Web Analytics Made Easy - Statcounter

زاهدان - ایرنا - مدیر کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: خیران 100 میلیارد ریال از سال گذشته تا کنون در بخش زیرساخت های ورزشی این استان مشارکت داشته اند.

به گزارش ایرنا حسین ثوری روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همچنین در این مدت 120 زمین چمن مصنوعی توسط خیران به اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان اهدا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: برای نخستین بار از امسال به بعد در ردیف بودجه 10 میلیارد ریال از محل ارزش افزوده مالیات به بخش زیر ساخت های ورزش روستایی سیستان و بلوچستان تخصیص می یابد.
وی بیان کرد: دهکده ورزشی زاهدان یکی از بزرگترین مجتمع های ورزشی سیستان و بلوچستان است که در ردیف جداگانه برای بهبود این فضا و افزایش امکانات ورزشی آن تا پایان برنامه ششم توسعه 13 میلیارد تومان به آن تخصیص داده می شود.
مدیر کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان با اشاره به دستاوردهای ورزش دولت یازدهم گفت: در این مدت 60 زمین چمن مصنوعی و 52 سرسرای ورزشی در این استان با اعتبار افزون بر 200 میلیارد ریال ساخته شد.
وی افزود: همچنین طرح های بزرگی نظیر سرسرای چهار هزار و 500 نفری زاهدان و 2 هزار و 500 نفری چابهار، خانه کبدی و کشتی زابل، استادیوم ورزشی زهک، خاش، سراوان، میرجاوه و نیکشهر و غیره در دست ساخت است که با اختصاص 33 میلیارد تومان از محل مالیات بر ارزش افزوده بتوان آنها را با سرعت به سرانجام رساند.
وی سرانه ورزش سیستان و بلوچستان را4.2 دهم درصد ذکر کرد و گفت: این سرانه با میانگین کشوری 7.5 دهم درصد اختلاف دارد که امیدواریم با طرح های در دست اقدام این سرانه روز به روز افزایش بیشتری داشته باشد.
وی افزود: همچنین با توجه به اهمیت حوزه جوانان 19 خانه جوان در سیستان و بلوچستان پیش بینی شده است.
وی تصریح کرد: طرح استعدایابی سال گذشته در 10 رشته با همکاری آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در مدارس این استان اجرا شد که امسال این رشته ها به 15 مورد افزایش یافته است.
ثوری از افزایش تعداد مدال آوران سیستان و بلوچستان در سطح جهانی و بین المللی خبر داد و افزود: سال گذشته ورزشکاران این استان موفق به کسب 58 مدال بین المللی و 13 مدال جهانی شدند.
وی از برگزاری رقابت های قهرمانی جودو کشور، کبدی قهرمانی آسیا و بین المللی بوکس خبر داد و افزود: این رقابت ها در نیمه دوم سال 96 در سیستان و بلوچستان برگزار می شود.
به گزارش ایرنا سیستان و بلوچستان با 19 شهرستان و 2 میلیون و 775 هزار و 14 نفر جمعیت به عنوان پهناورترین استان کشور بر اساس سرشماری نفوس و مسکن سال 95 همچنان جوانترین استان کشور محسوب می شود.
افزون بر 70 هزار ورزشکار در قالب حدود 50 هیات استانی و 500 هیات شهرستانی در سیستان و بلوچستان سازماندهی شده اند.
7316** 3213 خبرنگار: عصمت جهانی ** انتشار دهنده: اکبر نوری
اخبار لحظه به لحظه را در کانال تلگرامی «اخبار ایرنا سیستان و بلوچستان» دنبال کنید. @irnazahedan

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۵۱۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادی از منادی وحدت در سیستان و بلوچستان

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، شهید آیت الله سلیمانی نماینده سابق ولی فقیه در سیستان و بلوچستان بود که ششم اردیبهشت ماه سال گذشته این عالم ربانی در یکی از بانک‌های بابلسر استان مازندران مورد حمله مسلحانه یک فرد قرار گرفت و به شهادت رسید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (تصاویر) آبتنی کودکان در سیل سیستان و بلوچستان
  • تاکید استاندار بر ضرورت ایجاد تعاونی‌های گردشگری در سیستان و بلوچستان
  • تبادل فرهنگ گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان با کشورهای همسایه تقویت شود
  • وقوع سرقت در سیستان و بلوچستان ۱۸ درصد کاهش یافت
  • کمک ۳ میلیارد ریالی خیران به مرکز نگهداری معلولان
  • کمک ۳ میلیارد ریالی خیران به مرکز نگهداری معلولان در فسا
  • امدادرسانی سپاه و‌ ارتش در سیل سیستان و بلوچستان
  • همدلی خیران هلال احمر آذربایجان شرقی در سیل سیستان و بلوچستان
  • یادی از منادی وحدت در سیستان و بلوچستان
  • ورزش زورخانه‌ای نماد ورزش پهلوانی