Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز، قدرت‌الله نوروزی ظهر سه‌شنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان با اشاره به اینکه نقطه به نقطه شهر اصفهان برای خود نمایشگاه بزرگی است، اظهار داشت: میدان نقش جهان، چهارباغ، پل‌های تاریخی، چهل ستون و … هر کدام نمایشگاهی از هنر و خلاقیت اصفهان است و همه ما به این دارایی‌ها می‌بالیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه نمایشگاه‌ها را پلی بین تولید کننده و مصرف کننده‌های عرصه‌های اقتصادی عنوان کرد و ابراز داشت: باید توجه داشت که نمایشگاه بین‌المللی شهر اصفهان باید با کیفیت بالایی برگزار شود چرا که انتظار از این شرکت بیش از آن چیزی است که تاکنون اتفاق افتاده است.

شهردار اصفهان با اشاره به اینکه با نگاهی به فعالیت شرکت نمایشگاه‌ها در چند سال گذشته می‌توان گفت که زیرساخت‌های مناسبی برای انجام فعالیت‌های بهتر وجود نداشته است، تصریح کرد: اصفهان باید پیشتاز برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی در کشور باشد و این در حالی است که امروز شهرهایی همچون تهران، شیراز و تبریز از اصفهان در این زمینه پیشی گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه برخی موانع حقوقی نیز طی سال‌های گذشته مانع بهبود شرایط نمایشگاه‌ها شده است، افزود: امیدواریم با بهبود زیرساخت‌ها و رفع این موانع شاهد اتفاقات خوبی در بخش نمایشگاه‌های بین‌المللی در شهر اصفهان باشیم.

ترمیم هیئت مدیره نمایشگاه ضروری است

نوروزی با تاکید بر اینکه امیدواریم در دوران مدیرعامل جدید و همچنین ترمیم بدنه هیات مدیره شرکت‌ نمایشگاه‌ها هر چه زودتر شاهد بهره برداری از محل جدید نمایشگاه بزرگ اصفهان باشیم، ابراز داشت: امیدواریم این مرکز بتواند برای توسعه صادرات و تعامل با دیگر کشورها زمینه را فراهم کند و از همه فرصت‌ها و ظرفیت‌های شهر اصفهان در این زمینه استفاده شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه اولویت اول ما در شهر اصفهان توسعه زیرساخت‌های گردشگری است، اضافه کرد: برپایی نمایشگاه‌های مختلف می‌تواند تاثیر بسزایی در جذب گردشگران داشته باشد و از این رو تسریع در بهره برداری این نمایشگاه امری ضروری است.

شهردار اصفهان با اشاره به اینکه نمایشگاه تنها محل نمایش دستاوردهای اقتصادی نیست، ابراز داشت: ضروری است که برای نمایش دستاوردهای اجتماعی و فرهنگی در شرکت نمایشگاه‌ها نیز برنامه ریزی صورت گیرد.

 وی با اشاره به بدهی ۱۷ میلیارد تومانی شرکت نمایشگاه‌ها گفت: این مبلغ برای شرکت نمایشگاه‌ها سنگین است و امیدواریم با بهبود فعالیت نمایشگاه نه تنها بدهی این شرکت پرداخت شود بلکه در  راستای اشتغال و رونق اقتصادی شهر اصفهان تاثیرگذار باشد.

true برچسب ها : شهرداری اصفهان قدرت الله نوروزی نمایشگاه بین المللی اصفهان true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۲۸۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کگهر سهامدار حقوقی جدید کگل!

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، الیاس طهماسبی | شرکت صنعتی‌معدنی‌گل‌گهر و شرکت سنگ‌آهن‌گهرزمین به عنوان کمپانی‌های فعال در حوزه اکتشاف، استخراج و بهره‌برداری از معادن کانه‌های فلزی از جمله سنگ‌آهن، کنسانتره، گندله، فولاد و... شناخته می‌شوند؛ در همین راستا و به موجب معاملات و مبادلات فی‌مابین در رابطه با موضوع فعالیت اصلی شرکت‌ها، کگهر در تلاش بود تا مطالبات خود از کگل را وصول نماید. امّا نتیجه تلاش‌ها چه شد؟ ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000Iwu

دیگر خبرها

  • مشکلات و موانع تولیدکنندگان شهرک های صنعتی استان تهران بررسی شد
  • برگزاری دومین نمایشگاه حمل و نقل دانش‌بنیان در اصفهان
  • رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان
  • کگهر سهامدار حقوقی جدید کگل!
  • افت فشار و کمبود برق مانع پیش روی توسعه اقتصادی تیران
  • شناسایی ورفع موانع ومشکلات قبل سرمایه گذاری
  • کمبود برق مانع توسعه اقتصادی تیران شده است
  • نگارخانۀ صفوی میزبان پوسترهای روسی
  • موانع تامین مسکن ایثارگران در شهر جدید سهند بررسی شد
  • گشایش نمایشگاه گل و گیاه در اصفهان