Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-27@21:18:15 GMT

سازمان هدفمندی یارانه‌ها زیر ذره بین نظارت مجلس

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۲۴۹۹۹

رئیس هئیت تحقیق و تفحص از سازمان هدفمندی یارانه‌ها با اشاره به تحقیق و تفحص از این سازمان گفت: پیش‌بینی می‌کنیم تخلفات عدیده‌ای در این سازمان رخ داده است. آفتاب‌‌نیوز : جبار کوچکی‌نژاد نماینده مردم رشت با اشاره به تحقیق و تفحص از سازمان هدفمندی یارانه‌ها گفت: پیش‌بینی می‌کنیم تخلفات عدیده‌ای در این سازمان رخ داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش میزان، وی تأکید کرد: به‌عنوان مثال پیرامون منابع سازمان هدفمندی مقرر بوده ۲ هزار میلیارد تومان از منابع موجود در موضوع اشتغال هزینه شود و یا اینکه ۷ الی ۸ هزار میلیارد تومان به بخش بهداشت تخصیص داده شود؛ در صورتی‌که ما شاهدیم این منابع در جای دیگری خرج شده است.

این نماینده مجلس تصریح کرد: همچنین پیرامون منابع سازمان هدفمندی باید ۱۰ درصد یارانه به تولید و آن هم به بخش خصوصی اختصاص داده می‌شد که حتی این منابع بلاعوض بود اما با این‌حال ما جایی را سراغ نداریم که این منابع بلاعوض پرداخت شده باشد.

رئیس «هئیت تحقیق و تفحص از سازمان هدفمندی یارانه‌ها» در مجلس اظهار داشت: پیش‌بینی ما این است که مسئولین سازمان هدفمندی یارانه‌ها بین ۸۰ تا ۸۵ هزار میلیارد تومان از جیب مردم به‌طور سالانه پول برداشت می‌کنند و بازپرداخت این مبلغ کمتر از ۴۰ هزار میلیارد تومان است و با این‌حال ما مشاهده می‌کنیم که دولت شب پرداخت یارانه‌ها را، شب غم‌انگیزی می‌نامد. لذا با این‌حال باید خطاب به دولتمردان گفت که شما شبی که دارید به مردم یارانه می‌دهید باید شرمنده باشید که چرا یارانه مردم را کم می‌دهید.

کوچکی‌نژاد در پایان خاطرنشان کرد: معتقدم تحقیق و تفحص از سازمان هدفمندی یارانه‌ها یکی از سنگین‌ترین تحقیق و تفحصات اخیر مجلس خواهد بود که امیدواریم بتوانیم ظرف مدت شش ماه نتایج این تحقیق و تفحص را به صحن علنی مجلس ارائه کنیم.

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۲۴۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان ، رئیس ستاد انتخابات خوزستان در این نشست گفت : تبلیغات نامزدها دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان باید در چارچوب قانون انجام شود .

ابوالحسن معماری افزود : در این نشست  ابهامات و سوالات  نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان خوزستان در خصوص تبلیغات و مقررات انتخابات مورد بررسی قرار گرت .

همچنین در این نشست نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند .

دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان خوزستان برای تعیین نمایندگان دو نماینده حوزه انتخابیه آبادان و نماینده حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر در روز بیست و یکم اردیبهشت ماه برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • حماس: فعالیت آنروا باید زیرنظر سازمان ملل ادامه یابد
  • هلند ازسرگیری کمک به آنروا را مشروط کرد
  • داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند
  • ۱۶۱ هزار میلیارد تومان یارانه برای نان
  • پیش بینی ۷۵۸ هزار میلیارد تومان منابع هدفمندی یارانه
  • تخصیص یارانه دارو به خوبی انجام نمی شود / تلاش دولت برای تثبیت قیمت نان در 1403 با سه برابر کردن یارانه
  • رشد ۲۳ درصدی منابع ۶۰۰ هزار میلیاردی بودجه، برای مصارف حمایتی
  • زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی توسط سازمان هدفمندی یارانه‌ها
  • رشد۲۳ درصدی منابع ۶۰۰ هزار میلیاردی بودجه، برای مصارف حمایتی