Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: امکانات خوابگاه‌های دانشجویی علوم پزشکی اراک متناسب با میزان اجاره بهایی که دانشجویان پرداخت می‌کنند نیست و ارزش خوابگاه‌ها را ندارد. سید امین محمد رنجبر مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اراک در گفتگو با خبرگزاری دانشجو با بیان اینکه ابلاغیه‌ای از سوی وزارت بهداشت به همه دانشگاه‌های علوم پزشکی نسب به افزایش صددرصدی اجاره بها خوابگاه‌های دانشجویی ابلاغ شده است گفت: یک اتاق چهار نفره در سال گذشته برای دانشجویان 200هزار تومان هزینه برمیداشت که پس از این ابلاغیه وزارت بهداشت دانشجویان باید مبلغ 400هزار تومان بپردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 رنجبر با اشاره به اینکه امکانات خوابگاه‌های دانشجویی متناسب با میزان اجاره بهایی که دانشجویان پرداخت می‌کنند نیست افزود: امکانات رفاهی بسیار ضعیف است و هزینه‌ای که پرداخت می‌کنیم ارزش این خوابگاه‌ها را ندارد. مسئول سیاسی بسیج دانشجویی علوم پزشکی اراک ادامه داد: بعد از ابلاغ این ابلاغیه مجبوریم ماهی 500هزار تومان اجاره بها خوابگاه بدهیم در صورتی در سال گذشته این اجاره بها ماهی 200هزار تومان بود. وی با اشاره به نامه شورای صنفی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور اظهار کرد: با وجود این نامه اما هیچ ترتیب اثری توسط هیچ یک از مسئولین داده نشد تا اینکه دانشجویان علوم پزشکی اراک بصورت خودجوش نامه‌ای با امضای هزار نفر از دانشجویان این دانشگاه جمع‌آوری کردند. رنجبر تصریح کرد: معاونت فرهنگی دانشگاه از قول وزارتخانه وعده بررسی اجاره بها خوابگاه‌های دانشجویی را داده‌اند.
مسئول سیاسی بسیج دانشجویی علوم پزشکی اراک با بیان اینکه طی روزهای آینده نامه‌ای تنظیم و به محمدرضا داودآبادی فراهانی معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت ارسال خواهد شد گفت: ما مشکلی با افزایش اجاره بها خواهبگاه‌ها نداریم به شرطی که با افزایش قیمت اجرا بها نیز امکانات رفاهی خوابگاه‌ها افزوده شود.       

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۲۹۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه رئیس دانشگاه میبد به رئیس دانشگاه کلمبیا/ به دانشجویان غیور خود فرصت اعتراض بدهید

در پی دستگیری صدها دانشجوی حامی فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا توسط پلیس آمریکا، رئیس دانشگاه میبد در حمایت از دانشجویان دستگیر شده و جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین به رؤسای چندین دانشگاه آمریکا از جمله دانشگاه اوهایو، دانشگاه اِموری، دانشگاه کلمبیا و... نامه‌ای ارسال کرد.

به گزارش ایسنا،‌ متن نامه عباس نیک نژاد، رئیس دانشگاه میبد به رئیس دانشگاه کلمبیا به شرح زیر است:

پروفسور می‌نوشه شفیق عزیز

رئیس دانشگاه کلمبیا

خبر تأسف بار دستگیری تعدادی از دانشجویان دانشگاه شما توسط پلیس، باعث نگرانی شدید شده است. دانشجویان باید بتوانند روحیه عدالت خواهی خود را آزادانه بیان کنند. رژیم غاصب اسرائیل بیش از ۳۴۰۰۰ انسان بی‌گناه از جمله هزاران کودک و هزاران زن را عمداً به قتل رسانده است. دانشجویان نمی‌توانند این همه ظلم را تحمل کنند. همانطور که هیچ انسان آزاده‌ای نمی‌تواند تحمل کند.

نمی دانم چگونه حاضرید این صحنه‌های دلخراش را ببینید و سکوت کنید. دنیا از شما به عنوان یک دانشمند انتظار دارد که این جنایات را محکوم کنید و به دانشجویان غیور خود فرصت اعتراض بدهید. سزاوار نیست، دانشجویان را به دست پلیس بی‌رحم انداخت.

لطفاً به احترام انسانیت، برای آزادی همه دانشجویان، پیگیری کنید و شخصاً به آن‌ها گل تقدیم کنید. لطفاً، فراموش نکنید که شما در مصر متولد شده‌اید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان برای ساخت خوابگاه‌ دانشجویی
  • نامه رئیس دانشگاه میبد به رئیس دانشگاه کلمبیا/ به دانشجویان غیور خود فرصت اعتراض بدهید
  • افتتاح خوابگاه متأهلی برای ۱۲۰ دانشجوی علوم پزشکی تهران
  • اردوی جهادی ۷۰ نفره دانشجویان بسیجی علوم پزشکی گلستان
  • استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس
  • افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی
  • جشن ازدواج ۵۰ زوج دانشجو در قم برگزار شد
  • افزایش ۳۰ درصدی خوابگاه متاهلین دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • تفاهم‌نامه فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در استان کرمان امضا شد
  • جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی