Web Analytics Made Easy - Statcounter

انتخابات شورای دانش آموزی شهرستان لنده همزمان با سراسر کشور با حضور عضو کمیسیون ورزش و سلامت مجلس دانش آموزی کشورو مسئولان شهرستانی به صورت نمادین در دبیرستان متوسطه اول فارابی این شهر برگزار شد .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرلنده، پیش از ظهر امروز و با حضور آناهیتا افراخته عضو کمیسیون ورزش و سلامت مجلس دانش آموزی کشور و مشاور مدیرکل اداره آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد، بخشدار مرکزی لنده، رئیس اداره تبلیغات اسلامی، رئیس اداره آموزش و پرورش ، عضوشورای شهر، رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری و معاونی و دانش آموزان دبیرستان متوسطه اول فارابی انتخابات شورای دانش آموزی شهرستان لنده به صورت نمادین در این دبیرستان برگزارشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داش آموزان شهرستان لنده بعد از چندین روز سخنرانی و توزیع پوسترهای انتخاباتی امروز و با رای دانش آموزان اعضای جدید شورای دانش آموزی برای سال تحصیلی 96-97 انتخاب می شوند و از بین منتخبین شوراهای دانش آموزی شهرشتان و استان معرفی خواهند شد.

در حاشیه این انتخابات نیز از سید قادرجعفری مدیر دبیرستان و مجید عابدی تراب معاون پرورشی دبیرستان فارابی که سال گذشته رتبه برتر شوراهای دانش آموزی را کسب کردند تجلیل شد.

تصاویر تکمیلی:

این انتخابات بیستمین دوره انتخابات در سطح کشور است که در بین دانش آموزان در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۵۱۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشن بزرگ روزه اولی‌ها در شهرستان محلات

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ دراین برنامه که با حضور فرماندار وجمعی از مسئولان شهر محلات برگزار شد حدود ۴۰۰ دانش آموز دختر پایه سوم از کلیه مدارس شهری و روستایی شهرستان محلات حضور داشتند.

اجرای برنامه‌های شاد و متنوع و اهدای هدیه به کلیه دانش آموزان از برنامه‌های اجرا شده در این جشن بود.

لازم به ذکر است جشن عبادت این دانش آموزان در دی ماه برگزار شده بود و امروز شروع روزه داری در ماه میهمانی خدا را جشن گرفتند.

دیگر خبرها

  • درخشش و افتخارآفرینی دانش آموزان بمی در مرحله اول المپیاد‌های علمی کشور
  • تقدیر از نقش‌آفرینی دانش‌آموزان در انتخابات
  • آشنایی با هوش مالی در بازارچه دانش‌آموزی سما
  • برگزاری جشن بزرگ روزه اولی‌ها در شهرستان محلات
  • میدان انتخابات در نتیجه اراده انسان‌های معتقد به نظام شکل گرفت
  • ضرورت گسترش مهارت آموزی به دانش آموزان
  • دانش‌آموزان نسیم شهری بدهی یک زندانی را پرداخت کردند
  • مهارت آموزی به سمت دانش آموزان گسترش یابد
  • نخبگان علمی و المپیاد دانش‌آموزی آملی تجلیل شدند
  • نخبگان علمی و المپیاد دانش آموزی آملی تجلیل شدند