Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،قدرت الله نوروزی شهردار اصفهان محمد کیهانی را به عنوان مدیر منطقه ۲ این شهرداری و سید رسول هاشمیان را به عنوان مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان منصوب کرد.

‎قدرت الله نوروزی در حکم خود خطاب به مدیران منطقه ۲ و ۸  شهرداری اصفهان آورده است:

‎محرومیت زدایی از سیمای مناطق شهری، توزیع عادلانه خدمات و اعتلای روزافزون جایگاه واقعی شهر اصفهان با حضور مدیرانی میسر است که همتی والا در نیل به اهداف بلند شهرداری، شهروندان و منتخبان ارزشمندشان داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لذا با عنایت به توانمندی، شایستگی و تجارت ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان مدیر منطقه ۲ و منطقه ۸ شهرداری اصفهان منصوب می گردید.

‎امید است با اتکال به خداوند متعال و بهره گرفتن از تجارب ارزنده خویش در امور اجرایی و نیز هم اندیشی و همکاری تنگاتنگ و صمیمانه همکاران بتوانید فصل نوینی را در گسترش خدمات زیربنایی در تحقق برنامه های توسعه شهری و اهداف راهبردی شهرداری که متضمن منافع و مصالح عامه مردم است، آغاز نمایید و اسباب پیشرفت، توسعه و تعالی همه جانبه شهر اصفهان را فراهم آورید.

‎محمد کیهانی که با حکم شهردار اصفهان به عنوان مدیر منطقه ۲ شهرداری اصفهان منصوب شده، در سوابق خود مدیریت مالی و اعتبارات موسسات مالی و ‎اعتباری و همچنین عضویت در هیات مدیره  شرکتهای اقتصادی ، بازرگانی و غیره  را به ثبت رسانده است و از فعالان فرهنگی و اجتماعی شهر اصفهان محسوب می شود.

وی با ٣٩ سال سن به عنوان یکی از مدیران جوان شناخته خواهد شد که حکم انتصاب خود را از شهردار اصفهان دریافت کرده است.

‎سید رسول هاشمیان نیز که با حکم شهردار اصفهان به عنوان مدیر منطقه ۸ شهرداری منصوب شد، در سوابق خود مدیریت هماهنگی مراکز رفاهی تفریحی شهرداری اصفهان، مدیریت آموزش و اطلاع رسانی معاونت خدمات شهری شهرداری اصفهان، معاونت اداری مالی شهرداری های خوراسگان، شاهین شهر و فولاد شهر و همچنین فعالیت به عنوان شهردار گرگاب را به ثبت رسانده است.

‎صبح امروز شهردار اصفهان با انتشار پیامی در صفحه توئیتری خود به ضرورت ایجاد تحول در شهر با حضور جوانان اشاره کرده و آورده است: شهر به عنوان یک محیط پویا نیازمند تحول است و جوانان با ذهن خلاق، نگاه علمی، انرژی مضاعف و انگیزه، تحول آفرین هستند و مدیریت شهری اصفهان به جوانان اعتماد می کند.

 

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۵۴۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأمین آب ۴۱ آب‌نمای منطقه ۸ اصفهان از شبکه آب‌رسانی شهری نیست

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان گفت: با توجه به کمبود آب، آب‌نماها با حرکت آب به‌صورت چرخشی مصرف پایینی دارد و تأمین آب ۴۱ آب‌نمای این منطقه از شبکه آب‌رسانی شهری نیست.

حسن محمدحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اهمیت احداث آب‌نماها در شهر اظهار کرد: استفاده از آب‌نما در نزدیکی محل زندگی و محل رفت و آمد شهروندان سبب آرامش می‌شود، چراکه آب نمادی از پاکی و آرامش است همچنین آب‌نما با ایجاد چشم‌اندازی زیبا و دل‌انگیز همراه با آوای خوش فرود مایع زندگی، می‌تواند در یک لحظه تمام رفتارهای بد روانی را از دل و جان آن‌ها بزداید.

وی افزود: علاوه بر عنصر آب به‌عنوان یکی از زیباترین زمینه‌های دیداری و یکی از موارد تکمیلی فضای سبز شهری مور استفاده قرار می‌گیرد.

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان با اشاره به وجود ۴۱ آب‌نما در سطح این منطقه تصریح کرد: در راستای احترام به مردم شهر آب‌نماهایی بنا به موقعیت مکانی همچون بوستان‌ها، معابر و یا تقاطع‌ها ایجاد شده است که موجب کاهش تنش‌های مردمی می‌شود، به‌طور مثال در محل تقاطع جای توقف خودرو پشت چراغ قرمز، روشنی آب‌نما موجب شده است راننده و سرنشینان خودرو با آرامش دقایق را سپری کنند.

محمدحسینی ادامه داد: آب‌نماهایی که در بوستان‌ها احداث می‌شود، با مساحت بیشتر با نمایش مطلوب پرتاب آب همچنین وجود نیمکت‌هایی در اطراف آن محیطی دلنشین را برای اهالی و رهگذران ایجاد و مدت زمان آرامش‌بخشی را برای آن‌ها فراهم می‌کند.

وی با اشاره به نگهداری آب‌نماها گفت: با توجه به فعال بودن آب‌نماها در ساعاتی از روز، نوسازی و تعمیر دوره‌ای آب‌نماها در برنامه‌های این منطقه قرار می‌گیرد؛ از طرف دیگر تعمیرات اساسی همچون رنگ‌آمیزی و نوسازی تأسیسات برق و آب‌رسانی نیز جزو فعالیت‌های همکاران اداره خدمات شهری این منطقه قرار خواهد گرفت.

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: با توجه به کمبود آب، آب‌نماها با حرکت آب به صورت چرخشی مصرف پایینی دارد و تأمین آب آن از شبکه آب‌رسانی شهری نیست، همچنین آلودگی آب داخل آب‌نما موجب شده است هر هفته یا هر دو هفته یک‌بار نیاز به تعویض آب داشته باشد که متذکر می‌شویم تعویض آب با کف‌کش است و برای مصرف مجدد به فضاهای سبز شهری هدایت می‌شود.

کد خبر 748612

دیگر خبرها

  • تأمین آب ۴۱ آب‌نمای منطقه ۸ اصفهان از شبکه آب‌رسانی شهری نیست
  • خط راه‌آهن تهران ـ اهواز منتقل می‌شود
  • نصب ۳۵ هزار پلاک آبی هوشمند در منطقه ۷ اصفهان
  • ایمن سازی فروچاله‌های ناشی از ریزش چاه‌های جذبی بر اثر باران در منطقه چهار 
  • شهرداری منطقه ۲ شیراز ظرفیت اقتصادی ویژه‌ای دارد
  • خیابان کشاورز بجنورد بازگشایی شد + فیلم
  • اردوی هفت گردی به مناسبت هفته فرهنگی در منطقه ۷ شهرداری اصفهان
  • فضای تفریحی گردشگری سرخه‌حصار توسعه می‌یابد
  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز
  • مدیر شرایط اضطراری و بحران پتروشیمی‌های منطقه ویژه پارس منصوب شد