Web Analytics Made Easy - Statcounter

اردبیل- ایرنا- رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ ساز استان اردبیل گفت: مدرسه ویژه برای کودکانی که مبتلا به بیماری سرطان هستند در محوطه بیمارستان بوعلی اردبیل احداث می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، جواد قرآن‌نویس روز چهارشنبه در آئین شروع عملیات اجرایی مدرسه 6کلاسه خیرساز در شهرک مخابرات اردبیل افزود: مشارکت خیران در کارهای خیر از جمله ساخت و تجهیز مدارس باعث کاهش بسیاری از مشکلات در جامعه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: امیدواریم با ساخت و بهره‌برداری از این مدرسه کودکان بیمار و معصوم نیز بتوانند از نعمت تحصیل بهره مند شوند و بیماری آنها باعث عقب ماندن آنها از کسب علم و تحصیل نباشد.
وی با اشاره به فعالیت‌های خیران مدرسه ساز استان اردبیل بیان کرد: خیران و نیکوکاران با احساس مسئولیت در جامعه هر جا که کمبود احساس می شود با اقدامات مناسب در کاهش مشکلات همنوعان خود قدم برداشته اند.
رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ ساز استان اردبیل گفت: خیرین همسو با دولت و حتی بیشتر از آنها در ساخت و تجهیز مدارس و توسعه فضاهای آموزشی در استان موثر بودند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل هم در این آئین با بیان اینکه خیران در واقع سرمایه‌های فکری و معنوی آموزش و پرورش هستند، گفت: مدرسه ای که هم اکنون کلنگ احداث آن بر زمین زده شد با سرمایه پاک و حلال انسانی خیر و نیکوکار که مشکلات و درد همنوعان را درد و مشکلات خود می داند احداث خواهد شد.
احمد ناصری افزود: مدرسه 6 کلاسه شهرک مخابرات در زمینی به مساحت دو هزار و 274 مترمربع احداث و طبق پیش بینی امیدواریم تا مهرماه سال آینده به بهره‌برداری برسد.
وی با اشاره به اینکه امروز ساخت مدارس یکی از نیازهای مهم بخش تعلیم و تربیت می باشد، اظهار کرد: الحمدالله خیران بر نیازهای امروز و فردای جامعه واقفند و بر همین اساس اقدام به صرف هزینه می کنند و حضور آنها در ساخت و تجهیز مدارس ارزشمند و قابل تقدیر است.
وی با اشاره به فراخوان وزارت آموزش و پرورش در انتخاب و انتصاب مدیران واحدهای آموزشی بیان کرد: وزارت آموزش و پرورش برای انتخاب بهتر و شایسته نیروی انسانی در پست های مدیریتی این فراخوان را داده تا انتخاب و انتصاب مدیران واحدهای آموزشی قانونمند و ضابطه‌مند شود.
ناصری گفت: همکارانی که واجد شرایط برای احراز مدیریت مدارس هستند باید آمادگی خود را برای پذیرش مدیریت مدرسه مورد نظر در سامانه درج کنند.
سه هزار و 395 مدرسه در استان اردبیل وجود دارد و 19 هزار فعال فرهنگی در سال تحصیلی جدید حدود 230 هزار دانش آموز را در آنها تحت پوشش آموزشی قرار داده اند.
هم اکنون در استان اردبیل نرخ پوشش تحصیلی در دوره ابتدایی ۹۹.۹ درصد ، در دوره اول متوسطه ۹۲.۷۳ درصد و در دوره دوم متوسطه نیز ۷۷.۶۰ درصد است.
خبرنگار: نعمت محسن زاده**انتشاردهنده:عارف شیرزاد
6130/ 1257

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۴۵۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث ۴۲ هزار متر مربع فضای آموزشی در ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، علی درویشی صبح یکشنبه در دیدار با امام جمعه ایلام با گرامی داشت یاد شهید مطهری و سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)، به دیدار فرهنگیان و معلمان با رهبری معظم انقلاب و دقت نظر و توجه ایشان به آموزش و پرورش و برنامه‌های داخلی این وزارت خانه نظیر سند تحول بنیادین، توجه به مدارس دولتی و توانمند سازی معلمان و ثبات مدیریت در آموزش و پرورش اشاره کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام در بخش دیگری از سخنان خود به ارائه گزارشی از اقدامات و وضعیت آموزش و پرورش استان پرداخت و در ادامه به بخشی از توفیقات مجموعه در دوره اخیر اشاره کرد و گفت: مجموعه آموزش و پرورش استان به نبوغ فکری و عملی در جهات مختلف رسیده است که از جمله‌ی آن می‌توان به احداث ۴۲ هزار متر مربع فضای آموزشی و بیش از ۴۰ هزار متر مربع چمن مصنوعی، اجرایی سازی رتبه بندی برای همکاران، رشد شرکت دانش آموزان در طرح‌های مختلف فرهنگی، ورزشی و علمی و… برگزاری یادواره‌های شهدا در سطح مدارس، افزایش پوشش تحصیلی و اجرای طرح‌های قرآنی و توانمند سازی معلمان در طرح اتقان و برگزاری جشن‌های تکلیف‌های عبادی و سیاسی و… اشاره کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام در پایان به موفقیت معلمان نمونه استان در مرحله کشوری اشاره داشت و گفت: امسال از ۸ معلم معرفی شده به مرحله کشوری ۲ نفر از آنان نمونه کشوری شدند.

گفتنی است در پایان این مراسم، از معلمان نمونه استان تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 6097182

دیگر خبرها

  • ۱۷۳۴ کلاس درس در آذربایجان‌غربی در حال احداث است
  • باید عدالت آموزشی در استان زنجان برقرار شود
  • تغییر سلیقه‌ای فرمول محاسبه حقوق رانندگان آژانس شهرداری قزوین
  • امسال ۵۰۰ کلاس درس تحویل آموزش و پرورش اصفهان می‌شود
  • تحقق نیمی از تعهدات خیران مدرسه ساز در سال گذشته
  • واگذاری رایگان زمین به خیران مدرسه‌ساز در قشم
  • احداث ۲۶ پروژه روبنایی در سایت‌های مسکن ملی سیستان وبلوچستان
  • احداث ۴۲ هزار متر مربع فضای آموزشی در ایلام
  • چینی ها در مدارس به کودکان مهارت ورزی آموزش می دهند (فیلم)
  • ساخت ۱۱ مدرسه جدید در سیرجان