Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت جنوب استان کرمان گفت : هم اکنون 40 طرح صنعتی با سرمایه گذاری بالغ بر 2689 میلیارد ریال در حال تکمیل می باشد که طی یک سال آینده به بهره برداری خواهند رسید و اشتغالی بالغ بر 1656 نفر به صورت مستقیم ایجاد خواهند کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  آرمان کرمان؛ محمود اسکندری نسب رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب استان کرمان طی گفتگویی اظهار داشت: جنوب کرمان منطقه ای خاص و سرشار از پتانسیل های خدادادی و طبیعی در حوزه های صنعتی معدنی می باشد که اگر مسئولین امر تلاش و جدیت مناسب را درخصوص بهره برداری و شکوفایی این پتانسیل ها بکار گیرند، مطمئنا در آینده ای نه چندان دور با تحولی عظیم که اکنون شروع شده و گام های خود را محکم و استوار بر می دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت :جنوب کرمان نه تنها یک منطقه محروم نخواهد بود بلکه این منطقه ،از لحاظ شکوفایی، اشتغالزایی و اقتصاد پویا درکشور مثال زدنی می شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب استان کرمان افزود: با تلاش این سازمان و سرمایه گذاران سخت کوش جنوب کرمان، خوشبختانه طی 4 سال گذشته 48 واحد صنعتی و معدنی با سرمایه گذاری بالغ بر 1742 میلیارد ریال بهره برداری شده و وارد چرخه تولید کشور گشته اند.

 اسکندری نسب بیان داشت: 6 طرح نیز با سرمایه گذاری بالغ بر 10442 میلیارد ریال کلنگ زنی شده و با پیشرفت های قابل قبول بالای 30 درصد در حال تکمیل می باشند.

وی تصریح کرد: هم اکنون نیز 40 طرح صنعتی با سرمایه گذاری بالغ بر 2689 میلیارد ریال در حال تکمیل می باشد که طی یک سال آینده به بهره برداری خواهند رسید و اشتغالی بالغ بر 1656 نفر به صورت مستقیم ایجاد خواهند کرد.

اسکندری نسب اذعان داشت: مجوز 15 طرح صنعتی و معدنی با سرمایه گذاری 982 میلیارد ریال نیز توسط سازمان صادر یا در حال صدور می باشد که آغاز عملیات احداث خود را به زودی شروع خواهند کرد و پس از تکمیل برای 511 نفر اشتغالزایی مستقیم خواهند داشت.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان تصریح کرد: این آمار گوشه ای از تحول عظیم صنعتی و معدنی منطقه است که ان شا الله با پیگیری های این سازمان و سرمایه گذاران عزیز این روند صعودی برای شکوفایی منطقه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۶۷۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فاز اول نیروگاه بادی درح به زودی به بهره‌برداری می‌رسد

استاندار خراسان جنوبی گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، فاز اول نیروگاه بادی درح به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی؛ جواد قناعت در دیدار با سرمایه‌گذاران شرکت انرژی‌های تجدید پذیر خراسان، اظهار کرد: ایجاد ارزش افزوده از ظرفیت‌ها و مزیت‌های موجود در اولویت برنامه‌های استان است.

وی با اشاره به اینکه بادهای ۱۲۰ روزه از ظرفیت‌های بسیار خوب استان در تولید انرژی‌های پاک است، تصریح کرد: سرمایه‌گذاری در این حوزه می‌تواند به رونق استان کمتر توسعه یافته خراسان جنوبی کمک کند.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به پیشینه کار در محل اجرای نیروگاه بادی درح اظهار داشت: به جهت اهمیت فعالیت این نیروگاه در استان، اجرای این پروژه باید شتاب بگیرد.

وی با اشاره به موارد مطرح شده از سوی سرمایه گذاران در این جلسه و درخواست دریافت تسهیلات از صندوق توسعه ملی، گفت: این درخواست با دید مثبت با محوریت معاونت اقتصادی استانداری پیگیری می‌شود.

قناعت از پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی فاز اول پروژه گفت و متذکر شد: روند اجرای کار برای ۱۵ درصد باقیمانده فاز اول شتاب بگیرد تا این مرحله وارد فاز بهره‌برداری شود.

به گزارش‌ایمنا؛ نیروگاه بادی درح با سرمایه‌گذاری ۶۳ میلیون یورویی بخش خصوصی به ظرفیت ۵۰ مگاوات در حال احداث است و فاز اول پروژه شامل چهار توربین و به ظرفیت ۱۰ مگاوات، ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و آماده بهره‌برداری است.

کد خبر 748437

دیگر خبرها

  • شهرک صنعتی «کشت و صنعت» لرستان به‌زودی بهره‌برداری می‌شود
  • بهره‌برداری از طرح فروسیلیس منگنز ازنا تا چند ماه آینده
  • فاز اول نیروگاه بادی درح به زودی به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره برداری از ۲۱ تصفیه خانه در واحد‌های تولیدی استان همدان
  • زیرگذر طرح بزرگراه شهید تندگویان به بهره برداری می رسد
  • بهره‌برداری از طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین
  • اشتغال ۳۴۱ مددجوی بهزیستی در واحد‌های صنعتی و خدماتی نیشابور
  • مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در نمین به بهره برداری رسید
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • بهره برداری از دومین باشگاه کوهنوردی در زرند