Web Analytics Made Easy - Statcounter

هنرمندان و جامعه ایثارگران استان اصفهان در نامه ای به سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حمایت خود را از پرویز طاهری معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان اعلام کردند.

به گزارش ایمنا، در این نامه تصریح شده است: احتراما ضمن عرض تبریک استقرار حضرتعالی بر مسند وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با آرزوی سلامتی و طول عمر برای حضرتعالی و کلیه دلسوزان و خدمتگزاران راستین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، بدینوسیله حمایت خود را از دیدگاه‌های اصولی و مدیریتی جناب آقای پرویز طاهری «معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان» اعلام می‌داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هنرمندان و جامعه ایثارگران استان اصفهان در این نامه می افزاید: آقای وزیر؛ همان‌گونه که ریاست محترم جمهوری در مناظره‌های انتخاباتی به درستی بیان فرمودند، کار مردم را باید به دست مردم سپرد و برگزاری مراسم روز طبیعت (سیزدهمین روز نوروز) و عاشورای حسینی (ع) که نمونه‌های مورد اشاره ایشان بود و یا یاد کردن از اشخاص مطرح و مفاخر فرهنگی هنری به عنوان سفیران فرهنگی کشور، حکایت از موضعی برآمده از دل جامعه و فعالان عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی داشت.
««یکی از دغدغه‌های فعالان عرصه فرهنگی و هنری دیار هنرپرور اصفهان، در این سال‌ها، وجود سکانداری دلسوز و دور از حواشی و غوغاسالاری در بدنه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان بوده است تا بتواند با اتکاء به آن، گام های بلند فرهنگی و هنری بردارد و با ایجاد جذابیت برای ترغیب فعالیت هنرمندان این استان و متوقف کردن آنها از مهاجرت از این شهر به پایتخت و به طور کلی نظایر آن را با «تدبیر» خردمندانه مدیریت کند بلکه ثمره آن «امید»ی باشد که به جامعه هنری تزریق خواهد شد.»»
در این نامه امده است: جناب آقای دکتر صالحی! عرصه فرهنگ و هنر ، مدیری مدبر و کارا می‌خواهد که به جای «تلاش برای مطرح‌سازی نام خود و اتخاذ مواضع خلق‌الساعه و در یک کلام تولید بحران برای فرهنگ و هنر این استان، تنها به اعتلای هنر ایرانی اسلامی فکر کند و اندیشه خدمت در سر داشته باشد.
«اغراق نیست اگر جایگاه مدیریت فرهنگی را دارای اهمیتی به مانند وزارت امور خارجه بدانیم؛ چرا که اگر وزارت خارجه به امور رایزنی و دیپلماتیک می‌پردازد، این نهاد فرهنگی نیز در شناساندن هنرایران واقعی به جهانیان، نمایش ظرفیت‌های ایرانی اسلامی و به طور خلاصه صدور دیپلماسی فرهنگی، نقش ممتاز و تعیین‌کننده‌ای دارد و مکمل دیپلماسی است. لذا با عنایت به این موارد، خواستة جدی فعالان این عرصه در بخش های مختلف از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، انتصاب فردی شایسته است که ویژگی‌های فوق را دارا باشد.»
در نامه هنرمندان و جامعه ایثارگران استان اصفهان تصریح شده است: آقای وزیر! اعتقاد راسخ ما این است که «جناب آقای پرویز طاهری» بهترین انتخاب برای مدیر کلی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان است؛ چرا که ایشان فردی مومن و معتقد به مبانی و اصول انقلاب اسلامی و آشنا به مباحث فرهنگی هنری و اجتماعی است. ایشان سال‌ها در پست های مهم فرهنگی هنری خدمت نموده و خواسته‌های به حق ایشان را مطالبه کرده‌اند. آقای طاهری به اعتقاد اینجانبان با وجهه آکادمیک، توان مدیریتی و قدرت اجرایی بالایی که دارند به یقین می‌توانند مقوله فرهنگ وهنر و حوزه‌های وابسته را به مسیری صحیح که برازنده این استان و شایسته اسلام راستین رحمانی است، هدایت کند. از سوی دیگر قدرت تعامل و رایزنی ایشان نیز به یقین می‌تواند راه رسیدن به توسعه و تعالی را برای اهداف روی زمین مانده فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان فراهم سازد. رجاء واثق اینجانبان، این است که انتصاب شایسته جناب آقای پرویز طاهری، می‌تواند «کلید» گشایش مشکلات هنرمندان باشد./

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۳۸۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت پاسداشت زبان فارسی در انتخاب نام واحد‌های صنفی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، کارشناس امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: نام‌گذاری واحد‌های صنفی باید با مجوز این اداره کل و متناسب با دستورالعمل‌های تعریف شده در سامانه پاسداشت زبان فارسی باشد.
احمد مبینی افزود: صدور تأییدیه اسامی واحد‌های صنفی در حدود ۴۸ ساعت زمان می‌برد و بدین طریق است که فرد متقاضی پس از آنکه از سوی صنف مربوطه به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی شد، در سامانه پاسداشت زبان فارسی اسم موردنظر خود را ثبت می‌کند.
وی اضافه کرد: پس از ثبت، سامانه مذکور نام را بررسی و چنانچه با دستورالعمل‌های موجود مغایرت نداشته باشد به‌صورت آنلاین به متقاضی اعلام می‌کند.

دیگر خبرها

  • راهیابی هنرمندان شهرستان فارسان به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس
  • نهضت پلاتوسازی در دستور کار است/ برگزاری المپیاد هنر
  • ضرورت پاسداشت زبان فارسی در انتخاب نام واحد‌های صنفی
  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود
  • تکرار حمایت‌های دولت از گشت ارشاد
  • پیشنهاد افزایش ۴۰ درصدی تعرفه شهریه آموزشگاه‌های آزاد هنری یزد
  • آموزشگاه‌های آزادهنری معاف از مالیات می‌باشند
  • هفته‌ فرهنگی اصفهان فرصتی برای معرفی هنرمندان و اندیشمندان است
  • اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد پیشگام در تکریم معلمان
  • اختتامیه جشنواره استعدادیابی از مدرسه و محله تا انجمن در زابل