Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@22:51:49 GMT

خبرهای کوتاه از شهرستان جوانرود

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۸۳۹۱۴

خبرهای کوتاه از شهرستان جوانرود

به گزارش ایرنا، آرش لهونی در جلسه ستاد مسکن جوانرود، محوطه سازی، آسفالت معابر، خیابان ها و تکمیل واحدهای نیمه تمام را از مهمترین این مشکلات عنوان کرد.
مدیر مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه نیز از حمایت های نماینده اورامانات برای جذب چهار میلیارد و 440 میلیون ریال یارانه برای مسکن مهر هلانیه تقدیر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عبدالرضا غفوری اظهار داشت: حل مشکلات مسکن مهر جوانرود در دستور کار قرار گرفته و تا پایان امسال تمام واحدها به بهره برداری می رسد.
تاکنون 840 واحد مسکن مهر در فازهای هلانیه و مولوی تحویل متقاضیان شده است.

**آغاز المپیاد ورزشی درون مدرسه ای جوانرود
آیین افتتاحیه المپیاد ورزشی درون مدرسه ای با حضور مسئولان در مدرسه عفت جوانرود برگزار شد.
در این مراسم دانش آموزان در قالب رشته های مختلف ورزشی از جمله کاراته، والیبال، ورزش های رزمی و... از جلوی جایگاه رژه رفتند وسپس به اجرای سرود، حرکات نمایش ورزشی پرداختند.
مدیر آموزش و پرورش جوانرود به استعدادهای دانش آموزان این شهرستان اشاره کرد و گفت: دانش آموزان جوانرودی در کنار تحصیل علم از اخلاق فوق العاده ای برخوردارند و در رشته های ورزشی نیز سرآمدند.
محمود داوودی زاده، با بیان اینکه بسترها برای ورزش فراهم شده است، افزود: دانش آموزان جوانرود همواره در مسابقات ورزشی می درخشند و حرفی برای گفتن دارند.

** واگذاری 9 دستگاه خودرو سایپا به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ه) جوانرود
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) جوانرود گفت: برای توسعه اشتغال 9 دستگاه خودرو سایپا به مددجویان زیرپوشش کمیته امداد این شهرستان واگذار شد.
عزیزمراد ویسی افزود: برای خرید این تعداد خودرو با همکاری صندوق کارآفرینی امید مبلغ سه میلیارد و 150 میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه با اشتغالزایی 9 نفر پرداخت شده است.
وی، به ایجاد طرحهای اشتغالزایی برای مددجویان این شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت: از اول سالجاری تاکنون 185 طرح اشتغالزایی با اعتبار 30 میلیارد ریال در زمینه های کشاورزی، دامپروری و خدمات برای اشتغالزایی مددجویان شهرستان جوانرود اجرا شده است.
ویسی، به توانمندسازی مددجویان زیرپوشش کمیته امداد اشاره کرد و خاطرنشان کرد: امسال 240 خانواده پوشش کمیته امداد شهرستان جوانرود توانمند و از چرخه حمایتی خارج شده اند.
شهرستان جوانرود با بیش از 75 هزار نفر جمعیت در 86 کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.
7453/8066 خبرنگار:بهمن کریمی ** انتشاردهنده:علی مولوی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۸۳۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) خبرهای امیدبخشی که ندا قاسمی بازیگر «نون خ» آرزو دارد بگوید

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پایگاه های امداد و نجات متنوع در تنگستان ایجاد شود
  • کمک بیش از ۳۱ میلیارد تومانی به نیازمندان پارسیانی
  • پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی تجهیز و تکمیل چاه و خط انتقال آب تم‌تم در شهرستان جوانرود
  • خبرهای جدید وزیر کشور از تقسیم تهران به استان های شرقی و غربی
  • بررسی مطالبات مردم احمد آباد اردکان
  • برگزاری دوره امداد و کمک‌های اولیه در شهرکرد
  • (ویدئو) خبرهای امیدبخشی که ندا قاسمی بازیگر «نون خ» آرزو دارد بگوید
  • امدادرسانی به ۱۶ شهرستان درگیر آبگرفتگی در خوزستان
  • پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی به شهر جوانرود
  • اخبار کوتاه خراسان رضوی / ۱۶ اردیبهشت