Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست ؛ بانک عامل بخش مسکن پس از دستورالعمل جدید بانک مرکزی در 25تیرماه سال جاری در خصوص اجرای طرح ضربتی دو ماهه اعطای تسهیلات ازدواج از ابتدای مرداد ماه تا پایان فصل تابستان و همچنین تمدید این طرح تا نیمه مهرماه سال جاری، توجه ویژه ای را برای سهولت در پرداخت این نوع تسهیلات به متقاضیان در صف انتظار تسهیلات ازدواج معطوف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر همین اساس گزارش عملکردبانک مسکن در حوزه تسهیلات قرض ­الحسنه ازدواج از ابتدای سال95تا پایان مهر ماه سال جاری حاکی از آن است که طی این بازه زمانی تعداد کل ثبت­ نام­ کنندگان برای دریافت این نوع تسهیلات معادل136هزار و282نفر بوده است که پس از بررسی ­های صورت گرفته مشخص شده حجم ثبت ­نام کنندگان واقعی برای دریافت این نوع تسهیلات معادل98هزار و170نفر بوده است.

این گزارش اضافه می کند تا30مهرماه سال جاری معادل94هزار و610متقاضی اخذ تسهیلات ازدواج در سراسر کشور موفق به دریافت تسهیلات خود شده­ اند. در این میان بخشی از متقاضیان یعنی14هزار و411نفر در مدت تعیین شده به شعبه بانک برای تکمیل مدارک و اخذ تسهیلات خود مراجعه نکرده ­اند.

در عین حال بر اساس گزارش ارائه شده تعداد متقاضیان در صف اخذ تسهیلات ازدواج در شعب بانک مسکن در سراسر کشور معادل430نفر است که نشان از کوچکتر شدن این صف نسبت به سال­ های قبل است. همچنین این آمار نشان می ­دهد معادل2هزار و355متقاضی نیز در انتظار تکمیل مدارک خود برای اخذ تسهیلات ازدواج هستند.

در عین حال گزارش عملکردبانک مسکن در خصوص ارائه تسهیلات قرض­ الحسنه ازدواج در همین بازه زمانی در محدوده استان تهران حاکی از آن است که در استان تهران از ابتدای سال95تا30مهر ماه سال جاری معادل16هزار و882نفر در شعب بانک مسکن ثبت­ نام کرده ­اند که از این تعداد ثبت ­نام کنندگان واقعی معادل11هزار و332نفر بوده است.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۳۱۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت تسهیلات وام ها را پیگیری کنید

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما،  طرح ملی مسکن یکی از طرح هایی است که دولت با راه اندازی آن سعی در کمک به افراد کم درآمد جامعه برای خانه دار شدن دارد.

متن پیام شهروندخبرنگار ما:

سلام از تسهیلات مسکن ملی و تسهیلات مسکن بافت فرسوده و ودیعه مسکن بافت فرسوده خبری نیست. سامانه شرکت بازآفرینی شهری هیچ اقدامی نمی‌کند اصلا پاسخگو نیستن .ممنون میشم پیگیری بفرمایید.

دیگر خبرها

  • تشکیل هیئت ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • پرداخت تسهیلات وام مسکن را پیگیری کنید
  • پرداخت تسهیلات وام ها را پیگیری کنید
  • تشکیل هیات ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج پارسال در کشور
  • گلستان جزء استان‌های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن شهری و روستایی
  • سهمیه یک‌هزار و ۷۰۰ واحدی میاندوآب در طرح نهضت ملی مسکن
  • دولت سیزدهم عزم راسخی برای تأمین مسکن اقشار کم‌برخوردار دارد
  • پرداخت بخشی از وام ودیعه مسکن به متقاضیان