Web Analytics Made Easy - Statcounter

یاسوج- ایرنا- مدیرکل دفتر امور فرهنگی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: نقشه راه توانمندسازی تحصیلی و اقتصادی کودکان کار توسط دستگاه های اجرایی مربوطه ازجمله شهرداری ها و اداره کل بهزیستی استان تدوین شود.

حجت الاسلام سید علی فتح میرمحمدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: دفتر امور فرهنگی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیز آماده همکاری لازم با متولیان امر برای تدوین این نقشه راه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: قوانین، آیین نامه ها و بخشنامه هایی در سطح کشور و کهگیلویه و بویراحمد برای توانمندسازی تحصیلی و اقتصادی کودکان کار این استان وجود دارد اما به طور مطلوب و دقیق اجرا نمی شوند.
مدیرکل دفتر امور فرهنگی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: برخی از دستگاه های اجرایی این استان از وظایف محوله به آنها در زمینه توانمندسازی تحصیلی و اقتصادی کودکان کار شانه خالی می کنند.
حجت الاسلام میرمحمدی عنوان کرد: تعداد کودکان کار در کهگیلویه و بویراحمد رو به افزایش بوده و باید برای جلوگیری از این روند هر چه سریعتر چاره اندیشی شود.
وی ابراز داشت: انتظار می رود که مدیران اجرایی کهگیلویه و بویراحمد به جای داشتن نگاه سیاسی و اقتصادی تا حدی نیز نگاه فرهنگی و اجتماعی داشته باشند.
حجت الاسلام میرمحمدی گفت: در صورت تحقق این امر مهم بخش عمده ای از مشکلات حوزه فرهنگی و اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد از جمله در زمینه کودکان کار برطرف می شود.
بر اساس اعلام مسئولان اداره کل بهزیستی کهگیلویه بویراحمد تاکنون 295 کودک کار در نقاط مختلف استان به ویژه شهر یاسوج شناسایی شده است.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: حسینعلی راشکی
7535/8005

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۵۳۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز کوچ عشایر به مناطق ییلاقی کهگیلویه و بویراحمد

مدیر کل امور عشایر استان گفت: بازگشایی جاد‌ه های عشایری ، آبرسانی سیار ، تامین امنیت مسیر کوچ از جمله اقدامات امور عشایر استان در سال جدید برای کوچ عشایر می‌باشد.   آذرفر افزود: کهگیلویه و بویراحمد در مسیر کوچ عشایر استان‌های فارس، خوزستان، اصفهان و چهارمحال و بختیاری واقع شده است.   از جمعیت ۷۰۰ هزار نفری کهگیلویه و بویراحمد ، ۷۲ هزار نفر عشایر هستند. باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • آغاز کوچ عشایر به مناطق ییلاقی کهگیلویه و بویراحمد
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • کشف روزانه ١٢ سلاح غیر مجاز در استان کرمان
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد
  • اتمام طرح تحقیقاتی تهیه و تدوین نقشه راه صنعت استان کرمانشاه
  • زنگ «سپاس معلم» در مدارس کهگیلویه و بویراحمد نواخته می‌شود
  • گزیده خطبه های نماز جمعه شهرهای کهگیلویه و بویراحمد