Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار کاشمر با بیان اینکه باید با بها دادن به جوانان به تربیت مدیران بعد از خود بپردازیم بر لزوم تدوین برنامه سالانه برای روستاها تأکید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کاشمربصیر محمدحسن فرهادی امروز در آیین تودیع و معارفه بخشداران سابق و جدید بخش مرکزی کاشمر که در سالن شهید شهابیان برگزار شد اظهار داشت: قاعده خلقت تغییر است و هر آمدنی را شدنی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:‌ آنچه در توان بخشدار سابق مرکزی کاشمر بوده است وی انجام داده و شاهد ارتقاء بخش فرهنگ، ورزش و نهضت عمرانی در روستاها هستیم و لذا وی هشت سال صادقانه به مردم منطقه خدمت بی ادعا کرده است.

فرماندار کاشمر افزود: امروز همه روستاهای بخش مرکزی کاشمر دارای نعمت گاز، تلفن همراه و راه‌های روستایی قابل دفاع هستند.

فرهادی تأکید کرد: آنچه مهم است این است که ما الفبای سیاست را در خدمت بدانیم که باید گفت الفبای سیاست عبارت است از اخلاق و الفبای اخلاق عبارت است از کار جمعی و الفبای کار جمعی هم این است که منافع جمع را بر منافع فرد مقدم بداریم و اگر مدیری این خصلت‌ها را داشته باشد همراه با مردم خواهد بود.

وی با تأکید بر لزوم همگرایی و وحدت اظهار داشت: در اتفاقات اخیر سیاسی کشور و اظهارات رییس جمهور آمریکا باید بگوییم که اگر هر کشور دیگری این گونه مورد تهدید و تشر کشوری که به ظاهر ابرقدرت دنیاست قرار می‌گرفت شاید مردم آن دچار ترس و لغزش می‌شدند اما دیدیم که بعد از صحبت‌های سخیف و عاری از اخلاق رییس جمهور آمریکا هیچ اتفاقی در کشور ما نیفتاد و این به دلیل آن است که مردم ما پای کار هستند و کشور نیز با حلاوت تدبیر و ایجاد امید رو به جلو می‌رود و کارهای بزرگ را انجام خواهد داد.

فرماندار کاشمر گفت: در روستاهای کاشمر شاهد هستیم که شوراهای متدین و نیز دهیاران با برنامه پای کار هستند و به نمایندگان دولت کمک می‌کنند و لذا موضوع ایجاد اشتغال، صنعت، راهسازی و کارهای عمرانی در روستاها در حال پیگیری است.

فرهادی باید بیان اینکه دولت تلاش کرده است انضباط مالی را در کشور حاکم کند تصریح کرد: هزینه کردن در کشور باید با حساب و کتاب باشد و ما خوشبختانه در کاشمر شاهد مشکل جدی نیستیم و در انتخابات اخیر هم شاهد بودیم که مردم به راحتی پای صندوق‌های رأی آمدند و علی‌رغم حساسیت‌های سیاسی که در کاشمر وجود دارد نمایندگان خود را در شوراها با فرهیختگی انتخاب کردند.

وی ادامه داد: وقتی همه با همدلی و به دور از جنجال کنار یکدیگر باشند شهرستان نیز لحظه به لحظه رشد می‌کند.

فرماندار کاشمر با اشاره به تغییر بخشدار مرکزی کاشمر تأکید کرد: میانگین عمر مدیریت در کاشمر قابل دفاع است و تغییر بخشدار مرکزی کاشمر هم بر اساس مصلحتی که وجود داشت انجام شد ضمن اینکه در برخی انتصاب‌ها از جمله در معاونت‌های فرمانداری و بخشداران تأکید بر استفاده از نیروهای بومی می‌تواند مثمرثمر باشد.

فرهادی با اشاره به انتصاب بخشدار جدید مرکزی کاشمر اظهار داشت: در وزارت کشور نیروهای جوانی وجود دارند که باید تمرین مدیریت کنند و ما نیز باید به جوانان بها بدهیم و برای دوران بعد از خود نیز به تربیت مدیران آینده بپردازیم.

وی خاطرنشان کرد: لازم است با افزایش مشارکت مردمی و نیز بها دادن به سازمان‌های مردم نهاد زمینه و بستر رشد روستاها را فراهم سازیم ضمن اینکه همه روستاها باید دارای برنامه سالانه باشند و بر اساس آن برنامه در حوزه‌های مختلف حرکت کنند.

فرماندار کاشمر با تأکید بر لزوم همکاری صمیمانه دهیاران و شوراهای روستاها با بخشداری‌ها گفت: دهیاران در دوره چهار ساله جدید روش‌های گذشته خود را نقد کنند تا آسیب‌ها شناسایی و مسیر رشد روستاها هموار شود.

شایان ذکر است در ادامه این جلسه ضمن قدردانی از خدمات هشت ساله محمدرضا دهباشی در سمت بخشداری مرکزی کاشمر، سعید چیتی با حکم وزیر کشور به عنوان بخشدار مرکزی کاشمر معرفی شد.

سعید چیتی 38 ساله دارای مدرک کارشناسی ارشد رشته حقوق پیش از این مسئول حوزه فرماندار کاشمر بود. وی در دوره چهارم شورای شهر نیز عضو و نایب رییس شورای شهر کاشمر بوده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۳۳۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلید واژه پیشرفت صنعت بیمه

امتداد - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با اشاره به جایگاه وزین بیمه دی در صنعت بیمه کشور، گفت: برای پیشرفت و ارتقای ضریب نفوذ بیمه در کشور باید برنامه قابل اندازه گیری و نقشه راه داشت.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، اسماعیل قزل سفلی در اجلاس سراسری مدیران بیمه دی، با عنوان”جهش فروش و یکپارچگی سازمانی” که روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور مدیرعامل، معاونین و اعضاء هیات مدیره در شهر شیراز آغاز به کار کرد، با اشاره به اینکه بیمه دی در صنعت بیمه کشور جایگاه مناسبی پیدا کرده، گفت: با نگاه به برنامه هفتم توسعه و جهشی که قرار است در صنعت بیمه به وجود بیاید، جایگاه بیمه دی وزین خواهد بود، زیرا مدیران این شرکت در سطوح مختلف دارای انگیزه و برنامه اند که این موضوع این شرکت را منسجم تر خواهد کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با اشاره به پیشرفت بیمه دی در ماه های اخیر گفت: کوتاه شدن پرداخت معوقات، کاهش زمان پرداخت مطالبات جامعه هدف به کمتر از دو ماه، گسترش پوشش بیمه ای از حیث انعقاد قرارداد با بیمارستان ها و مراکز درمانی و سهم بالای بیمه دی در قراردادهای بیمه تکمیلی، از نقاط خوب و موفقیت آمیز این شرکت بوده که من هم به سهم خودم از کارکنان این مجموعه تشکر می کنم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • پاسخ تند همتی به انتقاد خبرگزاری دولت/ دانشجوی سال اول اقتصاد هم فرق تورم نقطه‌به‌نقطه و تورم سالانه را می‌داند؛ شما یا نمی‌دانید یا می‌خواهید ندانید
  • کلید واژه پیشرفت صنعت بیمه
  • به برنامه تحولی در شهر و روستاها نیاز داریم
  • پیگیر رفع مشکل اینترنت در روستاها هستیم
  • پیگیری مشکل اینترنت در روستاها
  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد
  • تناسب جمعیت روستایی و شهری خراسان شمالی حفظ شود
  • لزوم تقویت خلاقیت و اندیشه ورزی دانشجویان 
  • لزوم تقویت خلاقیت و اندیشه‌ورزی دانشجویان
  • آغاز اما و اگر‌ها برای ادامه «نون خ»