Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@16:00:42 GMT

وحدت بر محور ولایت خنثی کننده توطئه های دشمنان است

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۸۰۴۷۱

وحدت بر محور ولایت خنثی کننده توطئه های دشمنان است

بیرجند-خطیب جمعه بیرجند بااشاره به اینکه به جای ترسیدن از گرگ و کفتارهای خارجی و غربی باید از اختلافات داخلی هراسید، گفت: وحدت بر محور ولایت خنثی کننده توطئه های دشمنان است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد مختاری در خطبه های نمازجمعه بیرجند با اشاره به اینکه کشور ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی همواره در مقابل استکبار جهانی ایستادگی کرده است، اظهار کرد:  خوشبختانه با حمایت و هوشیاری ملت ایران داعش رو به نابودی است و توطئه کردستان عراق نیز خنثی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در حال حاضر نظام جمهوری اسلامی ایران در شرایطی مطلوب و ایده آل قرار دارد، افزود: کشور ایران دیگر نیازی به مذاکره ای ملتمسانه را ندارد.

امام جمعه موقت شهرستان بیرجند با اشاره به اینکه به جای ترسیدن از گرگ و کفتارهای خارجی و غربی باید از اختلافات داخلی بترسیم، گفت: اگر به دنبال پیشرفت در جامعه هستیم باید در محور ولایت فقیه گام برداریم.

وی با بیان اینکه خدمت صادقانه به مردم رشد و توسعه کشور را به همراه خواهد داشت، عنوان کرد: باید به جایی برسیم که مردم بدانند و باور کنند مسئولان با صداقت و مدیریت جهادی خدمت می کنند.

حجت الاسلام مختاری با اشاره به اینکه همواره باید در مسیر جلب اعتماد عمومی در کشور حرکت کنیم، بیان کرد: مشکلات استان خصوصا جاده بیرجند- قاین که به جاده مرگ تعریف شده است باید برطرف شود تا دیگر شاهد این حجم از تلفات جاده ای نباشیم.

وی با بیان اینکه حضور مسئولین در نماز جمعه نشان از خدمتگذاری آن ها به مردم است، افزود: باید میدان مدیریتی را برای جوانان متخصص و انقلابی باز گذاشت.

امام جمعه موقت شهرستان بیرجند با اشاره به اینکه قطعا چرخه مدیریت کشور به دست جوانان متخصص به چرخش درخواهد آمد، گفت: باید مدیریتی جوان و بانشاط در کشور ایجاد شود.

وی با اشاره به اینکه بهائیت ساخته و پرداخته دست کشور استعمارگر انگلیس است و جایی برای فعالیت این فرقه در استان خراسان جنوبی وجود ندارد و نخواهد داشت، عنوان کرد: امروزه استکبار جهانی به دنبال حمایت، تبلیغ و تشکیل فرقه بهائیت در جامعه اسلامی است.

حجت الاسلام مختاری با تاکید بر اینکه باید همواره مراقب فریب فرقه های شیطان پرستی، بهائیت و وهابیت باشیم، بیان کرد: این فرقه ها با سوء استفاده درصدد نابود کردن جامعه اسلامی از داخل خود کشور هستند.

وی با اشاره به برخورد جدی نیروهای نظامی و مراجع قضائی با عناصر بهائیت، اظهار داشت: ملت ایران همواره قدردان زحمات نیروهای مسلح و مقتدر خواهند بود.

امام جمعه موقت شهرستان بیرجند با بیان اینکه مردم استان باید همیشه و همه جا مراقب فرقه های نوظهور از جمله بهائیت باشند، گفت: در هر زمان و مکانی که فعالیتی مشکوک دیده شد مردم باید قوری به نیروی انتظامی و مراجع قضائی اطلاع دهند.

وی ضمن تسلیت شهادت اما حسن مجتبی (ع)، اظهار کرد: صلح امام حسن (ع) با طاغوتیان زمان باید درس های زیادی را برای ما داشته باشد.

حجت الاسلام مختاری با اشاره به اینکه بدعهدی های آمریکا در برجام دقیقا مشابه بدعهدی های بنی امیه و معاویه در زمان امام حسن مجتبی (ع) است، افزود: این تجربه ها به ما نشان می دهد که هیچگاه نباید به دشمن اعتماد کرد.

وی با بیان اینکه صلح امام حسن (ع) زمینه رسوا کردن بنی امیه و معاویه را از سوی امام حسین (ع) فراهم کرد، افزود: امروز نیز چهره زشت ترامپ و آمریکا برای ما آشکار شد لذا باید بدانیم دشمن هیچ گاه برای ما قابل اعتماد نیست.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۸۰۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم گرامیداشت دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه بیرجند

لامعی رئیس دانشگاه بیرجند در این جلسه با بیان اینکه دانشگاه تمدن ساز به عنوان یک الگو باید مدنظر باشد گفت: بحث علم و علم آموزی باتوجه به دو رکن اصلی مکتب امام صادق (ع)، که عقلانیت و فرهنگ است باید مورد توجه باشد.

وی با بیان اینکه مکتب امام صادق (ع)، کارخانه انسان سازی بود افزود: امیدافرینی، جوان و جوان گرایی و فناورانه سه موضوع محوری شعار سال است که مدنظر دانشگاه نیز هست.

در این مراسم از ۴۰ نفر از اساتید دانشگاه بیرجند هم تجلیل شد

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • ادعای اوکراین: توطئه ترور زلنسکی توسط عوامل روسیه خنثی شد
  • پلیس در اجرای «طرح نور» هوشمندانه و با ظرافت اقدام کند
  • معمایی که امام درباره رژیم صهیونیستی مطرح کرد چه بود؟
  • یمن توطئه جاسوسی آمریکا و اسرائیل را خنثی کرد
  • برگزاری مراسم گرامیداشت دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه بیرجند
  • رسول الله (ص) محور وحدت هستند
  • اعضای شورای فرهنگ عمومی در خنثی سازی توطئه دشمنان هوشیار باشند
  • برای حفظ اسلام روحانیون در میدان باشند و با جان خود دفاع کنند
  • دشمن با ترویج بی حجابی قصد ضربه زدن به اسلام را دارد
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح