Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علمی - کاربردی استان لرستان گفت: بحث نظارت‌ها تشدید و بازرسی‌ها از مدرسان به صورت سر زده انجام شده چرا که این بازدیدها می‌تواند به افزایش کیفیت کمک کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد سعید فرح بخش صبح امروز در بیست و پنجمین سالروز تاسیس دانشگاه جامع علمی کاربردی که با حضور رئیس دانشگاه علمی کاربردی کشور برگزار شد ضمن گرامی داشت 25 سال فعالیت دانشگاه علمی کاربردی استان اظهار داشت: بحث کیفیت گرایی در مراکز مختلف علمی کاربردی باید مورد توجه قرار بگیرد که این مقوله ارکانی دارد که سه رکن مدرس، دانشجو و آموزش مورد تأکید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خوشبختانه در دانشگاه علمی کاربردی برای مدرسان برای نخستین بار این امکان فراهم شده تا مدرسان را بهتر شناسایی و آموزش دهیم تا بتوانند آموزش‌ها را کیفی‌تر ارائه دهند.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی لرستان عنوان کرد: بحث نظارت‌ها تشدید و بازرسی‌ها به صورت سر زده انجام شده چرا که این بازدیدها می‌تواند به افزایش کیفیت کمک کند بنابراین اعتقاد داریم لازمه کیفیت این است که به قوانین و مقررات احترام گذاشته و آیین نامه‌ها اگر اشکالی دارد اصلاح شود.

وی بیان کرد: آسیب‌های مختلفی در مراکز عالی و دانشگاه‌های مختلف وجود دارد که تلاش می‌کنیم این آسیب‌ها را کاهش دهیم و از طرف مراکز آموزشی تنگناهایی که ایجاد می‌شود با افزایش کیفی‌گرایی می‌توانیم روند بهتری داشته باشیم.

فرح بخش با اشاره به مأموریت‌گرایی مراکز دانشگاه علمی کاربردی تصریح کرد: به هر مرکز بر اساس مأموریتش رشته داده می‌شود چرا که مراکزی که در یک حوزه خاصی مأموریت دارد به طور یقین می‌تواند در این حوزه اقدامات بهتری انجام دهد.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی لرستان خاطرنشان کرد: گستره جغرافیایی این دانشگاه در جای جای استان وجود دارد و آموزش‌های مختلفی در حوزه صنعت، خدمات، فرهنگ و هنر ارائه می‌شود.

انتهای پیام/

R41450/P1486/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۴۳۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشگاه‌های جهان از فلسطین یادآور رسالت معلمی در دفاع از مظلومان است

ایسنا/لرستان رئیس دانشگاه لرستان در آیین تجلیل از برترین‌های آموزشی عضو هیئت علمی و اساتید پیشکسوت این دانشگاه، به‌مناسبت روز و هفته معلم، گفت: حمایت جوانان در دانشگاه‌های آمریکا، اروپا و سایر مناطق جهان از مردم مظلوم و مقتدر فلسطین، یادآور رسالت معلمی و تفکر شهید مطهری در دفاع از حق، مظلومان و مستضعفان جهان است.

علی نظری در این آیین که روز دوشنبه، ۱۰ اردیبهشت‌ماه در سالن شهید میربهرسی این دانشگاه برگزار شد، بیان کرد: گرامیداشت سالروز شهادت استاد مطهری یادآور مسئولیت همه ما نسبت به آرمان‌ها و گفتمان انقلاب اسلامی ایران است.

وی ادامه داد: یکی از مسئولیت‌های مهم ما تعهد به آرمان فلسطین است که امروز جهانی شده است.

نظری اضافه کرد:‌ هر شخصی در هر جایگاهی در جامعه مشغول خدمت بوده اگر وظیفه‌اش را به درستی انجام بدهد نشان از تعهد او به مسئولیت‌پذیری است.

وی با بیان اینکه مسئولیت‌پذیری بخشی مهم از رسالت معلم و استاد است، اظهار کرد: توجه بیش از پیش به مفهوم استاد تراز انقلاب اسلامی، باعث تقویت پیشرفت‌های ایران اسلامی و اقتدار روزافزون آن می‌شود.

رئیس دانشگاه لرستان در بخش دیگری از گفته‌هایش، جایگاه و نقش استاد و معلم در تربیت نیروهای متعهد و متخصص انقلاب اسلامی را تبیین کرد.

نظری تصریح کرد: در گفتمان انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و رهنمودهای امامین انقلاب، به جایگاه استاد و معلم، توجه ویژه‌ای شده و این گویای رسالت مهم معلمان و استادان در تعالیم اسلامی است.

وی افزود: استاد و معلم برای دانشجو و دانش‌آموز الگو هستند؛ الگویی که باید جایگاه خویش را متناسب با استاد و معلم تراز انقلاب اسلامی، تقویت کنند.

رئیس دانشگاه لرستان از اعضای هیئت علمی خواست نقش و مشارکت خود را در ارائه راهکارهای علمی و عملیاتی برای رفع یا کاستن نظام مسائل جامعه، تقویت کنند.

وی در گفته‌هایش، فرا رسیدن روز و هفته معلم را به همه استادان و معلمان به‌ویژه اعضای هیئت علمی دانشگاه لرستان، شادباش گفت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمایت دانشگاه‌های جهان از فلسطین یادآور رسالت معلمی در دفاع از مظلومان است
  • نشست تخصصی کمیته امداد استان گلستان با دانشگاه آزاد اسلامی برگزارشد
  • گام‌های بلند دانشگاه علمی کاربردی برای اشتغالزایی در کردستان + فیلم
  • کشف بیش از یک تن نان خشک در مشهد
  • اهمیت تلاش برای توسعه پژوهش‌های کاربردی در جهان اسلام
  • منتخبان مسابقات ملی «سدید»‌ در لرستان معرفی شدند
  • حوزه نظارت بر کیفیت آموزش دانشگاهی در قزوین احیا شد
  • پذیرش دانشجویان خارجی نمایشی از مرجعیت علمی مراکز دانشگاهی
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد
  • تشکیل ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی