Web Analytics Made Easy - Statcounter

آبادان - ایرنا - رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت:راه اندازی فاز 2 پالایشگاه آبادان از اقدامان ضروری و الزامی دولت به شمار می رود.

به گزارش ایرنا فریدون حسنوند روز سه شنبه در سفر یک روزه اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی به شهرهای آبادان و خرمشهر افزود:بازدید و بررسی پالایشگاه، پتروشیمی آبادان و تاسیسات دریایی خرمشهر از اهداف این سفر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد : پالایشگاه آبادان در ارتقا تولید و کسب درآمد بیشتر و همچنین ایجاد فرصت های شغلی در سال اقتصاد مقاومتی انجام نقش تعیین کننده ای دارد.
رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت:به سرانجام رسیدن فاز 2 پالایشگاه آبادان که کیفیت تولید و همچنین فرصت ایجاد اشتغال در منطقه را افزایش می دهد از اقدامات ضروری و الزامی دولت به شمار می رود.
اعضای کمیسیون انرژی مجلس امروز در سفر یک روزه به آبادان و خرمشهر مشکلات و موانع سر راه تاسیسات دریایی خرمشهر، پالایشگاه و پتروشیمی آبادان را مورد بررسی قرار دادند.
حسنوند اظهار کرد : آبادان پایتخت مقاومت کشور به شمار می رود که دین بزرگی بر گردن میهن دارد، وجود 57 هزار جوان بیکار در این شهر فاجعه بزرگی است.
نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی افزود:کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در بودجه سال 97 سعی دارد با ملاحظات بیشتربه سرانجام رسیدن فاز 2 پالایشگاه آبادان کمک داشته باشد.
وی با اشاره به پروژه فاز چهار پالایشگاه آبادان نیز گفت: فاز چهار پالایشگاه آبادان نیز به عنوان ضرورت و پروژه ملی در تکمیل ظرفیت پالایشگاه نیز پس از فاز 2 انجام می شود.
حسنوند افزود:کمیسیون انرژی بر اساس مسئولیتی که بر عهده دارد با همراهی نمایندگان مجلس در جهت تحقق اهداف گام برمی دارد.
وی با اشاره به مشکلات مشکلات تاسیسات دریایی خرمشهر نیز گفت:مسائل شرکت تاسیسات دریایی را بررسی کردیم هر چند اعتقاد بر این داریم که تا حدودی این شرکت دچار ضعف مدیریتی بوده است.
رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی افزود:برای عبور شرکت تاسیسات از بحران راهکارهایی وجود دارد، نخست آنکه گزارش و راهکارهای مورد نظر را در مورد این مجموعه تدوین کنیم.
حسنوند گفت:دوم اینکه موضوع تقویم زمانی تدوین بودجه است و باید از فرصت بودجه سال 97کمک بگیریم و الزاماتی را برای وزارت نفت و سایر وزارتخانه های مرتبط در حمایت از این شرکت تعریف کنیم.
وی افزود:سوم آنکه باید مسائل را از طریق اصلاحات و الحاقات رفع کنیم، چهارم تامین منابع مالی به ویژه از طریق صندوق توسعه سرمایه گذاریست تا از منابع مالی مورد نظر بهره ببریم.
حسنوند گفت:پنجمین راه مشارکت با شرکت های خارجی است چرا که از این طریق با اعطای 49 درصد از سهم به آنان حداقل می توانیم شرکت را سرپا نگه داریم که کشورهای زیادی آماده همکاری دراین زمینه هستند.
نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی بیان داشت:ششم آنکه کمیسیون انرژی جلسات مشترکی را با فلات قاره و پارس جنوبی و سایر سازمانها داشته باشد و وظایفی برای آنان تعریف شود ضمن آنکه نظارتهای مستمری را در طول سال داشته باشیم.
وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی با تاکید بر استفاده از ثروت و امکانات داخلی گفت:باید از این امکانات برای کمک به تاسیسات دریایی استفاده کنیم از سوی دیگر شرکت تاسیسات دریایی خرمشهر باید تنوع تولید را مد نظر داشته باشد و نباید در یک نوع محصول متوقف شود.
7104/6002خبرنگار: مسعود گادار : انتشار : کبری آقازری

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۳۲۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از «سید محمد مولوی» چه می‌دانیم/از آموزش و پرورش تا بهارستان

به گزارش خبرنگار مهر، ۱۳ روز بیشتر تا برگزاری دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی باقی نمانده است و بر همین اساس، دور جدید پویش انتخاباتی خبرگزاری مهر تحت عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته‌گزینی» مدتی است که آغاز به کار است.

در دور اول انتخابات مجلس دوازدهم و از میان یک هزار و ۶٧٩ نامزدی که به پویش خبرگزاری مهر پیوستند، ١۶ نفر در دور اول انتخابات راهی مجلس شورای اسلامی شدند و کار پنج نفر دیگر به دور دوم کشیده شد. یکی از این پنج نفر «سید محمد مولوی» بود.

سید محمد مولوی، متولد یکم فروردین ۱۳۴۸ در نهربچاچره از روستاهای دهستان نوآباد اروندکنار شهرستان آبادان است. در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به عنوان نماینده مردم آبادان انتخاب شد.

از سوابق اجرایی وی می‌توان به مدیریت آموزش و پرورش شهرستان آبادان، ریاست آموزش و پرورش منطقه اروندکنار، معاونت سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه آبادان و معاونت آموزشی آموزش و پرورش آبادان اشاره کرد.

او مثل خیلی از مردم آبادان به ورزش فوتبال علاقه ویژه‌ای دارد و حتی در گذشته عضو تیم منتخب خرمشهر در جام آزادگان کشور بوده است. مولوی سال‌های زیادی به عنوان دبیر آموزش و پرورش در مدارس مختلف تدریس کرده است.

کد خبر 6089614

دیگر خبرها

  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات دور دوم مجلس در آبادان
  • دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس در صدا و سیمای مرکز آبادان
  • از «سید محمد مولوی» چه می‌دانیم/از آموزش و پرورش تا بهارستان
  • مجلس بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند
  • تعامل فراکسیون دیپلماسی فرهنگی مجلس و مدیران نمایشگاه کتاب ضروری است
  • بررسی جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس
  • مجلس هفته آینده جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند
  • عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس : خام فروشی نفت ممنوع است؛ اما با افتخار می‌فروشیم!
  • راه اندازی پویش هشتگ معلم عزیزم