Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-02@03:47:08 GMT

سخنی با استاندار محترم

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۸۳۹۲۹

سخنی با استاندار محترم

در این یادداشت آمده است: معمولا مرسوم است استانداران که منصوب می شوند به محض ورودشان به استان‌ بارعام ‌می دهند و این رسم پسندیده ای است زیرا در این مراسم که شکل دولتی محض ندارد و همه اقشاراز جمله صاحبان صنوف، افراد مستقل، صاحبنظران، احزاب و … و نیز افراد شاخص و آنانکه علاقه مند سرنوشت خود و شهرشان می باشند بدون کمترین محدودیتی در این مراسم برای آشنایی با استاندار جدید و نیز آشنایی اولیه استاندار جدید با آنها البته از طریق توضیحاتی که اطرافیان محلی استاندار اعم از مشاوران معاونان و نزدیکان به ایشان ارائه می دهند، شرکت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


که این توضیحات قطعا در آینده روابط استاندار با مجموعه حاضر درجلسه و همچنین تصمیمات استاندار در رابطه با جایگاه و سرنوشت استان متاثر ازجایگاه این افراد اهمیت بسزایی دارد.
البته آنانکه به دلیل آگاه نشدن از زمان و مکان این دیدار قطعا منافعی را از دست می دهند زیرا این دیدار می تواند در ایجاد رابطه افراد و اقشار استان با استاندار جدید اثر قابل ملاحظه ای داشته باشد و شاید مدتها طول بکشد که در اثر یک رویداد استاندار با این افراد یا اقشار ارتباط رسمی و قانونی پیدا کند البته هرچه این دیدار به تعویق بیفتد مسلما تحقق بسیاری از خواسته های قانونی و احیانا عرفی به تعویق خواهد افتاد.
با اطمینان می توان گفت این جلسه یکی از مهمترین لابی های استان محسوب می گردد زیرا می توان پایه های ارتباطات بعدی را در همین جلسه اول گذاشت. زیرا معرفی اولیه افراد و سخنان خود آنها می تواند در این زمینه اثرگذار باشد.
حال بحث من این است که این جلسه یا برگزار نشده و یا اگر برگزار گردیده بدون اطلاع ایثارگران بوده همچنان که کسب اطلاع گردید که جانباران قطع نخاع و حتی غیر آنها البته جز شاغلین مدیران در جلسه معارفه نیزحضور نداشته اند.
براستی چگونه می توان عملکرد استانداری را در این رابطه توجیه کرد؟ دست اندرکاران محترم برگزاری مراسم چگونه چنین مقوله مهمی را به بوته فراموشی سپرده اند؟
آیا موضوع حضور جانبازان در جلسه معارفه استانداری نزد برگزارکنندگان اهمیت نداشته یا موضوع دیگری پراهمیت تر و مهمتراز آن ذهن برگزارکنندگان را به خود مشغول کرده که ایثارگران را باز هم فراموش کرده اند.
جناب آقای استاندار ما ایثارگران یا به تعبیری همان شهیدان زنده هرچند کمبود توجه داریم ولی نسبت به آن آنقدر بی اهمیت هستیم که هیچگاه آنرا از بندگان خدا نه توقع داریم ونه خواهانیم و نه آن را صدقه وار گدایی می کنیم.
جناب آقای استاندار ما نیز مانند بسیاری از افراد و اقشار جامعه خواهان تامین و کسب منافع قانونی قشر آسیب دیده خود هستیم و به هرکس که در جایگاه تصمیم سازی و تصمیم‌گیری قرار داشته باشد برای تحقق حقوق قانونی خود رجوع می کنیم و باور مان این است که همه حاکمیت خدمتگزار همه ملت و نیز ایثارگران هستند البته در فرایند این خدمتگزاری هیچ‌منتی برملت شریف ندارند.
جناب استاندار ایثارگران نیز مانند سایر اقشار توقع دارند کارگزاران نظام به وظایف قانونی خود عمل نمایند تا حقوق همه اقشار احیا وحقی از کسی از بین نرود.
جناب آقای استاندار من با رصد فعالیتهای حضرتعالی به این نتیجه رسیدم که عزم جدی برای توسعه و آبادانی استان دارید از جمله این فعالیتها برگزاری جلسات در روزهای تعطیل و در ساعات اولیه روز و سرکشی به ادارات و سفر به شهرستانها و….می باشد.
ما به مصداق لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق از شما که کمر همت به رفع مشکلات استان محروم کرمانشاه بسته اید کمال تشکر را داریم.
جناب آقای بازوند دیدار از خانواده شهدا و جانبازان و آزادگان نیز از جمله کارهای پسندیده شماست.
برادر عزیز از آنجا که ما ایثارگران موفق به حضور در جلسه معارفه شما نشدیم و نتوانستیم حرفهایمان را به شما بگوییم و خواسته هایمان را با شما در میان بگذاریم تصمیم برآن شد که در این نوشتار توجه شما را به مهمات جامعه ی ایثارگری جلب نماییم.
برادر عزیز جناب استاندار محترم سرکشی از خانواده ایثارگران کار بسیار پسندیده ای است که شما آن را به انجام رسانده و یقینا در آینده نیز به انجام ‌خواهید رساند اما مهمتر از دیدار از خانواده های عزیز ایثارگر تلاش در جهت رفع مشکلات و گرفتاریهای خانواده این عزیزان است.
بسیاری از قوانین ایثارگران یا اجرا نمی شود و یا ناقص اجرا می شود بسیاری از دستگاه های اجرایی به بهانه های مختلف از اجرای قوانین ایثارگران سر باز می زنند.
برادر عزیز تنها خواسته ایثارگران اجرای قوانین ایثارگری است آنها چیزی جز اجرای به موقع و درست قوانین مربوط به خود را ندارند.
برادر عزیز جناب آقای بازوند، از آنجا که مهتمرین خواست جامعه ایثارگری اجرای قانون و مهمترین مشکل آنها عدم اجرای به موقع و درست و کامل قوانین ایثارگری است لذا از شما می خواهند با تمام توان از مجموعه مسئولان و دست اندرکاران دولت در استان بخواهید که با جدیت مصوبات مربوط به ایثارگران را به موقع و کامل و درست اجرا کنند و شما نیز راهکارهایی بکار ببندید که از اجرای کامل دستورات ابلاغ شده آگاه شوید برای اجرای مصوبات ضمانت اجرایی ایجاد کنید تا از اجرای دستورات مطمئن شوید.
ما از شما خواهش می کنیم در این راه از هیچ کوششی فرو گذار نکنید و هیچ ملاحظه ای نداشته باشید جز ملاحظات قانونی.
باتوجه به سوابق حضرتعالی ما ایثارگران به پیگیری و تحقق خواسته های قانونی خود توسط حضرتعالی که از نیروهای مخلص، کارآمد و توانمند انقلاب هستید کماکان‌ امیدواریم و در پایان از درگاه ایزد منان برای شما برادر عزیز آرزوی توفیق خدمتگزاری به مردم عزیز و نیز جامعه ی ایثارگری استان را داریم.
8066 انتشاردهنده:علی مولوی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۸۳۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت راهدار لرستانی حین انجام‌وظیفه

به گزارش خبرگزاری مهر، «محمد میرزایی» از کارکنان اداره راهداری و حمل‌ونقل شهرستان کوهدشت، حین انجام‌وظیفه در جاده «بابازید - پل سیمره» جان خود را از دست داد.

مرتضی شیروانی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان در این راستا پیامی تسلیتی را صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت ناگهانی و شهادت‌گونه راهدار زحمت‌کش و پرتلاش جناب آقای «محمد میرزایی» که در حین انجام مأموریت به لقاءالله پیوست باعث تأسف و تاثر فراوان گردید.

بدون شک خدمات و تلاش‌های صادقانه این عزیز سفرکرده و همه راهداران خدوم و فداکار که در سرما و گرما و روز و شب با جان‌ودل به مردمان سرزمین خود خدمت می‌کنند، بهترین و گران‌بهاترین یادگار است که از آنها در ذهن همگان ثبت می‌شود.

اینجانب این سانحه دردناک را خدمت خانواده محترم آن مرحوم، راهداران عزیز استان و مجموعه تلاشگران بی‌ادعای راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، تسلیت عرض نموده و از درگاه پروردگار رحمت و مغفرت واسعه الهی برای آن مرحوم و صبر، بردباری و سلامتی برای خانواده محترم آن عزیز سفرکرده مسئلت می‌کنم.

کد خبر 6093903

دیگر خبرها

  • روز معلم در این کشور هر روز جشن گرفته می‌شود
  • فوت راهدار لرستانی حین انجام‌وظیفه
  • بررسی روند اجرای قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران
  • سمنان در اجرای سازوکار اجرایی پدافند غیرعامل نیازمند خودمراقبتی است
  • سرمدی واله : هیچ مانع قانونی برای اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان وجود ندارد
  • ◄ جاده گردشگری هونجان اسفرجان به شهرضا؛ پرحادثه و پرتوریست
  • سهمیه سوخت این خودروها قطع می شود
  • سهمیه سوخت این خودرو‌ها قطع می شود
  • نامه بنزینی وزیر اقتصاد به بذرپاش/ سهمیه سوخت این خودروها را قطع کنید
  • خاندوزی: سهمیه سوخت خودر‌وهای فاقد بیمه قطع شود