Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز،علی محمدی شامگاه دوشنبه در جمع اعضای شورای شهر زنجان، افزود: اجرای موثر مأموریت و برنامه‌های بخش درمان از راهبردهای اصلی سازمان است.

وی اظهار کرد: طی سال گذشته بیش از ۹۸۰ هزار بیمار، خدمات سرپایی را از مراکز درمانی تامین اجتماعی استان زنجان دریافت کردند. 

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه ایجاد، توسعه و بهبود فرآیندهای ارائه خدمات  مهم است، گفت:  ۲۳ هزار بیمار طی  سال گذشته در 2 بیمارستان تامین اجتماعی زنجان و ابهر  بستری شدند و بیش از ۱۰ هزار و ۲۰۰ نفر از این بستری شدگان عمل های جراحی بزرگ و کوچک بصورت کاملا رایگان انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

محمدی افزود: طی سال گذشته ۷ هزار نوزاد در بیمارستان امام حسین (ع) متولد شدند و استقبال از زایمان در آب هم بسیار خوب بوده و روبه رشد است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان با یادآوری اینکه طی سال گذشته ۷۵ هزار سالمند در قالب طرح تکریم سالمندان بدون نوبت ویزیت شدند، گفت: در حوزه تجهیزات بیمارستانی سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان تجهیزات خریداری شد و همچنین ۹.۵ میلیارد تومان دارو و تجهیزات برای مراکز درمانی استان زنجان خریداری شده است.

محمدی از احداث درمانگاه در شهرهای ماهنشان، صائین قلعه و هیدج تا پایان امسال خبر داد.

وی با اشاره به ارائه خدمات درمانی به بیمه‌شدگان تامین اجتماعی، افزود: در استان زنجان ۵۴۰ هزار نفر بیمه شده اصلی از خدمات درمانی تامین اجتماعی استفاده می کنند و همه اعمال جراحی و خدمات درمانی در مراکز تحت پوشش تامین اجتماعی برای بیمه‌شدگان سازمان به‌صورت رایگان انجام می‌گیرد.

محمودی با بیان اینکه در مراکز درمانی تامین اجتماعی جراحی، دندانپزشکی، ارتوپدی و ماما وجود دارد، ابراز کرد: با توجه به محدود بودن فضای بیمارستان امید ابهر در تلاش برای ساخت پلی کلینیک بیمارستان امید ابهر هستیم که در حال حاضر مجوز ساخت این مجموعه بیمارستانی اخذ شده و امسال کلنگ پلی کلینیک زده خواهد شد.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۱۹۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب

پلمب بیمارستان "محب مهر" به دلیل کشف حجاب تکذیب شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، در پی انتشار فیلم  پلمب بیمارستان محب مهر به علت کشف حجاب، مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران بزرگ اعلام کرد: پس از تماس عوامل درمانی  با مرکز فوریتهای 110  و حضور مامور پلیس در بیمارستان، مشخص شد درب مشترک  دو بیمارستان "محب مهر" و "هاشمی نژاد"  به دلیل اختلافات حقوقی و مِلکی توسط بیمارستان های مذکور نرده گذاری و پلمب شده است.

گفتنی است که  هر بیمارستان درب ورودی مجزا برای تردد مراجعین دارد.

رادان: اقدام ما در مقابله با بی‌حجابی کاملاً قانونی است

پلیس هر گونه خبری  مبنی بر پلمب مرکز درمانی به دلیل کشف حجاب را صحیح ندانسته و تکذیب می‌کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ضریب اشغال بیمارستان سبلان اردبیل به ۸۵ درصد رسید
  • ثبت ۲۶ هزار و ۵۷۸ ماموریت توسط اورژانس تهران در هفته گذشته
  • تکذیب پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب
  • درمانگاه تخصصی دیابت، طب کار و رادیولوژی دیجیتال همدان افتتاح شد
  • سازمان تامین اجتماعی به حداقل تعهدات درمانی خود در خصوص بیمه شدگان در شوش و کرخه عمل کند
  • آمادگی آتش نشانی رشت برای آموزش ایمنی در بیمارستان‌ها
  • کددار شدن درمانگاه تامین اجتماعی بردسکن
  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم
  • آیت الله رئیسی از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد بازدید کرد
  • بازدید رئیسی از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد