Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی در نشستافزایش ۷ برابری اعتبارات عمرانی دستگاه قضایی استان شورای قضایی استان گفت: میزان اعتبارات عمرانی دستگاه قضایی استان و ادارات زیر مجموعه آن در سال 92 هفت میلیارد و 450 میلیون ریال بود که این رقم در سال 95 با هفت برابر رشد به 51 میلیارد ریال افزایش یافت و این امر نشان از تعامل خوب بین دستگاه اجرایی و دستگاه قضایی استان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آقای نوروزی به اعتبارات دادگستری استان در سفر رئیس جمهور به استان اشاره کرد و افزود: در این سفر 20 میلیارد ریال برای تجهیز مجموعه دادگستری استان تخصیص داده شد که این رقم در سفرهای ریاست جمهور به دیگر استانها بالاترین رقمی بوده که به دستگاه قضایی اختصاص داده شده است.
کشاورز مدیر کل امور اقتصادی و دارایی هم در این نشست گفت: سازمان بازرسی و اداره کل دادگستری استان به ترتیب 85 و 75 درصد از اموال خود را در سامانه صورت های مالی به ثبت رسانده اند که به این لحاظ مقامهای اول و دوم در میان دستگاهای اجرایی استان را به خود اختصاص داده اند.
رئیس کل داد گستری هم در این نشست ضمن تقدیر از همکاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی و اداره کل امور اقتصادی و دارایی با دستگاه قضایی گفت: ادارات زیر مجموعه دستگاه قضایی مانند سازمان زندانها، پزشکی قانونی و ثبت استاد و ملاک نیازمند همکاری و تخصیص اعتبات بیشتر برای تکمیل پروژهای عمرانی و تامین تجهیزات مورد نیاز هستند.
حجت الاسلام مزارعی هدف از برگزاری این جلسه را تقدیر از همراهی و عملکرد خوب سازمان مدیریت و برنامه ریزی و اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان دانست و افزود: ادارات زیر مجموعه دادگستری برای ارائه خدمات بهتر به مردم در شهرستان ها، نیازمند تخصیص اعتبار برای احداث ساختمان و محوطه سازی هستند.
در پایان این نشست رئیس کل دادگستری استان با اهدا لوح سپاس از همکاری رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و مدیرکل امور اقتصادی و دارائی استان تقدیر کرد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۱۶۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه قضایی پیگیر حقوق مالباختگان شرکت‌های خودرویی در قزوین

حجت الاسلام علی مصطفوی رییس کل دادگستری استان قزوین پس از انتصاب در پست جدید رییس کل دادگستری استان گفت: کسی که به ما پناه می‌آورد و دست یاری از ما می‌خواهد، دستگاه قضایی هرگز دست رد به او نمی‌زند.

وی اضافه کرد: دستگاه قضایی هرگز این ادبیات را به کار نمی‌برد که قبلا با ما مشورت نگرفتی و در این شرکت سرمایه گذاری کردی، به هرحال عده‌ای از روی غفلت و عده‌ای از روی طمع به این رفتار مبادرت کردند که باید اهل صبر و حوصله باشند تا مشکلات آنها به زودی مرتفع شود.

حجت الاسلام مصطفوی اضافه کرد: در این اوضاع اقتصادی شاید ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان رقم بالایی نباشد، اما برای عده‌ای همین ارقام نیز مهم است که باید با همدلی همه نیرو‌ها به حل این مشکلات اقدام کرد.

این مسئول بیان کرد: موضوع اخیری که در استان رخ داده نباید خودمان را در حل این چالش ضعیف نشان ندهیم، به هرحال اتفاقی است که رخ داده و ممن یقین دارم که این مشکل در آینده نه چندان دور مشکل حل خواهد شد.

رییس کل دادگستری استان قزوین گفت: امروز در استان قزوین گرفتار مشکلات ریز و درشت هستیم که ذهن همه را به خود مشغول کرده و بیانگر این است که در پیشگیری از جرم، توجه لازم نشده و سبب شده اراضی ملی، بیت المال و حریم رودخانه تصرف شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • دستگاه قضایی آخرین ملجأ و پناهگاه مردم است
  • دستگاه قضایی پیگیر حقوق مالباختگان شرکت‌های خودرویی در قزوین
  • کارگروه مشترک برای آسیب شناسی روند رسیدگی به پرونده‌ها تشکیل شود
  • واحدهای آلاینده سمنان زیر ذره‌بین دستگاه قضا
  • نیمی از پرونده‌های قضایی گرمسار الکترونیکی شد
  • رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح: اگر جرمی در بین نیروهای مسلح اتفاق بیفتد مجازات این نیروها سنگین تر و شدیدتر خواهد بود
  • کشف روزانه ١٢ سلاح غیر مجاز در استان کرمان
  • پورخاقان: ۱۳ موشک سپاه به دو پایگاه مهم اسرائیل اثابت کرد
  • برخورد بدون اغماض دستگاه قضایی با تخلفات شهری
  • کشف ۴۴۱۱ سلاح گرم در استان کرمان