Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@03:23:36 GMT

۱۳ هزار مترمربع به سرانه ورزشی آران و بیدگل اضافه شد

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۲۴۴۰۴

۱۳ هزار مترمربع به سرانه ورزشی آران و بیدگل اضافه شد

آران و بیدگل - رئیس اداره ورزش و جوانان آران و بیدگل از افزایش ۱۳ هزار متر مربعی سرانه فضای ورزشی درمدت شش سال اخیر در آران و بیدگل خبر داد.

ابوذر فردنژاد در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: حدود ۱۳ هزار متر مربع از سال ۱۳۹۰ تاکنون به فضاهای ورزشی این شهرستان اضافه شده و سرانه فضای ورزشی به ازای هر نفر از ۲۲ سانتی‌مترمربع به ۳۵ سانتی‌متر مربع افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه ورزش و جوانان این شهرستان مانند عمرانی، ورزش همگانی، قهرمانی و آموزش افزود: احداث و تکمیل طرح های عمرانی یکی از مهمترین اقدام ها بود که با کمک بخش خصوصی و تخصیص اعتبارات سه استخر شنا با صرف ۱۵۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

رئیس اداره ورزش و جوانان آران و بیدگل حمایت از ورزش همگانی و قهرمانی را از دیگر سیاست های این مجموعه و کسب بیش از ۱۰۰ عنوان ملی و استانی توسط ورزشکاران این شهرستان را از دستاوردهای آن عنوان کرد.

وی همچنین با اشاره به برگزاری کلاس‌های مربیگری، آموزش را دغدغه مسئولان برشمرد و بیان کرد: بیش از ۳۰ کلاس آموزش مربیگری و داوری در آران و بیدگل برگزار شده است.

فرنژاد در ادامه پیگیری و برنامه ریزی برای حضور فعال جوانان در جامعه، تشکیل سمن‌ها، آسیب شناسی و ساماندهی مشکلات آنان در قالب ستاد ساماندهی امور جوانان را از دیگر اقدام های صورت گرفته در حوزه جوانان عنوان کرد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۲۴۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس

کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان در حاشیه جلسه هیئت دولت در پاسخ به تغییر نام باشگاه استقلال گفت: باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس متولی دارند و هر کدام مالک جداگانه‌ای دارند، اما برای تغییر نام باید طبق روال قانون و در مسیر خودش این اقدام صورت بگیرد.
وی ادامه داد: تغییر نام باشگاه‌های ورزشی در باشگاه‌های خُرد و کوچک و یا باشگاه‌های بزرگ باید طبق کمیسیون ماده ۵ باشگاه‌ها تغییر نام بدهد و این موضوع درمورد تمامی باشگاه‌های ورزشی صدق می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • شرکت بیش از ۲۳ هزار نفر در مسابقات قرآنی آران و بیدگل
  • سرانه فضای‌ورزشی مهاباد ۳۵ سانتی‌مترمربع است
  • مشارکت ۳۴ هزار آران و بیدگلی در مسابقه زندگی با آیه‌ها
  • واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس
  • تحقق ۷۰ درصدی مصوبات حوزه درمان سفر رئیس‌جمهور به کاشان
  • پرداخت ۱۰۰۰ میلیاردی تسهیلات در آران و بیدگل
  • امام جمعه فردیس خواستار ارتقای سرانه‌های ورزشی شد
  • تقدیم ۳۶۵ شهید کارگر آران و بیدگلی، مهر تأییدی بر مجاهدت جامعه کارگری شهرستان
  • افتخار دستگاه آموزشی آران و بیدگل ۳۶ شهید معلم است
  • کمبود ۳۰ درصدی فضای ورزشی در کهریزک/ خانه کشتی افتتاح می‌شود