Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از اعزام ۵۰۰ دستگاه اتوبوس برای جابه‌جایی زائران حسینی در مسیر مهران - کوت خبر داد.

به گزارش گروه رسانه های دیگر آنا، مجتبی عبدالهی در گفت و گویی با بیان اینکه چهارمین سالی است که شهرداری تهران در حوزه های مختلف مأموریتی به زائران امام حسین(ع) خدماتی دهی می کند، اظهار کرد: این نهاد با نگاه مردمی بودن و توجه به اینکه این اقدامات باید در قالب فعالیت های مردمی ادامه و شکل بگیرد در مسیر تسهیل گری در کنار تمامی موکب ها و هیئت های مذهبی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به حضور شهرداری تهران در مرزهای چهارگانه در زمینه ارائه خدمات در حوزه های مختلف افزود: در این خدمات دهی مناطق مختلف شهری شهرداری تهران با توجه به تجربه چهار سال گذشته و براساس تقسیم بندی فعالیت ها حضور دارند.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با بیان اینکه تیم های درمانی نیز در مرزها استقرار یافته اند، گفت: تیمی نیز در شهر کوت مستقر شده است.

وی با اشاره به اینکه اتوبرسرانی شهرداری تهران نیز در حد فاصل مهران تا شهر کوت مستقر و زائران عزیز را جابه جا می کنند، خاطرنشان کرد: ۵۰۰ دستگاه اتوبوس به همین منظور به این شهر انتقال یافته است.

عبدالهی در ادامه به ایجاد ایستگاه هایی در قالب کانکس برای راهنمایی زائرانی که راه را گم کرده اند اشاره کرد و افزود: این اقدام به صورت یک شبکه و با ایجاد محل های مشخص با حضور ۴۰۰ نفر در مسیر نجف به کربلا صورت گرفته است.

به گفته این مسئول این شبکه ها به صورت نرم افزاری و آنلاین به هم متصل هستند.

وی به بحث نظافت شهرهای نجف و کربلا نیز اشاره کرد و یادآور شد: به همین منظور ۲۵۰ مأمور خدمات شهری شهرداری تهران در شهر نجف اشرف مستقر شده اند.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با بیان اینکه ۵۰۰ مأمور خدمات شهری نیز در شهر کربلا استقرار یافته اند، اظهارکرد: در حوزه ایمنی و آتشنشانی نیز همکاران ما از شهرداری تهران در این شهرها حضور دارند.

عبدالهی که با رادیو اربعین گفت و گو می کرد، با اشاره به اینکه در حوزه فرهنگی و تبلیغاتی نیز شهرداری تهران در کنار دستگاه های مربوطه حضور دارد، افزود: در این راستا بسته های فرهنگی در میان موکب ها توزیع می شود.

منبع: مهر

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۷۰۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری در مسیر پرکردن خلا‌های سلامت اجتماعی است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: تلفیق هنر و مفاهیم هنری برای افزایش سطح سواد سلامت جامعه اقدام ارزشمندی است که اداره سلامت شهرداری تهران آن را به شکل مطلوبی در سلامت شهر بوستان لاله اجرا کرده است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، زهره الهیان، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در حاشیه بازدید از نمایشگاه سلامت شهر که در بوستان لاله برپا شده است، با بیان اینکه پایتخت در هفته سلامت رنگ و بوی سلامتی به‌خود گرفته است اظهار داشت: اجرای بیش از ۱۶۰۰ برنامه سلامت محور در مناطق مختلف تهران و تسهیل در دسترسی مردم به خدمات سلامت محور از اقدامات ارزشمندی است که در این هفته انجام شده است و امیدواریم این روند بیش از گذشته ادامه پیدا کند.

الهیان با یادآوری اینکه نیازمند ارتقای سلامت در همه ابعاد آن در جامعه هستیم، ادامه داد: نباید سلامت را محدود و منحصر به سلامت جسم دانست. متاسفانه وزارت بهداشت سلامت را در این حوزه تعریف می‌کند و ما در مجلس به وزیر بهداشت درباره این موضوع و توجه بیشتر به ابعاد دیگر سلامت تذکر داده و خواستار آن هستیم که برای پیشگیری از بیماری‌ها به موضوع سلامت روان مانند جسم نیز توجه شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که رویکرد مجموعه‌مدیریت شهری در سه سال گذشته تا چه اندازه منطبق با نیاز‌های سلامت در ابعاد مختلف آن است، با تاکید بر اینکه شهرداری در حال پرکردن خلا فعالیت‌های مرتبط با سلامت روان شهروندان است گفت: خوشبختانه رویکرد مدیریت شهری و اداره کل سلامت شهرداری تهران در مسیر جبران خلا‌هایی است که در حوزه نشاط اجتماعی و پاسخ به مطالبات بر زمین مانده در حوزه سلامت روان و سلامت اجتماعی است. برگزاری رویداد‌هایی که اکنون‌در قالب سلامت شهر شاهد آن هستیم از جمله تلاش‌هایی است که در این مسیر شاهد آن هستیم.

وی با اشاره به تاکید مقام‌معظم رهبری درباره مردمی کردن امور، موضوع مردمی سازی سلامت و مشارکت مردم در این حوزه را دارای اهمیت دانست و گفت: هر زمان که مردم در موضوعات مختلف وارد صحنه شوند، مقدار اثرگذاری برنامه‌ها در جامعه افزایش می‌یابد. حضور توام با نشاط و شادابی مردم در این نمایشگاه نمونه عینی از مشارکت پذیری مردم در این حوزه است چرا که قادر می‌شوند با ارتقای سطح سواد سلامت خود هم از خویش و هم از دیگران بهتر مراقبت کنند.

دیگر خبرها

  • نخستین نشست ستاد اربعین حسینی استان مرکزی
  • برگشت به عقب گلبال در مسیر پارالمپیک
  • برگشت به عقب گلبال در مسیر پارالمپیک/وضعیت اعزام دوباره پیچیده شد
  • اعلام مسیر رسیدن به المپیک در دوومیدانی/ برنامه اعزام‌ها مشخص شد
  • شهرداری در مسیر پرکردن خلا‌های سلامت اجتماعی است
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن های مترو
  • ۱ دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل آتش‌سوزی انبارها در شهرری اعزام شد
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن‌های مترو
  • هزار و ۵۰۰ نفر عازم سرزمین وحی شدند
  • نوسازی و رفع ایراد دستگاه‌های کارتخوان اتوبوس‌ها در پایتخت