Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از آران وبیدگل، عبدالرحیم مفیدی با اشاره به فعالیت بیش از ۷۰۰ واحد تولیدی فرش ماشینی در شهرک‌های صنعتی آران و بیدگل اظهار کرد: شرکت‌های فرش ماشینی شهرستان سالانه بیش از ۴۵ میلیون متر مربع فرش تولید می کنند.

رئیس هیأت مدیره شهرک صنعتی صباحی آران و بیدگل را بزرگ‌ترین صادرکننده فرش ماشینی جهان پس از شهر غازی عینتاب ترکیه خواند و اضافه کرد: شرکت تعاونی تولیدکنندگان فرش ماشینی آران و بیدگل سال جاری با حدود ۶۰ میلیون دلار صادرات در دومین جشنواره ملی تعاونی‌های برتر صادراتی کشور به عنوان دومین صادرکننده نمونه کشور انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر لزوم حضور تولیدکنندگان شهرستان در نمایشگاه‌های ملی و بین المللی، از تلاش برای برپایی جشنواره ملی فرش در آران و بیدگل خبر داد و افزود: نخستین جشنواره ملی فرش با حضور شرکت‌های فرش ماشینی آران و بیدگل، کاشان و چند شهر دیگر کشور اردیبهشت ماه سال آینده در آران و بیدگل برگزار خواهد شد.

مفیدی معرفی آران و بیدگل به عنوان قطب فرش ماشینی کشور، برجسته سازی فرش ماشینی تولیدی در آران و بیدگل و مهیا شدن و برنامه ریزی برای میزبانی از نمایشگاه بین المللی فرش در شهرستان را از جمله اهداف این جشنواره عنوان کرد.

وی ابراز امیدواری کرد: برگزاری نمایشگاه فرش در آران و بیدگل با حضور صاحبان صنایع مسیر توسعه شهرستان را فراهم خواهد کرد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۵۶۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قم قطب صنعت کفش ماشینی کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، استان قم با داشتن ۳۰۰ واحد صنعتی کفش ماشینی، ۷۰ درصد صادرات این محصول در کشور را به خود اختصاص داده است.

تولید کنندگان کفش قم این روز‌ها در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اکسپو در محل نمایشگاه‌های بین المللی تهران میزبان خریدارانی از کشور‌های آسیایی و آفریقایی هستند.

پیش بینی می‌شود امسال ۸۵ میلیون دلار صادرات از این صنعت، عاید اقتصاد استان شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شرکت بیش از ۲۳ هزار نفر در مسابقات قرآنی آران و بیدگل
  • مشارکت ۳۴ هزار آران و بیدگلی در مسابقه زندگی با آیه‌ها
  • برگزاری نخستین یادواره شهدای کارگر شهرضا
  • تحقق ۷۰ درصدی مصوبات حوزه درمان سفر رئیس‌جمهور به کاشان
  • حمل بیش از ۲۸۰ هزار تن گندم از خوزستان به سراسر کشور
  • پرداخت ۱۰۰۰ میلیاردی تسهیلات در آران و بیدگل
  • قم قطب صنعت کفش ماشینی کشور
  • تقدیم ۳۶۵ شهید کارگر آران و بیدگلی، مهر تأییدی بر مجاهدت جامعه کارگری شهرستان
  • افتخار دستگاه آموزشی آران و بیدگل ۳۶ شهید معلم است
  • سالانه بیش از ۵ میلیون تن سیب زمینی در کشور تولید می‌شود