Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامرضا شریعتی روز جمعه در حاشیه نشست کارگروه اشتغال شهرستان شوش در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:تا روز پنجشنبه چهارم آبان ماه 20 هزار زائر از مرز شلمچه و10 هزار زائر از مرز چذابه راهی کربلا شدند.
وی با اعلام تامین زیر ساخت های لازم در 2 مرز چذابه و شلمچه برای تردد زائران کربلا افزود:تردد زائران از این 2 مرز بدون هیچ مشکلی به صورت روان در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار خوزستان بیان داشت:امکانات لازم در مرزهای شلمچه و چذابه برای سهولت تردد زائران تامین شده و دستگاههای اجرایی نیز با تمام ظرفیت در این 2 مرز مستقر شده اند.
وی همچنین از برپایی موکب های مردمی در مسیر تردد زائران و ورودی استان خوزستان در شهرهای اندیمشک ، شوش ، هندیجان و بهبهان خبر داد و گفت: در این موکب ها ، مردم شبانه روز از زائران پذیرایی می کنند.
شریعتی همچنین گفت:پایانه های مرزی شلمچه و چذابه نیز طبق برنامه ریزی انجام شده فعال بوده و هیچ مشکلی برای تردد زائران حسینی در این پایانه های مرزی وجود ندارد.
وی همچنین با بیان اینکه صادرات غیر نفتی به کشور عراق متوقف نشده است افزود: روند صادرات به عراق کمی کند شده هر چند طرف عراقی اعلام کرده از روز شنبه 6 آبان ماه ممکن است واردات کالا از 2 پایانه تجاری شلمچه و چذابه را متوقف کند با اینجال تلاش می شود با همکاری و تعامل طرف عراقی فعالیت تجاری و صادرات کالا به این کشور در مدت 2 هفته زمان تردد زائران کربلا از خوزستان متوقف نشود.
وی گفت: برای جلوگیری از توقف صادرات کالاهای غیر نفتی به کشور عراق در ایام تردد زائران کربلا تلاش می شود تا جاده پایانه مرزی شلمچه به صورت 2 جاده مجزا برای زائران و کامیون ها باشد تا در روند صادرات مشکلی پیش نیاید.
پایانه مرزی چذابه در 110کیلومتری شمال غرب اهواز و پایانه مرزی شلمچه در 16کیلومتری غرب خرمشهر 2 کانون از چهار کانون اصلی تردد زائران اربعین حسینی هستند.
در اربعین حسینی پارسال حدود 430 هزار زائر از پایانه چذابه و 650هزار زائر از طریق مرز شلمچه راهی عتبات عالیات شدند.
7280/6068
خبرنگار:مجتبی پناهی** انتشار:محمدعلی فریدپناه

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۸۲۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت تردد در ۵محور آزاد راهی و شریانی کشور

ایمان محرابی نیا مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه  محدودیت های تردد  در راستای تعمیر و نگهداری محورها انجام شده است گفت: در  پی اجرای عملیات استقرار بالابر و کالیبراسیون دوربین‌های ثبت تخلف در مسیر رفت و برگشت محور تهران- شریف آباد، محدودیت تردد  از امشب تا ۲۰ اردیبهشت ماه در این محور اعمال مي‌شود.

وی افزود در پي اجراي عملیات ترمیم و بهسازی پل دلیچایی در محور فیروزکوه-دماوند، محدودیت تردد در این  به صورت ۲۴ ساعته تا ۱۰ خرداد ماه در کیلومتر ۳۲ تا ۳۳ در محور اعمال مي‌شود.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور  افزود: در پي اجراي عملیات استقرار بالابر، تامین، نگهداری و کالیبراسیون دوربین‌های نظارت تصویری در مسیر رفت و برگشت آزادراه تهران-ساوه، محدودیت تردد در این محور اعمال مي‌شود.

وی افزود: در پي اجراي عملیات استقرار بالابر، تأمین، نگهداری و کالیبراسیون دوربین‌های ثبت تخلف جاده‌ای در مسیر رفت و برگشت آزادراه تهران-پردیس، محدودیت تردد  تا ۲۰ اردیبهشت ماه  در این محور اعمال مي‌شود.

وی  اظهار کرد: محور كرج - چالوس ازكیلومتر ۱ تا ۶ (محدوده كندر) به علت ادامه عملیات عمرانی (فنس كشی سنگ) از امروز  ۹ اردیبهشت تا ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ از ساعت ۹ تا ۱۵ مسدود است.

وی افزود : تردد از ابتدای محور فوق (ابتدای میدان امیركبیر) تا كندر در زمان اجرای عملیات ممنوع بوده و تردد از محور فرعی آتشگاه - نوجان و آزادراه تهران - شمال انجام می‌‌شود.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • توسعه پارکینگ اربعین در شلمچه
  • استرداد ۸۵ میلیون ریال به حساب زائران حج تمتع ۱۴۰۲
  • اعزام زائران خانه خدا پس از ۹ سال انتظار از فرودگاه اصفهان
  • کلینیک مشاوره حرم مطهر رضوی پناهگاه دوم زائران است/خدمت عاشقانه خادمیاران مشاور در حریم رضوی
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین سال جاری
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین امسال
  • مرزهای جغرافیایی صادرات فرش باید توسعه پیدا کند
  • ترانزیت ایران و آذربایجان متحول می‌شود 
  • اعمال محدودیت تردد در ۵محور آزاد راهی و شریانی کشور
  • بیشترین فروش فراورده‌های نفتی کرمانشاه در مرز پرویزخان انجام شده است