Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@02:27:32 GMT

تقویت تعامل رسانه استانی با دولت

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۴۰۵۴۲

تقویت تعامل رسانه استانی با دولت

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازبجنورد؛ محمدرضا صالحی استاندار خراسان شمالی در دیدار مدیرکل و معاونان صدا و سیمای استان خراسان شمالی افزود: استمرار فضای تعاملی و همکاری تنگاتنگ صدا و سیما با مدیریت های اجرایی استان، هم چنین تلاش برای تحکیم همدلی و حرکت هماهنگ در پیشبرد برنامه ها و نیل به اهداف نظام را یاد آور شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: صدا و سیما به عنوان بازوی تبلیغی نظام جمهوری اسلامی باید ارتباط خود با دولت را به درستی تقویت کند.

استاندار خراسان شمالی با اشاره به سفر سال گذشته رئیس سازمان صدا و سیما به خراسان شمالی گفت: در آن سفر مقرر شد صدا و سیما در راستای حمایت از تولید و اشتغال محلی، توانمندی های تولیدکنندگان استان را در شبکه های ملی به نمایش بگذارد.

وی اهمیت تهیه پیوست های فرهنگی و رسانه ای حین برنامه ریزی و اجرای طرح های مختلف را گوشزد کرد و ادامه داد:

ضرورت نگاه فرهنگی به موضوع برنامه سازی برای اقوام و اقلیت ها، گسترش پوشش دیجیتال و ارتقای کیفیت برنامه های صدا و سیمای استان و تلاش به منظور جذب مخاطبان بیشتر، از دیگر نکات مورد تأکید استاندار در این نشست بود.

صالحی هم چنین ضمن اعلام حمایت خود از برگزاری جشنواره تولید آثار رادیویی و تلویزیونی مراکز استان ها در بجنورد در سال 98 گفت: در حد توان و مقدورات از صدا و سیمای استان حمایت خواهیم کرد.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان شمالی نیز با قدردانی از حمایت های استاندار از برگزاری جشنواره سراسری صدا و سیمای مراکز استان ها، این جشنواره را گامی در راستای شناساندن بیشتر خراسان شمالی و قابلیت ها و ظرفیت های آن در سطح ملی توصیف کرد.

حمید قربانی جم با بیان این که مدیران اجرایی استان صدا و سیما را موتور محرک برنامه های خود بدانند، بر انعکاس بیشتر خدمات دولت و نظام در برنامه های این رسانه تأکید کرد و گفت: برنامه های شبکه استانی اترک به زودی 24 ساعته خواهد شد.

انتهای پیام/آ

برنامه های شبکه استانی اترک24 ساعته می شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۴۰۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لرستان استانی امن و فعال با مشارکت مردم

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، ابوطالب شفقت روز دوشنبه در نشست با فرماندهان فراجای استان لرستان گفت: استان لرستان استانی امن و فعال با مشارکت مردم است.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه تعامل مردم و پلیس، عامل موفقیت پلیس است افزود: تحقق اهداف و ماموریت‌های نیروی انتظامی در سایه تعامل مردم با پلیس محقق می‌شود و در این راستا براساس گزارش‌های اعلام شده در لرستان فرایند خوبی وجود دارد.

استاندار لرستان با اشاره به تظاهرات‌های مسالمت‌آمیز علیه نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه و صحنه‌هایی که از خشونت پلیس علیه دانشجویان معترض در دانشگاه‌های امریکا منتشر شده افزود: رفتار پلیس امریکا نسبت به دانشجویان، استادان و فیلسوفانشان بدترین رفتار انسانی است و این درحالی است که جامعه امنیتی ما با حضور مردم ایجاد امنیت می‌کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900949

دیگر خبرها

  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی
  • درخشش خبرنگار خبر خورستان در جشنواره استانی ره آورد سرزمین نور
  • تلاش دولت برای تقویت انگیزه مادی و معنوی معلمان
  • لرستان استانی امن و فعال با مشارکت مردم
  • تعامل رسانه‌ها با اندیشکده‌ها باید تقویت شود/ سیاست پژوهی، نوک پیکان پژوهش است
  • جایابی بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی اشتباه است
  • رفع مشکلات زیرساخت‌های مشهد نیازمند نگاه ملی و حمایت دولت است
  • اقدامات دولت سیزدهم بر اساس نیاز خراسان شمالی بوده است
  • کاهش سرانه تخت بیمارستانی خراسان شمالی نسبت به میانگین کشوری
  • ۴.۵ میلیون زوج نابارور تحت پوشش بیمه قرار گرفتند