Web Analytics Made Easy - Statcounter

بوشهر- ایرنا- استاندار بوشهر گفت: زمانی که پای منافع ملی، حفظ نظام و ایران اسلامی به میان آید تفاوت سلیقه و اختلاف نظرهای سیاسی کنار گذاشته می شود.

به گزارش ایرنا، عبدالکریم گراوند روز چهارشنبه در نشست شورای اداری استان بوشهر با محکوم کردن سخنان سخیف رئیس جمهوری آمریکا در رابطه با موضوع برجام افزود: اختلاف سلیقه های سیاسی به هیچ وجه ما را نسبت به امنیت ملی بی تفاوت نمی کند و هرکسی با هر نگاهی برای حفظ امنیت و اقتدار کشور در صحنه دفاع از انقلاب حاضر می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با گرامیداشت 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی تصریح کرد: همانطور که اتحاد و همدلی باعث پیروزی انقلاب شد ادامه راه انقلاب نیز نیازمند همبستگی و انسجام ملی است.
استانداربوشهر یادآورشد: درهمین راستا حضور دانش آموزان، دانشجویان وقشرهای مختلف مردم در تجمع بزرگ 13 آبان پاسخی به یاوه گوئی های دشمنان است.
گراوند با قدردانی ازحسن اعتماد دولت، همراهی و حمایت امام جمعه، نمایندگان مردم درمجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، احزاب و گروههای سیاسی در زمان انتصابش اظهارامیدواری کرد: با پی گیری مطالبه های مردم و شتاب در توسعه استان پاسخگوی اعتماد آنان در عرصه خدمتی باشم.
وی گفت: همانطور که اولویت نخست کشور توسعه اقتصاد و اجرای اقتصاد مقاومتی است در استان بوشهر نیز ضمن پایبندی به قانون اقتصاد مقاومتی برای ما یک واجب است.
گراوند افزود: بنیان های امنیتی کشور با حضور فعال نیروهای مسلح در سطح بالایی قرار دارد اما پاشنه آشیل کشور مسائل اقتصادی است که باید همه دستگاهها و مدیران از ظرفیتهای موجود به نحو احسن برای شکوفایی اقتصاد، اشتغال و معیشت مردم کنند.
وی با انتقاد از کندی و بروکراسی اداری در صدور موافقتنامه های اصولی برای سرمایه گذاری بخش خصوصی گفت: دربرخی از کشورهای همسایه حداکثر سه روز موافقتنامه برای سرمایه گذاری صادر می شود این درحالی است که این برهه زمانی در کشور ما 90 روز است و این امر باعث سنگ اندازی و گریز سرمایه از استان می شود.
استاندار بوشهر اطلاعات آنلاین را بستر ساز تصمیم گیریهای مدیریتی دانست و افزود: هرمدیری نتواند در بحث گره گشایی و اجرای اقتصاد مقاومتی سیاست کاری خود را تنظیم کند ادامه همکاری با وی پایان می یابد.
وی تاکید کرد: نگاه ما مدیران از فرصت مسئولیت پذیری باید حل مشکلات مردم باشد و باید پاسخگوی ملت و تاریخ در مورد عملکرد خود باشیم.
گراوند با اشاره به محدودیت منابع دولتی گفت: این درحالی است که بخش خصوصی از سرمایه لازم برخوردار است و هنر مدیریتی جذب سرمایه گذار بخش خصوصی برای استفاده از ظرفیت های اقتصادی است.
وی اظهار کرد: هم اینک ظرفیت های اقتصادی، کشاورزی، گردشگری بالایی در استان بوشهر وجود دارد اما به دلیل روزمره گی شدن برخی از دستگاهها از این ظرفیت برای اشتغال و شکوفایی اقتصادی استان استفاده بهینه انجام نمی شود.
گراوند افزود: در ساختار بدون برنامه توسعه و پیشرفت حاصل نمی شود برهمین اساس باید با برنامه ریزی اصولی و سند توسعه به نحو مطلوب استفاده حداکثری کرد.
وی بیان کرد: مدیران دستگاههای اجرایی به جای حضور در اداره باید به صورت میدانی برروند اجرای پروژه ها نظارت داشته باشند.
گراوند گفت: زمان بربودن برخی پروژه ها از جمله تقاطع غیرهمسطح بوشهر باعث نارضایتی و بدبینی مردم نسبت به نظام می شود که دفتر فنی استانداری باید با نظارت دقیق برروند اجرای پروژه ها کار نظارتی خود را انجام دهد.
به گفته استاندار بوشهر به دلیل محدودیت منابع استانی و رقم بالای بودجه ملی، مدیران دستگاههای اجرایی باید با تعامل و پی گیری دستگاههای مرکزی نسبت به جذب اعتبار از منابع ملی که یکی از شاخصهای ارزیابی مدیران است اهتمام داشته باشند.
گراوند گفت: همانطور که عنوان پایتخت انرژی برای استان بوشهر بعنوان یک قابلیت و ظرفیت در اقتصاد ملی به شمار می رود، باید در تخصیص اعتبارات به این استان نیز بعنوان میزبان پایتخت انرژی توجه ویژه شود.
وی تکریم ارباب رجوع و اهتمام به امور مردم را فلسفه وجودی جمهوری اسلامی دانست و افزود: ممکن است برخی از درخواست های مردم با قوانین همخوانی نداشته باشد اما مدیران باید با تکریم و تبیین موضوع رضایت ارباب رجوع را فراهم کنند.
استاندار بوشهر گفت: مبنای توزیع اعتبار بین دستگاههای اجرایی ارائه برنامه پنج ساله است برهمین اساس دستگاههای اجرایی براساس اسناد بالادستی، برنامه ششم توسعه و سند توسعه مناطق با برش شهرستانی برنامه های خود را ارائه دهند.
گراوند سلامت مالی و اخلاقی، همراهی و همسویی با سیاستهای دولت را از شاخصهای انتصاب مدیران دانست و افزود: بکارگیری جوانان و بانوان در سطوح مدیریتی برای استفاده از ظرفیت این قشر از سوی دستگاههای اجرایی ضروری است.
وی از مدیران دستگاههای اجرایی استان بوشهر خواست استانداری را در جریان موضوعات اساسی مورد نیاز برای اجرای ماموریتهای خود در راستای توسعه و تامین مطالبات مردم قرار دهند تا اجرای برنامه ها با سرعت بیشتری انجام شود.
استاندار بوشهر صرفه جویی و کاهش هزینه در بین دستگاههای اجرایی را ضروری دانست و گفت: مدیران از نصب پارچه نویسی خیرمقدم و تبریک انتصاب ها خودداری کنند.
وی افزود: تجربه 30 ساله خدمتی خود را برای توسعه و آبادانی استان بوشهر به خدمت می گیرم و از صاحب نظران و اهل نظر درخواست ارائه نقدهای دلسوزانه دارم.
6047/6045** خبرنگار: مونا عیدان ** انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۴۶۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار استاندار قم نسبت به کم کاری برخی از مدیران

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمدآقامیری ظهر شنبه در مراسم روز شوراها که در سالن رضوان شهرداری قم برگزار شد گفت: از جمله تاکیدات قرآن کریم توجه به امر خرد جمعی در پیش برد برنامه‌ها است.

استاندار قم بیان کرد: طبیعت انسان به گونه ای است که می بایست مشکلات خود را به صورت گروهی و اجتماعی مرتفع کند.

وی با اشاره به اهمیت و نقش شورای‌های اسلامی شهرو روستا گفت: شورا ها از جمله نهادهایی است که ارتباط مستمر و نزدیکی با مردم و آشنایی با مشکلات دارند.

آقامیری تصریح کرد:مسوولان باید توجه داشته باشند که هدف اصلی خدمت به مردم است و باید قدردان فرصت خدمتگزاری به مردم را به عنوان خادمان آنان باشیم.

وی در ادامه عنوان کرد: نحوه واگذاری زمین به مردم از مواردی است که رضایت بخش نیست و در صورت تسهیل در این امر مهاجرت معکوس از شهرها به روستا محقق خواهد شد.

استاندار قم با بیان اینکه هویت روستاها باید حفظ شود گفت: باید شرایطی فراهم شود که روستاها خودگردان باشند و محصولات و مایحتاج روستاییان در روستا تامین شود.

آقامیری تاکید کرد: مدیران باید در انجام وظایف و مصوبات توجه لازم را داشته باشند و این مصوبات خط قرمز مجموعه مدیریت استان است که در صورت بروز کم کاری با مدیران برخورد می شود.

وی اضافه کرد: عملکرد ۱۱ مدیر در استان قم مورد ارزیابی بازرسان قرار گرفته و احتمال دارد برکناری و جایگزینی صورت گیرد.

وی اضافه کرد: مدیران باید نسبت به حل مشکلات مردم اهتمام داشته باشند و مدیری که در اتاق خود را به روی مردم ببندد جایی در استان نخواهد داشت.

کد خبر 6090218

دیگر خبرها

  • آزادی ۱۳۷ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر
  • تاکید فرماندار ارومیه بر هم‌افزایی با دستگاههای اجرایی برای تحقق شعار سال
  • لزوم حمایت شوراها از شهرداران/ نفوذ از بیرون سبب ایحاد اختلاف در شورا می‌شود
  • پیگیری‌های شورای شهر موجب امیدآفرینی برای مردم شده است
  • شوراها به‌عنوان نماد مردم سالاری تقویت شوند
  • هشدار استاندار قم نسبت به کم کاری برخی از مدیران
  • مدیران استان بوشهر برای رفع مشکلات کشاورزان پای کار باشند
  • مصرف بهینه آب در استان بوشهر ضروری است
  • سه راهه ورودی شهرعالیشهر به زودی روشن می‌شود
  • سه سال انتظار برای ارشاد مدیران