Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، احمد گمتیلی روز جمعه در دیدار با فرماندهان پایگاه امامت نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جاسک، ناحیه مقاومت بسیج سپاه جاسک و نیروهای سپاه بیان داشت: اتهام های بی ‌ادبانه ترامپ نسبت به سپاه پاسداران و ایران اسلامی ناشی از خشم سیاسی سردمداران استکبار جهانی است و این سخنان سبک ‌سرانه ترامپ، مردم ایران را به سوی وحدت و همگرایی بیشتر و حمایت از نهادهای انقلابی بویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بنیان ‌های دفاعی کشور سوق می‌ دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با محکوم کردن سخنان رئیس جمهوری آمریکا و اعلام حمایت و پشتیبانی کلیه دولتمردان از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و سپاه و بسیج گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اکنون به نیرویی مقتدر، کارآمد، روزآمد، آماده و شکست ناپذیر تبدیل شده که سبب هراس دشمنان و پشتوانه دلگرمی و آسایش مردم و زمینه ساز ارتقای امنیت ملی، قدرت ملی، اقتدار نظام و اعتلای جایگاه جمهوری اسلامی ایران در جهان شده است.
گمتیلی خاطر نشان کرد: برگزاری رزمایش های متعدد حاکی از آمادگی روزافزون سپاه پاسداران به عنوان بازوی نظام جمهوری اسلامی است و شواهد نشان می دهد که در منطقه پرتلاطم غرب آسیا و خاورمیانه، کشور ایران جزو امن ترین کشورهای دنیا محسوب می شود و بدون تردید نقش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ایجاد این امنیت بسیار موثر بوده است.
وی افزود: خلیج‌ فارس، همیشه خلیج‌ فارس خواهد ماند و صحبت‌ هایی که ترامپ مطرح کرد، انسجام و وحدت ملی ما را افزایش خواهد داد و فرمان مبارک امام خمینی(ره) مبنی بر تشکیل سپاه سرمنشا برکت های بزرگی شد که همچنان نیز ادامه دارد.
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری شهرستان جاسک تصریح کرد: نیروی دریایی سپاه با داشتن توانمندی بالا در بعد نیروی انسانی و تجهیزاتی مقتدرانه از ارزش‌ های انقلاب اسلامی و مرزهای میهن اسلامی پاسداری و دفاع می‌ کند.
گمتیلی گفت: تیم مذاکره کننده جمهوری اسلامی ایران با ظرافت کاری ظریف و تدبیر مدبرانه رئیس جمهوری در راستای منویات و فرامین مقام معظم رهبری، خطوط قرمز نظام که بنیه دفاعی و موشکی کشور بود را در برجام نپذیرفتند و به صراحت در خصوص بازدیدها مخالفت خود را اعلام کردند.
در ابتدای این دیدار فرمانده پایگاه امامت نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جاسک از اعلام حمایت ریاست جمهوری و سایر مسئولان و حضور مسئولان شهرستانی در حمایت از سپاه پاسداران و محکوم کردن سخنان ترامپ علیه سپاه تقدیر کرد.
سرهنگ تیمور پایداره ازتوزیع بسته های حمایتی و فرهنگی در بین دانش آموزان روستاهای محروم شهرستان خبر داد و افزود: به زودی 150 بسته حمایتی و فرهنگی که شامل البسه و لوازم التحریر می باشد بین دانش آموزان دختر و پسر مقاطع مختلف تحصیلی مناطق محروم و روستاهای شهرستان جاسک توزیع خواهد شد.
شهرستان جاسک با 58هزارو 884 نفر جمعیت در 300 کیلومتری شرق بندرعباس مرکز هرمزگان واقع شده است.
7199/7408
خبرنگار : حسن آتش زبان * انتشار دهنده :محمد جهانگیریان

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۸۳۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانشین فرمانده سپاه: دشمن با اقتدار تنبیه شد

آفتاب‌‌نیوز :

سردار علی فدوی شامگاه چهارشنبه ۵ اردیبهشت در آیین نخستین سالگرد شهید حمیدرضا الداغی در گلزار شهدای سبزوار افزود: عملیات وعده صادق صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرد، چنانکه این اتفاق در فضای رسانه‌ای و اعتراف سران این رژیم نمایان است.

وی تصریح کرد: با اراده حیدری رهبر انقلاب و قوت سپاه پس از اقدام غرورآفرین عملیات "وعده صادق" مضحکه همه دنیا شدند که این رویداد بیانگر قدرت انقلاب اسلامی است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: با وجود اینکه دشمنان از هر راهی التماس کردند تا جمهوری اسلامی اقدامی نکند، اما در این عملیات تصمیم حیدری گرفته شد و سپاه پاسداران به مثابه یاوران و سربازان حیدر عمل کرد و آن‌ها را به خفت نشاندیم.

وی اظهار کرد: هر وقت خبیثان صهیونیست بخواهند فرزندان انقلاب اسلامی را تهدید کنند، تنبیه می‌شوند. این قاعده جدید است که برقرار شده و دیگر نمی‌توانند از دست آن‌ها جان سالم به در ببرند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهید محمد رضا زاهدی در کنار همرزمان خود بار‌ها تا پای شهادت رفته و مجروح شده بود، ولی ایستاد و در همه جبهه‌ها سرافرازانه فرماندهی کرد و شهادت او طوفان به پا کرد و دشمن با اقتدار تنبیه شد.

‌سردار فدوی افزود: یکی از مقاطع ویژه انقلاب اسلامی سال گذشته رخ داد، خبیثان عالم و شیاطین در طول سال‌ها پس از پیروزی انقلاب از هر راهی وارد شدند شکست خوردند، اما سال گذشته بر روال دیگری گام برداشته، ولی باز هم شکست خوردند، چون وقتی قدرت انقلاب تجلی کند آن‌ها همچون کف روی آب فوری محو می‌شوند.

وی اظهار کرد: اگر همواره در اتفاقات دشمن شکست می‌خورد به این دلیل است که دلدادگان پای حق و انقلاب ایستاده‌اند و جمهوری اسلامی متکی به محبت و دوستی اهل بیت (ع) به عنوان مقتدرترین حکومت برابر شیطان بزرگ ایستاده و آمریکا را به خاک ذلت کشانده و می‌کشانیم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تجلی بی‌نظیر شهید الداغی تمام کشور را به حرکت آورد، در یک لحظه خاص بصیرت و غیرت وی به حرکت درآمد و می‌دانست پای جان در میان است، اما جان خود را تقدیم کرد تا یک الگو در مسیر حفظ عفاف و حجاب شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • گنجاندن نام سپاه در فهرست سازمان‌های تروریستی ممکن نیست
  • سخنگوی بورل: گنجاندن نام سپاه در فهرست سازمان‌های تروریستی ممکن نیست
  • عملیات وعده صادق تنها گوشه‌ای از اقتدار نظامی کشور
  • سپاه عهده‌دار پاسداری از انقلاب و دستاوردهای انقلاب اسلامی است
  • جمهوری اسلامی پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر خواهد داد
  • جانشین فرمانده سپاه: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • جانشین فرمانده سپاه : عملیات «وعده صادق» صهیونیست ها را مضحکه تمام جهان کرد / دشمنان از هر راهی التماس کردند تا جمهوری اسلامی اقدامی نکند، اما در این عملیات تصمیم حیدری گرفته شد
  • فرمانده ارتش: پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهیم داد
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه اهدا شد
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اهدا شد