Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کمیسیون عمران شورای شهر بوشهر از بی توجهی به وضعیت معیشتی و رفاهی کارکنان شهرداری به شدت انتقاد کرد. به گزارش جنوب نیوز اکبر توسلی در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی شورای شهر بوشهر با بیان این که نیروهای شهرداری، خادم مردم هستند، گفت: مسئولین شهرداری باید به معیشت و رفاه آنان عنایت داشته باشند تا آن ها با دلگرمی بیشتری به مردم خدمت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس کمیسیون عمران شورای شهر بوشهر به کسر حقوق تعدادی از پرسنل شهرداری در ماه جاری اشاره کرد و ابراز داشت: این موضوع موجب گلایه مندی بسیاری از کارکنان شهرداری شده است که ما به عنوان نماینده مردم و ناظر بر امورات در شهرداری این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

توسلی نیروی انسانی را مهم ترین عنصر هر سازمان دانست و گفت: برای رسیدن به توسعه پایدار باید به نیروی انسانی بیش از هر چیزی اهمیت داد.

وی با بیان این که نیروهای زحمتکش شهرداری نقش بسیار مهمی در توسعه پایدار شهر بوشهر دارند، افزود: حقوق و مزایای کارکنان شهرداریِ مرکز استان آنچنان بالا نسیت، بنابراین کسر اضافه کاری پرسنل شهرداری بر زندگی آن ها تاثیر منفی خواهد گذاشت.

توسلی با انتقاد از این که امروز عده ای در شهرداری بوشهر بیش از پنج میلیون تومان حقوق می گیرند و عده ای زیر دو میلیون، ابراز داشت: هم اکنون برخی در شهرداری صاحب مال و املاک و باغ ویلا شده اند و عده ای محتاج نان شب هستند.

رییس کمیسیون عمران شورای شهر بوشهر به شدت از برخی تبعیض ها در شهرداری بوشهر انتقاد کرد و افزود: عده ای سال هاست که در خانه های سازمانی شهرداری اسکان دارند و عده ای از داشتن یک باب خانه مسکونی محرومند، آیا این بی عدالتی و ظلم نیست؟

توسلی با بیان این که در این سال ها بیش از پانصد میلیارد تومان  پول وارد مجموعه شهرداری شده است، گفت: متاسفانه امروز شاهد هیچ خدمات رفاهی از شهرداری به پرسنل این مجموعه نیستیم و با کمال تاسف باید گفت کارکنان شهرداری مظلوم واقع  شده اند.

وی در پایان از رییس شورای شهر بوشهر خواست این مطالبه به حق کارکنان شهرداری را پیگیری نماید.

منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۴۷۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهردار این شهر بازداشت شد

به گزارش خبرآنلاین؛ دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مرند اعلام کرد: شهردار و چند نفر از کارکنان شهرداری مرند با اتهامات مالی بازداشت شدند.

ایسنا در خبری نوشت: ضیامهر روز سه شنبه در جمع خبرنگاران گفت: موضوع تخلفات شهرداری مرند از چندین ماه قبل تحت رصد مراجع اطلاعاتی و امنیتی بود.

وی ادامه داد: با صدور دستورات قضایی لازم و با جمع آوری اسناد و مدارک، در نهایت پیرو این دستورات بیش از ۱۰ نفر از جمله شهردار و معاون وی و چند نفر از کارکنان شهرداری به اتهامات ارتشاء و تضییع اموال دولتی و تبانی در معاملات دولتی و مشارکت و معاونت در این اتهامات و سایر موارد بازداشت و با صدور قرار تامین مناسب روانه زندان شدند.

دادستان مرند در خصوص ابعاد این تخلفات گفت: در بین متهمان از افراد عادی که با عوامل شهرداری همکاری و مساعدت داشتند نیز بازداشت شدند و تحقیقات از همه افراد در دادسرای مرکز استان و شهرستان مرند با جدیت ادامه دارد.

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903963

دیگر خبرها

  • وزیر نفت با وزیر تعاون، کار و رفاه‌ اجتماعی دیدار کرد/ مرتضوی: وزرات نفت بخش قابل توجهی از عقب‌ماندگی اقتصادی کشور را رفع کرد 
  • شهردار این شهر بازداشت شد
  • انتقاد شدید فرماندار رزن از نحوه استخدامهای جهاد کشاورزی
  • تخلیه دومین ملک مسکونی محل انباشت ضایعات و زباله توسط شهرداری بجنورد
  • رییس سازمان خصوصی سازی: ۵ میلیارد سهام ترجیحی به نام کارگران شد
  • انتقاد مجدد از حصارکشی پارک لاله/ «توضیحات ارائه شده شهرداری مبهم بود»
  • نگاه واقع‌گرایانه به آسیب‌های اجتماعی داشته باشید/ مسئولان منفعل توبیخ می‌شوند
  • هواشناسی ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ورود سامانه بارشی جدید به ایران
  • انتقاد شدید ماکرون از اعتراضات دانشجویی علیه جنگ غزه
  • رگبار شدید و رعد و برق در ۵ استان از فردا | تداوم بارش‌ها تا آخر هفته در این مناطق | وزش و باد و گرد وخاک در بخش‌هایی از کشور