Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار اندیمشک گفت: روزانه بیش از ۶ هزار زائر اربعین در موکب شهرداری و شورای شهر اندیمشک پذیرایی می‌شوند.

داوود بحیرایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اندیمشک اظهار داشت: امسال و با توجه به آغاز سفر معنوی اربعین زائران سالار شهیدان و نقش مهم و محوری شهرستان اندیمشک در دسترسی به مسیرهای جاده‌ای و ریلی داخلی و برون مرزی، تمهیدات ویژه‌ای در این ارتباط پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تمام امکانات شهری اندیمشک به جهت توسعه خدمات مورد نیاز زائران اربعین بسیج و روند تأمین نیازهای عاشقان اهل بیت(ع) در این شهرستان به صورت کامل آماده سازی شده است.

شهردار اندیمشک عنوان کرد: یکی از این خدمات، آماده سازی و تجهیز مقبره شهدای گمنام اندیمشک بوده که با همکاری مسئولان روند آماده سازی این مقبره در حال اجرا بوده و تمام خدمات مورد نیاز پذیرایی از زائران اربعین حسینی به خوبی در این یادمان پیش بینی و مهیا شده است.

وی گفت: بهسازی و زیبا سازی مقبره شهدای گمنام، راه‌اندازی آب‌نماهای موجود در مقبره، توسعه و تأمین نیازهای مربوط به فضای سبز یادمان شهدای گمنام اندیمشک و بهسازی سیستم روشنایی و پاک سازی آن از جمله خدماتی است که در این حوزه به اجرا رسیده است.

بحیرایی بیان کرد: هم چنین با توجه به نقش مهم و محوری شهرستان اندیمشک در تردد زائران اربعین و مجاورت این شهرستان با مرزهای بین‌المللی، راه اندازی 2 موکب با همکاری شواری شهر و شهرداری اندیمشک مورد توجه قرار گرفته است.

وی افزود: این موکب‌های مردمی در کوی لور و مقبره شهدای گمنام اندیمشک راه اندازی شد و تا پایان حضور زائران در کربلا فعالیت خود را با تمام ظرفیت ادامه می‌دهد.

شهردار اندیمشک ادامه داد: طبق پیش‌بینی‌های صورت گرفته، روزانه بیش از 6 هزار نفر در موکب شورای شهر و شهرداری اندیمشک در مقبره شهدای گمنام این شهرستان پذیرایی می‌شوند.

وی گفت: این موکب‌ در تمام ساعت‌های شبانه روز آماده پذیرایی از زائران اربعین بوده و انواع میان وعده غذایی در آن طبخ و توزیع می‌شود هم چنین روزانه سه وعده غذایی سرد و گرم در این موکب مردمی طبخ و در اختیار زائران اربعین قرار می‌گیرد.

بحیرایی عنوان کرد: اربعین حسینی یک فرصت مهم معنوی برای توسعه گفتمان اسلام و انقلاب است و به همین جهت باید از ظرفیت شهرستان اندیمشک در جهت پذیرایی از زائران اربعین و ترویج فرهنگ حسینی بیش از گذشته استفاده کرد.

انتهای پیام/

R41468/P1486/S6,52,57,68/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۶۳۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استرداد ۸۵ میلیون ریال به حساب زائران حج تمتع ۱۴۰۲

سازمان حج و زیارت اعلام کرد: با مدیریت هزینه های انجام شده، به حساب حدود ۸۲۵۰۰ زائر حج تمتع سال ۱۴۰۲ مبلغ ۸۵ میلیون ریال بازگردانده خواهد شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با تلاش مستمر دست اندرکاران و مدیریت هزینه ها و تسویه حساب نهایی با شرکت های طرف قرارداد، در حوزه های مختلف خدماتی حج، مبلغی از وجوه دریافتی به حساب زائران حج تمتع 1402 بازگردانده خواهد شد.

سازمان حج و زیارت اعلام کرد: با تغییر در برخی از فرآیندها به منظور مدیریت هزینه ها در بخش های حمل و نقل، تغذیه و تدارکات، خدمات پزشکی و همچنین کاهش خادمان ضیوف الرحمن ( عوامل اجرایی ، فرهنگی و پزشکی ) و از طرفی حمایت های دولت مردمی در تامین ارز مورد نیاز خدمات هواپیمایی و فرودگاهی، مبلغی به عنوان مانده عملیات شناسایی شد.

لذا مقرر گردید از امروز تا 10روز آینده به حساب 82500  زائر حج تمتع سال 1402 مبلغ 85 میلیون ریال مسترد شود.

شایان ذکر است از آنجا که مبالغ صرفه جویی شده مربوط به هزینه هائی غیر از موضوع اسکان حجاج بوده است، مبلغ محاسبه شده برای کلیه زائران یکسان می باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تعیین مرز چذابه برای تردد اتباع خارجی در ایام اربعین حسینی
  • تردد اتباع خارجی در مراسم اربعین از چذابه خواهد بود
  • مواکب کوچک اربعین ساماندهی می‌شود
  • سهم سوغات، ۲۵درصد هزینه‌های زائران
  • ارائه تسهیلات در مرزهای گمرکی/ روان سازی امور گمرکی زائران اربعین حسینی
  • برپایی ۱۷۰ موکب از استان اصفهان در عراق برای زائران اربعین
  • استرداد ۸۵ میلیون ریال به حساب زائران حج تمتع ۱۴۰۲
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین سال جاری
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین امسال
  • چرا شهرک‌های فدک و کوثر شاهرود به شهرداری واگذار نشد؟