Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت گفت: در شش ماهه نخست امسال، سیزده نفر از 310 متقاضی تسهیلات رونق تولید، موفق به دریافت این تسهیلات شده اند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آقای ذاکری در هفتمین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی گفت: از 310 متقاضی تسهیلات رونق تولید، 193 نفر به بانک ها معرفی شده اند که از این تعداد 13 نفر موفق به دریافت این تسهیلات شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل صنعت معدن و تجارت گفت: در 6 ماهه اول امسال استان قم جایگاه شانزدهم کشور را در پرداخت تسهیلات رونق تولید دارد.

وی گفت: در سال 95 ، دویست و بیست میلیارد تومان تسهیلات بانکی رونق تولید در بخش صنعت پرداخت شد که 385 شغل جدید ایجاد کرد.

مدیرکل صنعت، معدن تجارت، روند کند اجرایی در بانک ها و نرخ بالای تسهیلات را از مهمترین مشکلات موجود و تعلل متقضیان در تکمیل پرونده خواند.

مدیر کل دفتر امور اقتصادی استانداری هم گفت: منابع و مصارف بانکی استان در شش ماه نخست امسال یازده درصد نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش یافته است.

آقای آوری فرد گفت: منابع بانکی استان در این مدت از حدود 8300 میلیارد تومان به بیش از 9240 میلیارد تومان رسید.

مدیر کل دفتر امور اقتصادی استانداری افزود: مصارف بانکهای استان هم با 420 میلیارد تومان افزایش به 4200 میلیارد تومان رسیده است.

به گفته آقای آوری فرد در سال 95 هم هفتاد طرح تولیدی و اقتصادی در استان بیش از 43 میلیارد تومان از اعتبارات صندوق توسعه ملی در قالب تسهیلات دریافت کردند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۲۷۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل هیئت ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: هیئت ویژه مرکب از چند دستگاه اجرایی ظرف مدت یک هفته آینده با هدف نظارت بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن تشکیل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا آذربایجان‌غربی، رسول عطایی امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در جلسه شورای تأمین مسکن آذربایجان‌غربی با اشاره به تشکیل هیأت ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن اظهار کرد: نمایندگان استانداری، راه و شهرسازی، بانک مسکن، بانک ملی به عنوان رئیس شورای هماهنگی بانک‌های دولتی در استان، اداره اقتصاد و دارایی و بنیاد مسکن در این هیأت ویژه حضور خواهند داشت.

وی افزود: بررسی عملکرد بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن از مهمترین اهداف تشکیل هیأت ویژه نظارت است.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: در بخش مسکن حمایتی بانک‌های عامل کمتر از ۳۰ درصد عملکرد در پرداخت دارند و این رقم باید ظرف ۲ ماه آن ده به بالای ۵۰ درصد برسد.

عطایی ادامه داد: بانک‌های عامل مکلف شدند نسبت به عقد قرارداد مشارکت مدنی برای طرح‌های دارای پروانه ساخت اقدام کنند.

وی تصریح کرد: عملکرد بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات بانکی در طرح خود مالکی شهری ۲۹ درصد و در بخش روستایی نیز ۵۰ درصد است.

عطایی عنوان کرد: بانک‌های عامل باید ظرف ۲ ماه آینده نسبت به تعیین و تکلیف کل پرونده‌های ارجاع داده شده اقدام کنند و درصد مشارکت را به بالای ۶۰ درصد برسانند.

کد خبر 748499

دیگر خبرها

  • بدهی ابر بدهکاران بانکی؛ بیش از ۷۰ درصد پایه پولی کشور
  • برنامه‌ریزی برای تامین تسهیلات بانکی ۱۲هزار واحد مسکن در ایلام
  • بهترین وام خرد سال ۱۴۰۳: راهنمای کامل دریافت وام برای مردم عادی
  • پرداخت ۶۰درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • تشکیل هیئت ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • ۵۵ درصد از واحد‌های فرسوده در بافت‌های تاریخی قرار دارند
  • راهکار‌های هدایت منابع تسهیلات به سمت تولید چیست؟
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور
  • تسهیلات بانکی به سمت رونق تولید هدایت شود
  • صادرات دام راهکاری برای ایجاد رونق صنعت دامپروری