوان قهرمانی مسابقات جهانی را از آن خود کردند.

در این دیدار حسن‌پور سفیر و دیگر اعضای سفارت ایران در صربستان برای تشویق بازیکنان ایرانی به سالن آمده بودند و در کنار دانش‌آموزان نابغه ایرانی، جشن قهرمانی برپا کردند. گفتنی است تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان ساعت ۳:۱۵ بامداد روز سه شنبه به ایران بازخواهد گشت.

کد خبر 6091516

دیگر خبرها

  • کتابداران دیلم برای جذب دانش آموزان در مدارس حضور یابند
  • ترور برای بقا
  • نامه اتحادیه انجمن‌های اسلامی به نخبگان دانشگاه‌های آمریکا
  • نامه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل به نخبگان دانشگاه‌های ایالات متحده
  • ریشه‌های تروریست‌پروری در سیاست‌های غرب؛ ترور برای بقا!
  • برگزاری همایش بزرگ ورزش پهلوانی در نصف جهان
  • تاجگذاری باشکوه والیبال ایران: قهرمان جهان شدیم
  • دانش‌آموزان نابغه ایرانی بر بام والیبال جهان ایستادند
  • راهیابی تیم والیبال دانش‌آموزی به فینال مسابقات جهانی
  • صعود ایران با حضور ۴ گلستانی به فینال والیبال دانش آموزان جهان