Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: معاون حمل و نقل اداره کل راهداری جنوب استان گفت: مسئولان کارون های زیارتی و سر کاروان ها از اجاره اتوبوس های فرسوده و فاقد سامانه سپهتن ( سامانه پایش هوشمند تردد ناوگان ) و سیستم حمل ونقل ترکیبی خودداری کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، مجتبی محمودی معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان ظهر امروز ( 1 آبان ) در جمع خبرنگاران گفت: در خصوص اعزام زائرین حسینی علیه السلام به مرزهای غربی کشور پیگیری های خوبی با همکاری دستگاه های همکارستاد اربعین صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: با توجه به لزوم انجام سفرهای ضابطه مند، مسافران و زائرین از طریق کاروان های اعزامی، جهت انعقاد قرارداد سفر به انجمن های صنفی شرکت های مسافری مجاز مراجعه کنند.

 

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری جنوب کرمان استان گفت: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته در ستاد اربعین این اداره کل امسال برای اعزام زائران اربعین از حوزه جنوب استان کرمان شرکت های بومی حوزه حمل ونقل مسافر در اولویت هستند و برای سامان دهی بهتر حمل ونقل زائران شرکت های بومی سامان دهی شده اند.

 

وی خاطرنشان کرد: مسئولان کارون های زیارتی و سر کاروان ها از اجاره اتوبوس های فرسوده و فاقد سامانه سپهتن ( سامانه پایش هوشمند تردد ناوگان ) و سیستم حمل و نقل ترکیبی خودداری کنند.

 

محمودی افزود: سال گذشته در ایام اربعین، 55 مورد حمل و نقل  زائران در حوزه جنوب استان به مرزهای عراق صورت گرفت که از این تعداد 15 مورد سرویس دهی حمل ونقل با استفاده از ناوگان بومی جنوب استان انجام شد که امسال ناوگان بومی سرویس دهی بیشتری خواهد داشت.

 

 وی همچنین از ممنوعیت ورود ناوگان غیر بومی به حوزه حمل ونقل زائران اربعین در جنوب استان خبر داد.

 

محمودی تصریح کرد: با پیش بینی افزایش آمار مسافرین امسال این آمادگی وجود دارد تا با استفاده از تمام توان و ظرفیت ناوگان حمل ونقل داخلی، در سالجاری نیز شاهد جابجایی زائرین از جنوب استان بدون هیچگونه مشکلی باشیم.

 

 معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای جنوب استان با اشاره به اینکه سامانه پیامکی 1000141141141 ستاد اربعین اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای جنوب استان کرمان برای دریافت شکایات و پیشنهادات در نظر گرفته شده است، افزود: در شهرستان های جنوبی استان هم  ادارات شهرستانی در حوزه حمل و نقل زائران و پیگیری مشکلات احتمالی جوابگوی زائران هستند.

پایان پیام/480

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۱۰۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استمرار فعالیت خطوط شبانه ناوگان اتوبوس‌رانی شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،پیمان باباخانی گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده از اوایل دی‌ماه سال گذشته تاکنون ارائه خدمات خطوط شبانه از پایانه نمازی با ۴ خط به نواحی مختلف شهر در حال انجام است.
وی بیان کرد: در صورت استقبال شهروندان و بررسی نیاز ظرفیت فعلی افزایش می‌یابد.

دیگر خبرها

  • وعده حل مشکل کمبود ناوگان جاده‌ای اربعین با واردات
  • رئیسی: بانک هایی که مقررات را رعایت نکنند منحل خواهند شد/مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم/دستورات رئیسی برای رفع مشکلات درمانی، آموزشی و بافت فرسوده در جنوب غرب تهران
  • استمرار فعالیت خطوط شبانه ناوگان اتوبوس‌رانی شیراز
  • تعیین ۶۰۰ میلیون یورو اعتبار برای واردات اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین
  • تخصیص ۶۰۰ میلیون یورو برای واردات اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین
  • فرصت استثنایی برای واردات ناوگان اتوبوس برون شهری ویژه اربعین
  • فرصت استثنایی برای واردات ناوگان اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین 
  • بیشترین نگرانی ما در اربعین کمبود ناوگان حمل و نقل است
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • ضرورت ارتقای ایمنی راه‌ها فرهنگ سازی و قانون مداری است