Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز از کاشان ، اکبر پناهی ظهر امروز در جلسه تودیع و معارفه مدیر آموزش و پرورش ضمن تقدیر از خدمات محمود خدمتی مدیر سابق آموزش و پرورش و معرفی مهدی حدادیان به عنوان سرپرست آموزش و پرورش اظهار داشت: جابه‌جایی نیرو در  نهادهای دولتی همواره وجود داشته و برای انجام بهتر امور انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان ضمن اشاره به این حدیث از پیامبر که یک ساعت تفکر بهتر از هفتاد سال عبادت است ابراز داشت: گاهی اوقات انسان ها یک ساعت فکر می‌کنند ارزش آن از یک عمر بدون فکر زندگی کردن بیشتر است اگر کسی معلومات خود را بگذارد و روی آن تفکر کند تا مجهولات کشف شود به آن تفکر می‌گویند.

پناهی اذعان داشت: فکر حرکت به سوی مبادی معلوم است و از مبادی معلوم به سمت امر مجهول و این که هیچ وقت علم از جهل ناشی نمی‌شود و اگر روی مجهولات تامل کنید به علم نمی‌رسید پس باید روی معلومات تفکر کنیم تا مجهولات ظاهر شوند و وقتی فکر می‌کنید معلومات را جلو بگذارید تا مجهول مشخص شود و اگر نه مجهولات انسان را به جایی نمی‌رساند.

پناهی خاطرنشان کرد: فکر کردن ترتیب امور مجهول نیست بلکه ترتیب امور معلوم است بعضی مواقع افراد از این نوع تفکر غافل می‌شوند و معلومات را نادیده می‌گیرند، همه معلومات را می‌ببینند ولی بعضی آن را منکر می‌شوند، اگر ما به کسی سوء زن پیدا کردیم هر نوع خدماتی که انجام می‌دهد نادیده می‌گیریم و خدمات او را خیانت قلمداد می‌کنیم  ما نباید دچار خیال‌اندیشی شویم و کفه عدالت ما نامتوازن باشد و ما را از انصاف و مروت دور کند‌‌.

انتهای پیام/

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۰۹۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی سرپرست جدید نهاد نمایندگی در دانشگاه پیام نور همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ در این مراسم از تلاش های حجت الاسلام علی دانش افروز قدردانی و حجت الاسلام محمد ابراهیم افلاکیان به عنوان سرپرست جدید نهاد نمایندگی در این دانشگاه معارفه شد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور در این مراسم گفت: مأموریت های این نهاد در دانشگاه ها، رشد بینش سیاسی، حمایت و هدایت فکری تشکل های دانشجویی و دانشگاه و تقویت ارزش های اسلامی و انقلابی در سطوح اجرایی و علمی است

حجت الاسلام نبوی بر جهاد تبیین در مسائل سیاسی، اجتماعی و فرهنگی تاکید کرد و افزود: حضور روحانیون بین دانشجویان به منظور راهنمایی و ارشاد فکری و اخلاقی از وظایف روحانیت در دانشگاها است.

حجت الاسلام افلاکیان، مسئول جدید نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه پیام نور همدان هم مهمترین راهبرد این نهاد در دانشگاه را ایجاد دانشگاه اسلامی در مبحث تعلیم و تربیت و آموزش کشور دانست.

دیگر خبرها

  • چالش کمبود معلم در استان مرکزی کاهش می‌یابد
  • معرفی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی
  • ۱۴۰هزار دانش آموز در امتحانات نهایی خوزستان شرکت می‌کنند
  • سرپرست فرمانداری مهریز معرفی شد
  • مردم به مناطق سیل‌خیز کاشان نروند
  • مراسم معارفه سرپرست فرمانداری کاشان برگزار شد
  • مردم از مراجعه به مناطق سیل‌خیز کاشان خودداری کنند
  • حمیدرضا محمدی فشارکی سرپرست فرماندری کاشان شد
  • معرفی سرپرست جدید نهاد نمایندگی در دانشگاه پیام نور همدان
  • سرپرست گروه پژوهشی هنرهای ملی معرفی شد