Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز از اسلامشهر، ابوالفضل اخوان امروز همزمان با آغاز بیستمین دوره انتخابات دانش‌آموزی در شهرستان اسلامشهر که با حضور معاون سیاسی انتظامی فرماندار و جمعی از مسئولان اداره آموزش و پرورش این شهرستان در آموزشگاه قاضی طباطبایی اسلامشهر برگزار شد اظهار داشت: در بیستمین دوره انتخابات دانش‌آموزی مدارس شهرستان اسلامشهر، قریب به ۵۰ هزار دانش‌آموز جهت انتخاب ۷۰۰ نفر از اعضای شورای مدارس این شهرستان در پای صندوق‌های اخذ رأی حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخوان بیان کرد: هدف از برگزاری انتخابات شوراهای دانش‌آموزی تمرینی برای مشارکت دانش‌آموزان برای تعیین سرنوشت خود و حضور در جامعه مدنی است که در این انتخابات هر فرد با انتخاب کاندید اصلح موردنظر خود در امور مربوطه مشارکت می‌کند.

معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر افزود: دانش‌آموزان شرکت‌کننده در انتخابات ضمن تمرین زندگی گروهی، همفکری و مشارکت در انجام امور اجتماعی جامعه را نیز در عرصه زندگی واقعی در جامعه را نیز می‌آموزند.

اخوان تأکید کرد: انتخابات دانش‌آموزی مظهر مشارکت دانش‌آموزان و آینده‌سازان این سرزمین در دموکراسی و تعیین سرنوشت جامعه است، و با توجه به برگزاری انتخابات پرشور و با مشارکت حداکثری مردم در بالاترین میزان مشارکت واجدین شرایط صورت می‌گیرد، و حاصل مشارکت تمرینی است که در دوران نوجوانی انجام می‌شود.

وی با اشاره به اهداف راه‌اندازی تشکل شورای دانش‌آموزی افزود: دانش‌آموزان منتخب و عضو شوراهای دانش‌آموزی در هر مدرسه ضمن اینکه در امور مختلف مدرسه مشارکت می‌کنند، از توانمندی‌های مختلف دانش‌آموزان به مثابه منابع انسانی در اجرای برنامه‌های درسی نیز بهره‌برداری می‌کنند.

معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر در پایان خاطرنشان کرد: ایجاد روحیه مسئولیت‌پذیری و مشارکت دانش‌آموزان، تمرین کار گروهی و آمادگی آن‌ها برای ایجاد سازمان‌های کارآفرین، صرفه‌جویی در هزینه‌های نیروی انسانی موظف، ایجاد حس رقابت بین کلاس‌ها در امر مشارکت در کارهای مدرسه و کاهش فاصله بین مسئولان و دانش‌آموزان از دیگر اهداف تشکیل شوراهای دانش‌آموزی است.

انتهای پیام/

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۴۹۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی تیم والیبال دانش‌آموزی مقابل چین تایپه/ تقابل با آلمان در فینال جهان

تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با پیروزی ۳ بر ۲ مقابل تیم قدرتمند چین تایپه به فینال رقابت‌های دانش‌آموزان جهان راه یافت.

 تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که با پیروزی‌های پیاپی و عبور از تیم‌های قدرتمندی چون آلمان، بلژیک، هلند و ایتالیا به مرحله نیمه‌نهایی راه یافته بود ظهر امروز در ادامه بازی‌های درخشان خود و در حضور سفیر ایران در صربستان، دیدار حساسی را مقابل چین تایپه برگزار کرده و راهی فینال رقابت‌های والیبال دانش‌آموزان جهان شد.

در دیدار نیمه‌نهایی که بنا به قوانین ISF (فدراسیون جهانی ورزش مدارس) برنده به صورت سه دست از پنج دست مشخص می‌شود، تیم‌ملی دانش‌آموزی ایران پس از شکست در دو دست اول با نتیجه مشابه ۲۸ بر ۲۶، در دست‌های سوم و چهارم به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۱۶ پیروز شد تا کار به دست پنجم بکشد. دانش‌آموزان والیبالیست کشورمان در این دست حساس با برتری در رالی امتیازات و تلاش پایاپای حریف، در نهایت توانایی و غیرت خود را به رخ کشیده و با نتیجه ۲۰ بر ۱۸ دست پنجم را نیز به سود خود خاتمه دادند تا با شایستگی راهی فینال مسابقات شوند.

شیربچه‌های تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان فردا راس ۲۰:۳۰ شب به وقت تهران در بلگراد به مصاف آلمانی خواهند رفت که موفق به شکست ترکیه شده و به فینال راه یافته است. آلمان پیش از این یکبار در دور گروهی مغلوب والیبالیست‌های کشورمان شده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • آموزش و مهارت‌آموزی به ۲۰۰ هزار دانش‌آموز کشور
  • جذب اعضای تیم والیبال دانش‌آموزان به عنوان معلم
  • رشته‌های فنی باید در شهرستان معمولان ارتقا یابد
  • برگزاری پویش دانش‌آموزی «معلم خوب من»
  • تاجگذاری باشکوه والیبال ایران: قهرمان جهان شدیم
  • دانش‌آموزان نابغه ایرانی بر بام والیبال جهان ایستادند
  • مشارکت بیش از ۲۰۰ دانش‌آموز یزدی در طرح «نوآوین»
  • ثبت نام دور جدید مسابقات روبوتیکاپ دانش آموزی آغاز شد
  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردو‌های تربیتی می‌شوند
  • پیروزی تیم والیبال دانش‌آموزی مقابل چین تایپه/ تقابل با آلمان در فینال جهان