Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - برانکو ايوانکوويچ در غياب 3 ستاره‌ي تيمش دربي پنجم خود را در جدال هشتاد و پنجم دو تيم برگزار خواهد کرد.
به گزارش "ورزش سه"، مهدي طارمي، فرشاد احمدزاده و احمد نوراللهي در هفته دهم ليگ برتر قادر به همراهي پرسپوليس در جدال مقابل استقلال نخواهند بود تا برانکو همچون ديدار نفت بدون اين ستاره‌ها برابر حريف قرار گيرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در اين ديدار برانکو ايوانکوويچ احتمالا با کمترين تغيير نسبت به جدال مقابل نفت تهران در جام حذفي تيمش را در دربي هشتاد و پنج برابر وينفرد شفر و شاگردانش حاضر کند و تنها اما و اگر اين جدال مربوط به حضور محسن مسلمان است؛ هافبک پاسور پرسپوليس که اکنون با 5 پاس گل در صدر جدول حاضر است، بنا به تصميم برانکو در ديدار مقابل نفت تهران در ليست اين تيم حاضر نشده بود و اکنون با بازگشت به ليست اميدوار به حضور در دربي است و در حال حاضر شرايط او با توجه به هفته‌ي پرحاشيه‌ و خبري که پشت سر گذاشت نامشخص است.
درون دروازه اما عليرضا بيرانوند انتخاب اول برانکو خواهد بود. دروازه‌بان شماره يک پرسپوليس عليرغم تمام انتقاداتي که پشت سر گذاشت، با توجه به اعتماد بالايي که کادرفني و خصوصا مربي دروازه‌بانان به او دارد در اين جدال سومين حضور در دربي را پشت سر خواهد گذاشت. او در دو ديدار قبلي يک بار موفق به بسته نگه داشتن دروازه‌اش شده بود که از آن به عنوان يکي از روزهاي خوب او ياد مي‌شود. بيرانوند اکنون با کلين شيت برابر نفت تهران با روحيه‌اي مناسب برابر استقلال حاضر خواهد شد و بايد ديد موفق به برگزاري اولين جشن پيروزي خود خواهد بود يا خير.
زوج خط دفاعي پرسپوليس با بازگشت سيدجلال حسيني با حضور کاپيتان اول و شجاع خليل زاده احتمالا شکل خواهد گرفت و در دو سمت دفاعي نيز حسين ماهيني و محمد انصاري حاضر مي‌شوند. شجاع خليل زاده اين شانس را دارد تا اولين دربي دوران فوتبالي خود را تجربه کند و مسلما اين جدال تفاوت زيادي با حضور او در دربي اصفهان و تبريز خواهد داشت و برانکو اميدوار است او را در روز کم اشتباه و پرفروغش ببيند.
در خط مياني سرخپوشان تنها مي‌توان روي حضور کمال کاميابي نيا و وحيد اميري به صورت قطعي نظر داد و ديگر بازيکنان بستگي به شرايط سيستم مدنظر برانکو و البته تصميماتي که کادرفني خواهند گرفت دارد. کمال کاميابي نيا بعد از پشت سر گذاشتن دوران مصدوميت اکنون شرايط مناسبي براي حضور در اين دربي دارد و به دنبال اين است تا پست شماره 6 را از آن خود کند. وحيد اميري نيز در سمت راست و وينگر راست براي اين تيم به ميدان خواهد رفت و براي حضور دو بازيکن ديگر همه چيز بستگي به اين خواهد داشت که برانکو تصميم به بازي گرفتن محسن ربيع خواه داشته باشد يا خير. با اين حال طي تمرينات روزهاي منتهي به دربي مي‌توان اينگونه متصور شد که برانکو به دنبال بازگشت به 2-4-4 لوزي است تا کاميابي نيا تنها هافبک دفاعي سرخپوشان تلقي شود و بشار رسن و محسن مسلمان شانس حضور در ترکيب را به دست بياورند. در صورتي که برانکو به دنبال حضور ربيع خواه باشد، احتمالا همچون بازي با نفت تهران مسلمان از ترکيب خارج خواهد شد و بشار ديگر بازيکن خط مياني اين تيم را تشکيل دهد.
زوج خط حمله پرسپوليس نيز از تمام پتانسيل آنها شکل مي‌گيرد. با محروميت مهدي طارمي، سرمربي سرخپوشان تنها گادوين منشا و علي عليپور را در اختيار دارد تا بار ديگر آنها در پيشاني هجومي اين تيم حاضر شوند. دو بازيکني که طي بازي‌هاي اخير با هماهنگي بالا با يکديگر توانسته‌اند عملکرد خوبي را نيز به نمايش گذاشته و اميد اول گلزني اين تيم محسوب شوند.
ترکيب احتمالي پرسپوليس:
عليرضا بيرانوند، سيدجلال حسيني، محمد انصاري، شجاع خليل زاده، حسين ماهيني، کمال کاميابي نيا، بشار رسن، محسن مسلمان، وحيد اميري، علي عليپور و گادوين منشا

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۵۶۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب احتمالی بایرن مونیخ برای بازی با آینتراخت فرانکفورت

بایرن مونیخ فردا می‌تواند خیال خود از بابت سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را راحت کند

طرفداری | پیش از جدال حساس مقابل رئال مادرید در روز سه‌شنبه، بایرن مونیخ در یک دیدار دشوار باید به مصاف آینتراخت فرانکفورت برود.

دو تیم فردا از ساعت 17:00 به وقت تهران در چارچوب بازی‌های هفته 31 فصل 24-2023 بوندسلیگا در مونیخ، استادیوم آلیانتس آرنا به مصاف هم می‌روند. بایرن مونیخ با 66 امتیاز و کسب سه پیروزی و دو شکست در پنج دیدار اخیر خود در بوندسلیگا، در رده دوم قرار دارد. آینتراخت فرانکفورت نیز با دو شکست، دو تساوی و تنها یک پیروزی در پنج دیدار اخیر خود در بوندسلیگا، با 45 امتیاز در رده ششم قرار گرفته است. دنیل اشلاگر قضاوت این بازی را بر عهده دارد. ترکیب احتمالی بایرن مونیخ برای این دیدار به شرح زیر است:

بایرن مونیخ (1-3-2-4): نویر | کیمیش، دلیخت، دایر، دیویس | پاولوویچ، گورتسکا | مولر، موسیالا، تل | کین  

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • به دنبال نایب‌ قهرمانی؛ ترکیب احتمالی بارسلونا برای جدال با والنسیا
  • اگر رضاییان برگردد، بعد از عالیشاه کاپیتان دوم پرسپولیس می‌شود
  • دانیال 120 دقیقه با سرفه بازی کرد!
  • ترکیب احتمالی اینتر برای دیدار با تورینو
  • ترکیب احتمالی دو تیم یوونتوس و میلان
  • ترکیب احتمالی بایرن مونیخ برای بازی با آینتراخت فرانکفورت
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد برای بازی با برنلی
  • ترکیب احتمالی چلسی برای بازی با استون ویلا
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم در جام حذفی
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳