Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محمد راستاد مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور گفت: سه تفاهم نامه سرمایه گذاری در زمینه احداث خطوط لوله و مخازن نگهداری فرآورده‌های نفتی، ایجاد پایانه مشترک صادرات مواد غذایی و مسافری و احداث خطوط لوله و مخازن روغن خوراکی در بندر نوشهر با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد تومان به امضای مدیر کل بنادر و دریانوردی استان مازندران و مدیران عامل شرکت‌های سرمایه گذار رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این طرح‌های مهم به افزایش سهم دریایی و رویکرد سرمایه گذاری توسعه صادرات و نقش و جایگاه بنادر شمالی خصوصا بندر نوشهر کمک خواهد کرد.

راستاد با اشاره به قرارداد سرمایه گذاری، احداث خط لوله و مخازن نگهداری فرآورده‌های نفتی، گفت: این طرح با سرمایه گذاری بیش از ۲۷ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان و اشتغال ۶۵ نفر ظرف ۲ سال احداث و به بهره برداری می‌رسد.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور افزود: قرارداد سرمایه گذاری احداث خط لوله و مخازن روغن خوراکی باسرمایه گذاری ۱۲ میلیارد تومان ۱۱ نفر اشتغال مستقیم ازجمله این طرح‌ها است.

وی گفت: طرح ایجاد پایانه مشترک صادرات مواد غذایی و مسافری با سرمایه گذاری ۷۸ میلیون یورو در بندر نوشهر با ۱ فروند کشتی بار و مسافر تندرو در این پروژه ضمن جابجایی مسافر و گردشگری دریایی ایران و کشور‌های حاشیه دریای خزر امکانات و تسهیلات مناسب برای جابجای بار را هم فراهم می‌کند.

وی افزود: همانگونه که دسترسی دریایی در بندر نوشهر مناسب پذیرش کشتی‌های طرح‌های تجاری است، طرح دسترسی پسکرانه در بندر نوشهر نیز در راستای ارتقا پذیری بندر نوشهرو با توجه به مسئولیت اجتماعی به منظور تسهیل در تردد شهروندان به زودی عملیاتی شود.

انتهای پیام/آ

تفاهم نامه‌ای برای افزایش فعالیت‌های اقتصادی در بندر نوشهر

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۱۵۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گمشدگان تنگه دار نوشهر پیدا شدند

ایسنا/مازندران با تلاش جمعیت هلال احمر نوشهر ،۱۵ نفر از گمشدگان جنگل تنگه دار نوشهر که روز جمعه مسیر را گم کرده بودند، پیدا شدند.

سمانه حمیدی نیا رییس جمعیت هلال احمر نوشهر در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به گزارش مفقود شدن ۱۵ نفر در جنگل‌های تنگه دار کشکسرای نوشهر ،اظهار کرد: ساعت ۲۰:۴۵ دقیقه جمعه گزارش مفقودی این افراد از استان به ما گزارش شد و بلافاصله نیروهای ما برای امدادرسانی اعزام شدند.

وی  با اشاره به اعزام دو تیم از پایگاه سی سنگان و هلال احمر برای جستجوی افراد که همگی مرد و اهل تهران و کرج بودند،افزود: ساعت ۲۳ همه افراد توسط نیروهای هلال احمر نوشهر پیدا شدند و جهت اسکان و تغذیه به پایین دست انتقال یافتند.

حمیدی نیا علت گم شدن افراد را بارش باران و خروج از مسیر عنوان کرد و گفت: خوشبختانه حال همه افراد مساعد است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پایداری تولید در نفت و گاز مارون با تکمیل ۲۲ پروژه در ۱۴۰۲
  • احداث ۶ شهربازی جدید در کلان‌شهر تبریز
  • پایداری تولید در نفت و گاز مارون با تکمیل ۲۲ پروژه در سال ۱۴۰۲
  • لزوم نظارت مستمر بر اجرای مناسب پروژه‌های مشارکتی در شهر اصفهان
  • شهرک انرژی در تهران احداث می‌شود
  • گمشدگان تنگه دار نوشهر پیدا شدند
  • فیلم| نجات جان ۱۵ گردشگر مفقودی در ارتفاعات نوشهر
  • عملیات جستجو و نجات ۱۵ گردشگر مفقود شده در جنگل های نوشهر
  • اجرای طرح کالابرگ الکترونیک در ۱۰۰ فروشگاه نوشهر
  • رویه‌های بندری در هرمزگان اصلاح می‌شود