Web Analytics Made Easy - Statcounter

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با ۲۱ نشریه در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات حضور پیدا کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام والمسلمین حمید نوروزنژاد مدیر روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، با بیان این که دفتر تبلیغات اسلامی در بدو پیروزی انقلاب اسلامی به فرمان حضرت امام خمینی(ره) تشکیل گردید تصریح کرد: این دفتر از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون با افزایش مستمر توانایی های خود و با ایفای نقش واسط میان حوزه های علمیه، نظام و نهادهای مردمی تلاش برای رفع نیازهای دینی و فرهنگی، جایگاه ویژه ای در میان سازمان های متولی فعالیت های فرهنگی کشور پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که نگاهی به سخنان امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری نمایانگر همین جایگاه ویژه است افزود: دفتر تبلیغات اسلامی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان نماد روشنفکری حوزه معرفی گردیده، خود را در افق چشم انداز بیست ساله کشور به عنوان اصلی ترین تامین کننده نیازهای معرفتی و انسانی(نرم افزاری) عرصه فرهنگ، جهت توسعه و تعمیق دین مداری تعریف کرده است.

مدیر روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به حضور این دفتر در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات تهران گفت: از جمله اهداف عملیاتی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، تلاش و همکاری در جهت تولید و عرضه منشورات مکتوب، محصولات دیداری و شنیداری، نرم افزارها و پایگاه های اطلاع رسانی در حوزه فرهنگ و معارف اسلامی با بهره گیری از ذخائر علمی- فرهنگی حوزه های علمیه است که در راستای معرفی فعالیت های صورت گرفته در این زمینه ها و استفاده هرچه بیشتر عموم جامعه بویژه قشر فرهنگی و تحصیلکرده در این نمایشگاه حضور یافته ایم.

وی با بیان این که تمامی نشریات دفتر اعم از ماهنامه ها، دوماهنامه ها و فصلنامه ها که توسط معاونت های مختلف و همچنین مراکز و شعب دفتر تهیه و توزیع می شوند، با حضور کارشناسان آنها در این نمایشگاه معرفی خواهند شد، اظهار داشت: امسال نیز پرتال دفتر تبلیغات اسلامی(Dte.ir) که اطلاعات مورد نیاز کاربران در خصوص این دفتر را ارائه کرده و در صورت لزوم با سایر پرتال ها به اشتراک می گذارد، حضور فعالی در نمایشگاه مطبوعات دارد.

غرفه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات در راهروی اصلی شبستان، جنب ورودی نمازخانه واقع شده و پذیرای عموم علاقه مندان است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۹۲۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رییس سازمان تبلیغات اسلامی از حوزه آزمون قرآنی در مشهد

دریافت 64 MB

تصویربردار: سیدحسین میرپور

کد خبر 6095870

دیگر خبرها

  • بازدید رییس سازمان تبلیغات اسلامی از حوزه آزمون قرآنی در مشهد
  • سفر رهبر شیعیان کشور مالی به قم (+ عکس)
  • عضو خبرگان رهبری: اگر گفته‌های ما منطقی باشد مردم به سمت دین گرایش پیدا می‌کنند
  • رهبر شیعیان کشور مالی با رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دیدار کرد
  • تعداد دفاتر تقریب به ۳۵ دفتر در دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور رسیده است
  • آیت‌الله حسینی بوشهری: اگر گفته‌های ما منطقی باشد مردم به سمت دین گرایش پیدا می‌کنند
  • انقلاب اسلامی پایگاه حفظ دین اسلام است
  • مراسم تقدیر از استادان برتر حوزه علمیه اصفهان
  • برگزاری نمایشگاه حمایت از غزه در دانشکدگان هنر‌های زیبای دانشگاه تهران
  • آیت‌الله جزایری از هیچ تلاشی برای اهداف انقلاب فروگذاری نکرد