Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیران فعال درعرصه فرهنگی شهرستان ری توسط فرماندار ویژه شهرستان ری و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت عبدالعظیم(ع) تجلیل شدند. به گزارش خبرگزاری صداوسیما ،  مراسم تجلیل از فعالان عرصه فرهنگی شهرستان ری با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت عبدالعظیم(ع) و فرماندار ویژه شهرستان ری در سالن جلسات ناحیه مقاومت بسیج حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدایت الله جمالی پور معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری طی سخنانی در این مراسم اظهار داشت: این جلسه به منظور تجلیل از مدیران و روسای ادارات شهرستان ری که در مراسمات ملی، مذهبی و فرهنگی همکاری و مشارکت دارند، برگزار شده است.وی افزود: همه مسئولان باید با درک درست از شرایط کشور، با همدلی و انسجام هرچه بیشتر برای تعالی و پیشرفت کشور تلاش کنند.فرماندارری با بیان اینکه جامعه، یک مجموعه به هم وابسته است، ادامه داد: عقیده ما این است همه را باید در کنار هم ببینیم و بتوانیم با همت و تلاش از شرایط سخت عبور کنیم.جمالی پور با تاکید بر مشارکت و همکاری همه نهادها برای توسعه کشور، بیان کرد: اگر کسی فقط به فکر خودش باشد و به مشکلات دیگران توجهی نکند، دچار آفت می شویم و لذا ضرورت دارد همه مدیران با تدبیر و تلاش از یکدیگر دستگیری کرده و در مسائل مختلف همکاری نمایند.معاون استاندار تهران با اشاره به ضرورت های جامعه تصریح کرد: همه در یک جامعه زندگی می کنیم و برای اینکه دچار چالش و آسیب نشویم باید با همدیگر همفکری و همکاری داشته باشیم و کشتی جامعه را به سمت تعالی و پیشرفت هدایت کنیم.در ادامه سرهنگ علی طلوعی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت عبدالعظیم(ع) با بیان اینکه ری یک شهرستان ویژه است، گفت: شهرری با همه شهرهای دیگر متفاوت است و به لحاظ موقعیت جغرافیایی و همجواری با دو مرقد مطهر حرم حضرت امام خمینی(ره) و آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، میزبان برنامه های مختلفی در طول سال است و به همین جهت مسئولیت مدیران شهرستان مضاعف می‌شود.وی با اشاره به برنامه‌های مختلف این شهرستان، ابراز کرد: در رژه نیروهای مسلح در روز ۲۹فروردین و هفته دفاع مقدس همه توجه کشور معطوف به شهرستان ری است. در ایام مسلمیه ۱۰شب عزاداری انجام می شود. در مناسبت های مذهبی مانند لیالی قدر و محرم ویژه برنامه هایی برگزار می شود که با افتخار تامین امنیت و میزبانی از زائران را بر عهده داریم.طلوعی با بیان اینکه امسال برای پنجمین سال میزبان همایش بزرگ پیاده روی اربعین هستیم، تصریح کرد: در روز اربعین پیاده روی اصلی در کربلا انجام می شود و دومین پیاده روی بزرگ این روز در ایران انجام می گیرد که افرادی که به هر دلیل نتوانسته اند به پیاده روی کربلا بروند، نزدیک به یک میلیون نفر فاصله میدان امام حسین(ع) تهران تا حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در شهرری را که با استناد به روایتی از امام هادی(ع) کربلای ایران نامیده می شود را طی می کنند و بحث امنیت، پذیرایی، حمل و نقل و سایر موارد میزبانی بر دوش شهرری است.در پایان این مراسم از شهرداران، بخشداران و مدیران اداراتی که در برنامه‌های فرهنگی شهرستان ری فعالیت و مشارکت داشته اند، توسط فرماندار ویژه شهرستان ری و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت عبدالعظیم(ع) با اهدای لوح تقدیر، تجلیل به‌عمل آمد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۱۸۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از فرماندهان و مربیان برتر عقیدتی سیاسی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در این مراسم مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به فضائل اخلاقی پاسداران و بسیجیان در ابتدای انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس گفت: آن چیزی که سپاه و بسیج را در ذهن و فکر مردم عزیز و ماندگار کرده  ، ایثارگری، ایمان و عقیده آنهاست.
حجت الاسلام رضایی با اشاره به مجاهدتهای معنوی شهید مطهری، ایشان را یکی از ذخایر ارزشمند انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: اگر جوانان از تفکرات شهید مطهری الهام بگیرند، می‌توانند مسیری روشن برای تمدن جدید اسلامی و آینده کشور  ترسیم کنند.
وی  افزود: مربیان عقیدتی سیاسی باید با حضور فعال در میدان‌های جهاد تبیین با انگیزه‌ای مضاعف به شبهات ذهنی نسل جوان و نوجوان پاسخ دهند.

دیگر خبرها

  • فعالان عرصه عقیدتی سیاسی در سپاه ناحیه آستارا تجلیل شدند
  • تجلیل از فعالان عرصه عقیدتی سیاسی در سپاه ناحیه آستارا
  • تجلیل از ۴۴ مربی عقیدتی و هادیان سیاسی بسیج در بندرعباس
  • تجلیل از مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی بسیج در بندرعباس
  • آئین اختتامیه جشنواره سفیران سلامت با تجلیل از فعالان سلامت
  • جشن تکلیف ۴ هزار دختر در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا (ع) در دهه کرامت
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا(ع) در دهه کرامت
  • تجلیل از فعالان حوزه سلامت روان مهاباد
  • تجلیل از فرماندهان و مربیان برتر عقیدتی سیاسی