Web Analytics Made Easy - Statcounter

آبادان - ایرنا - استاندار خوزستان آمار بیکاری در استان را 14.3دهم درصد اعلام کرد و گفت:دولت وضعیت اشتغال در استان را با میانگین 25.7دهم درصد تحویل گرفت و هم اکنون شرایط اشتغال مناسب تر از گذشته است.

غلامرضا شریعتی پنجشنبه در حاشیه افتتاح قرارگاه رسانه ای شلمچه در گفت و گو با خبرنگاران افزود:کاهش نرخ بیکاری در استان حاصل اجرای سیاست های دولت و خدمتگزاران است هر چند با توجه به پتانسیل استان خوزستان شرایط اشتغال مطلوب نیست .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی به تجمع جوانان آبادان در خصوص استخدام افراد غیر بومی در شهرستان های آبادان و خرمشهر روبه روی فرمانداری ویژه آبادان گفت:اعتراض حق مردم و جوانان است و نباید آنها را نادیده گرفت و اعتراضی که بجا باشد حتما آن را مورد توجه قرار می دهم و در کار خود اصلاح و تجدید می کنیم.
شریعتی اظهار داشت:دولت برآمده از خواست ملت است و این شهامت را دارد که برابر کارهای اشتباه از مردم معذرت خواهی کند.
وی گفت:طرحی اشتغالزایی بسیار خوبی در آبادان خرمشهر در حال انجام است که یکی از آنها اجرای طرح فاز2 پالایشگاه آبادان است که هشت هزار نفر به صورت مستقیم در آن مشغول بکار می شوند.
وی اظهار کرد :نوسازی پالایشگاه آبادان در پی گشایش های حاصل از اجرای توافق هسته ای موسوم به برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) با استفاده از فاینانس با همت دولت در حال اجرا است.
استاندار خوزستان گفت:تاکید و دستور دادم در بحث استخدام در پالایشگاه آبادان اولویت اول با جوانان آبادان و خرمشهر و بعد سایر مناطق باشد.
وی به قرار گرفتن کل شهرهای آبادان و خرمشهر در محدوده منطقه آزاد اروند توسط دولت یازدهم اشاره کرد و بیان داشت: برکات این کار به تدریج در حال نمایان شدن است.

**استاندار خوزستان:صادرات کالا در ایام اربعین از 2 مرز شلمچه و جذابه متوقف نمی شود
استاندار خوزستان در بخش دیگری از سخنان خود به آغاز حرکت زائران اربعین حسینی از 2 مرز شلمچه و چذابه اشاره کرد و گفت:با توجه به زیرساخت های فراهم شده و جداکردن مسیر صادرات از مسیر پیاده روی صادرات کالا از 2 مرز شلمچه و جذابه در ایام اربعین متوقف نمی شود.
وی گفت: اگر مشکی در خصوص صادرات انجام شود از جانب طرف عراقی است و ما مشکلی در خصوص صادرات کالا به عراق نداریم.
شریعتی اظهار کرد :هم اکنون صادرات از 2 مرز در حال انجام است ولی ممکن است در مرز چذابه بدلیل زیرساخت های طرف عراقی در روز های اوج سفر زائران صادرات متوقف شود.
شریعتی به ساخت 120 هکتار فضای پارکینگی در مرز شلمچه برای اشاره کرد و بیان داشت: توقف خودروهای زائران اربعین خارج از پارکینگ ها ممنوع است.
با حضور استاندار خوزستان مروز به طور رسمی فعالیت چهار قرارگاه رسانه ای صدا و سیما در مرزهای شلمچه با پوشش صدا و سیمای آبادان، خسروی کرمانشاه، و مهران ایلام و چذابه خوزستان آغاز شد.
3015/6002
خبرنگار:عدنان جواهری ** انتشار: کبری آقازری

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۶۹۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان هستیم

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله افرازه شهاوند صبح امروز دوشنبه در گفت و گویی رسانه‌ای اظهار کرد: در هر ۲ حوزه انتخابیه «آبادان» و «رامهرمز و رامشیر» آمادگی خوبی برای برگزاری دور دوم انتخابات ایجاد شده است و تمهیدات لازم اتخاذ و تدارکات مورد نیاز فراهم شده است.

وی افزود: تمامی دستگاه‌های اجرایی در آبادان که یک حوزه تمام الکترونیکی است در روزهای اخیر زیرساخت‌ها را آماده کرده‌اند تا خللی در روند انتخابات ایجاد نشود.

معاون استاندار خوزستان ادامه داد: همچنین با هدف تضمین سلامت انتخابات و صیانت از آرای عمومی، استاندار خوزستان در هر ۲ حوزه انتخابیه نماینده ویژه و معتمد خود به منظور نظارت بر فرآیند انتخابات تعیین کرده است.

رئیس ستاد انتخابات خوزستان اظهار کرد: علاوه بر این افراد با تجربه از شعب مختلف استان به این ۲ حوزه اعزام خواهند شد تا فرایند برگزاری انتخابات به شکل مناسب و روانی اجرا شود.

به گزارش خبرنگار مهر، دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برای تعیین منتخبان ۲ منتخب باقی مانده از حوزه انتخابیه آبادان و یک منتخب حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر برگزار می‌شود.

کد خبر 6097835

دیگر خبرها

  • چینی‌ها برای ۱۲ هزار نفر در کرمان اشتغال ایجاد کردند
  • مهلت یک‌هفته‌ای استاندار برای ایجاد کارگروه ویژه اشتغال در لرستان
  • آمادگی هر دو حوزه انتخابیه خوزستان برای برگزاری انتخابات
  • پالایشگاه آبادان به سوددهی ۱۲هزار میلیارد تومانی رسید
  • آماده برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان هستیم
  • میزبانی خوزستان از ۲ بازی لیگ برتر فوتبال
  • پالایشگاه آبادان که در دولت گذشته قرار بود رایگان واگذار شود، به سوددهی رسید
  • موافقت رئیس‌جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه
  • ایجاد اشتغال پایدار از مسیر اتصال دانشگاه و صنعت می‌گذرد
  • هدف‌گذاری ایجاد یک میلیون و ۴۴ هزار شغل در سال جاری