Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@20:05:07 GMT

اخبار 8 تا 8 دوشنبه، اول آبان ماه در آذربایجان غربی

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۱۶۴۲۶

اخبار 8 تا 8 دوشنبه، اول آبان ماه در آذربایجان غربی

ارومیه- ایرنا- اجرای طرح هادی در 501 روستای آذربایجان غربی، انجام روزانه 182 ماموریت اورژانسی در آذربایجان غربی، سرمایه گذاری 300 میلیارد ریالی دولت در طرح آب و فاضلاب خوی و دستور پیگیری بد اخلاقی در یکی از مدارس ارومیه از اهم اخبار آذربایجان غربی طی 24 ساعت گذشته بوده است.

** طرح هادی در 501 روستای آذربایجان غربی اجرایی شده است
طرح هادی روستایی از جمله اقدامات موثر دولت در توسعه و عمران زیربنایی روستاها و کاهش مهاجرت به شهرهاست که این طرح مهم با تلاش مسئولان مرتبط، در همه روستاهای آذربایجان غربی تهیه و در 501 روستا اجرایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



** انجام روزانه 182 ماموریت اورژانسی در آذربایجان غربی
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی آذربایجان غربی گفت: در نیمه نخست سال به طور متوسط در هر روز 182 ماموریت اورژانسی در استان انجام شده که 30 ماموریت در روز نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است.

** مسابقات کشتی قهرمانی آذربایجان غربی با قهرمانی مهاباد و پلدشت خاتمه یافت
مسابقات کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی آذربایجان غربی با قهرمانی تیم مهاباد در بخش آزاد و تیم پلدشت میزبان در رشته فرنگی به پایان رسید.

** سرمایه گذاری 300 میلیارد ریالی دولت در طرح های آب و فاضلاب خوی
فرماندار خوی در جریان بازدید از طرح های آب و فاضلاب این شهرستان مجموع سرمایه گذاری دولت تدبیر و امید در این طرح ها را بیش از 300 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: بیش از 70 درصد این طرح ها تا پایان سال جاری آماده بهره برداری می شود.

** فعالیت 590 باشگاه ورزشی در آذربایجان غربی
معاون ورزشی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: 550 باشگاه ورزشی خصوصی و 40 باشگاه ورزشی دولتی در این استان در حال ارائه خدمات به ورزشکاران است.

** طرح سنجش بینایی برای 13 هزار کودک واجد شرایط در مهاباد آغاز شد
رئیس اداره بهزیستی مهاباد با اعلام آغاز طرح سراسری سنجش بینایی کودکان سه تا 6 سال در این شهرستان، گفت: 13 هزار و 200 کودک این شهرستان واجد شرایط این طرح هستند.

** دستور پیگیری رفتار غیراخلاقی در یکی از مدارس ارومیه
مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی درپی اعتراض جمعی از والدین دانش آموزان یکی از مدارس ارومیه مبنی بر رفتار غیراخلاقی نیروی خدماتی این مدرسه در محل حضور یافت و دستور پیگیری موضوع را صادر کرد.

** معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان غربی: دانش آموزی مورد تعرض قرار نگرفته است/ نیروی خدماتی مدرسه به داشتن نیت بداخلاقی متهم است
معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به تجمع برخی از مردم در ارتباط با آنچه که آن را بداخلاقی نیروی خدماتی در یکی از دبستان های دخترانه ارومیه خواندند، گفت: بررسی های دقیق نشان داده که دانش آموزی مورد تعرض قرار نگرفته و نیروی خدماتی مدرسه به داشتن نیت بداخلاقی در 2 روز پیش متهم است.

** فرمانده انتظامی آذربایجان غربی: نیروی خدماتی متهم به مزاحمت در یک مدرسه دخترانه در ارومیه دستگیر شده است
والدین و جمعی از اهالی منطقه اسلام آباد ارومیه که از ساعت 15 امروز /دوشنبه/ در اعتراض به آنچه که آن را آزار و اذیت جنسی یک دانش آموز توسط نیروی خدماتی مدرسه خواندند در کوی 20 تا کوی 56 خیابان کوهنورد این شهر تجمع کرده اند و رفت و آمد در این مسیر مختل شده است.

** تاکید امام جمعه خوی بر رفع مشکلات اساسی روستاییان
امام جمعه خوی با تاکید بر رفع مشکلات اساسی روستاییان گفت: بررسی این مشکلات باید در اولویت برنامه های مسئولان قرار بگیرد تا روستاییان در رفاه و آسایش زندگی کنند.

** مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی: مردم به مسئولان اعتماد کنند/ اجازه بداخلاقی در مدارس داده نمی شود
مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی با اشاره به آنچه که در برخی از خبرها رفتار غیراخلاقی در یک مدرسه دخترانه در ارومیه خوانده شده است، گفت: اجازه نمی دهیم حوزه تعلیم و تربیت با این مسایل درگیر شود زیرا دانش آموزان باید در امنیت تحصیل کنند.
3214/3072** خبرنگار: شاهین سپهراد ** انتشار: علیرضا فولادی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۱۶۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت سه تن در سانحه رانندگی محور ارومیه - سلماس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت : در محور ارومیه _ سلماس  ( روبروی سیلو روستای کریم آباد) دو دستگاه سواری پژو پارس و پژو SLX باهم برخورد و از جاده منحرف و واژگون شدند.

 محبوبی  افزود: نجاتگران پایگاه امداد و نجات چند منظوره واکنش سریع هلال احمر استان بلافاصله با خودروی نجات و آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی در پایان گفت :این حادثه ۳ مصدوم داشت که مصدومین بعد از رهاسازی و انجام اقدامات پیش بیمارستانی، به مرکز درمانی انتقال داده شدند.

 

دیگر خبرها

  • آغاز پروازهای حج تمتع فرودگاه ارومیه از ۱۸ خرداد
  • ۶ فوتی و مصدوم در تصادف پراید و پارس در محور سرو ارومیه
  • تصویب مطالعات طرح ویژه تفصیلی بافت تاریخی شهر ارومیه
  • ۷۱ درصد از حجم سد‌های آذربایجان‌غربی پر آب است
  • بهره‌برداری از ۲۷۴ کیلومتر راه روستایی در آذربایجان‌غربی
  • حضور استاندار آذربایجان غربی در برنامه صف اول شبکه خبر
  • مصدومیت سه تن در سانحه رانندگی محور ارومیه - سلماس
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی
  • اجرای طرح نور خواست عمومی است
  • عزاداری مردم آذربایجان غربی در سوگ شهادت امام صادق(ع)