Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز از سنندج، سرهنگ عیسی رحیمی‌زاده پیش‌از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با محوریت طرح کرامت دو و کاهش آسیب‌های اجتماعی که در سنندج برگزار شد اظهار داشت: امیدواریم برای مأموریت‌های خطیر بسیج از راهکارهای خبرنگاران استفاده شود چراکه اعتقاد داریم اصحاب رسانه نماینده مردم و رابط بین مسئولین و مردم و قشر تأثیر‌گذار جامعه اسلامی هستند و اگر مسئولی از شما دور بگیرد خود ضرر می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ۱۳ آبان را روز ملی مبارزه با استکبار جهانی عنوان کرد و گفت: امروز استکبار جهانی با ابزار رسانه‌ای به جنگ با اسلام آمده و حاکمان در کشور اسلامی باید دغدغه مقدسات و ارزش‌های اسلامی را داشته باشند و در برابر هجمه اسکتبار مبارزه و از کیان اسلامی دفاع کنند.

فرمانده سپاه شهرستان سنندج تصریح کرد: دلیل اینکه ترامپ در سازمان ملل علیه نهاد مقدس حرف می‌زند این است که نهاد مقدس همه برنامه‌ریز را در منطقه نسبت به دنیا ابتر گذاشته است.

وی گفت: خوشحالیم از اینکه استکبار علیه ما حرف بزند و نگرانیم روزی بیاید استکبار از ما تمجید و تعریف کند.

اقتدار ایران بی‌نظیر است

رحیمی‌زاده افزود: ایران به درجه‌ای از اقتدار رسیده که مرزها را خارج از جغرافیای کشور تعریف کرده و مستشاران ما بیخ گوش استکباران قرار دارند و این مهم به برکت مجاهدت‌های شهدا و رزمندگان کشور و خون یکهزار شهید پیشمرگ کُرد است.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به مأموریت‌های بسیج گفت: در حوزه بسیج رسانه در آستانه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و هفته بسیج دانش‌آموزی اهداف مختلفی را دنبال می‌کنیم.

فرمانده سپاه شهرستان سنندج با اشاره به آسیب‌های فضای مجازی گفت: نهادی که بیشترین ارتباط با قشر جوان و نوجوان و آموزش و پرورش دارد، قشر بسیج است.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب بیان کرد: فضای مجازی مانند موج خوشان است که هرکسی که در مواجهه با آن قرار بگیرد آسیب می‌بیند و این فضا در واقع یک قتل‌گاه است و باید تهدیدات استکبار فضای مجازی را به فرصت تبدیل کرد.

دشمنان افکار و عقاید جوانان کشور را مورد هجوم قرار داده‌اند

فرمانده سپاه شهرستان سنندج با بیان اینکه باید در فضای مجازی کار شود، خاطرنشان کرد: باید جوانان به جای تأثیر‌گذاری از الگوهای غربی، از «الگوهای اسلامی» استفاده کنند چراکه متأسفانه دشمنان افکار و عقاید جوانان ما را مورد هجوم قرار داده‌اند.

رحیمی‌زاده افزود: باید آموزش و پرورش شهدای اطراف مدارس را شناسایی کند و جوانان نیز با خانواده شهدا بیشتر آشنا شوند و این گنجینه‌ها را حفظ کنند.

وی با بیان اینکه شهدا چراغ راه و آبروی ایران هستند، اظهار کرد: امروز هرچه داریم از آبروی شهدای ایران اسلامی است.

بسیج  به‌صورت جهادی با تهاجم فرهنگی دشمن مقابله می‌کند

فرمانده سپاه شهرستان سنندج مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن را از مأموریت‌های بسیج خواند و خاطرنشان کرد: مأموریت‌های واگذار شده به بسیج به دلیل اعتماد به این قشر است چراکه به‌صورت جهادی و مجاهدانه وارد عرصه می‌شوند.

وی گفت: دشمنان پس از انقلاب اسلامی در زمینه فرهنگی اقتصادی خیلی کار کردند و با تحریم‌ها می‌خواهند مردم ما را تحت فشار قرار دهند.

رحیمی‌زاده در بخشی دیگر از سخنان خود افزود: از سال‌های قبل ستاد مبارزه با مواد مخدر اقداماتی با هدف پیشگیری معتادان انجام داده تا به جمع معتادان جامعه اضافه نشود و آنها را به جامعه برگرداند.

قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه به‌دنبال ایجاد رفاه برای مردم روستاهای کردستان است

وی با اشاره به آسیب‌های اجتماعی و معضلات حاشیه‌نشینی اظهار کرد: سپاه با ایجاد قرارگاه سازندگی و محرومیت‌زدایی در شهرستان‌ها و روستاهای مناطق محروم به‌دنبال ایجاد رفاه برای مردم روستاها است.

فرمانده سپاه شهرستان سنندج گفت: در سال گذشته قرارگاه پیشرفت و آبادانی با هدف گسترده‌تری و به منظور به‌کارگیری ظرفیت همه ادارات برای آبادانی و اشتغالزایی در روستاها ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه از هر پنج ازداج یکی به طلاق منجر می‌شود، گفت: یکی از اصلی‌ترین آسیب‌های اجتماعی در جامعه «اعتیاد» است و برنامه‌های گسترده‌ای برای مقابله با این معضل انجام شده است.

اجرای طرح کرامت۲ در ۹ محله حاشیه‌نشین سنندج

فرمانده سپاه شهرستان سنندج خاطرنشان کرد: امسال در استان کردستان ۱۰ محله برای اجرای طرح کرامت۲ شناسایی شده که یکی مربوط به شهرستان قروه بوده و قرار است در محلات «نایسر، عباس‌آباد، ننله، گریزه، آساوله، کانی‌کوزله، تقتقان و دوشان» سنندج نیز در زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی با اولویت اعتیاد کار شود.

وی اضافه کرد: برای اجرای طرح کرامت۲ در این محلات، شورای محله برای ریشه‌کنی آسیب‌های اجتماعی ایجاد شده و در این راستا از ظرفیت معتمدین، هیئت امنا و خیرین استفاده و بانک اطلاعاتی تشکیل داده تا توزیع‌کنندگان خرد و کلان و معتادان مشخص شوند و در جلسات مشاوره‌ای به آنها مشاوره داده شود.

رحیمی‌زاده با بیان اینکه کردستان وضعیت بدی در مصرف اعتیاد نسبت به کشور ندارد، افزود: متأسفانه در استان کردستان در زمینه مصرف مشروبات الکلی و قاچاق در کشور اول هستیم.

وی معتاد شدن جوانان را ناشی از نبود کار خواند و عنوان کرد: قرار است به کارفرمایان و مدیران تعاونی‌ها جهت ایجاد اشتغال یک معتاد ده میلیون تومان تسهیلات داده شود.

شناسایی ۶۰۰ معتاد در کردستان

فرمانده سپاه شهرستان سنندج خاطر نشان کرد: در استان کردستان قریب به ۶۰۰ نفر معتاد شناسایی شده که قانع به کمپ رفتن شدند و تاکنون حدود ۵۰ نفر در کمپ‌ها حضور پیدا کرده‌اند.

وی آسیب طلاق عاطفی را بیشتر از طلاق خواند و گفت: در قالب برنامه‌های محلات، آموزش‌های مهارت‌های زندگی به زوجین داده می‌شود و باید والدین نیز با فرزندان خود همفکری داشته باشند

فرمانده سپاه شهرستان سنندج با بیان اینکه کانون بسیج دو هدف را دنبال می‌کند، عنوان کرد: استفاده از ظرفیت بسیج رسانه و کمک به مشکلات حوزه کاری رسانه‌ها از اهداف کانون بسیج است و این کانون فراجناحی عمل کرده و از رسانه‌ای که واقعیت‌ها را بازگو کرده دفاع می‌کند.

رحیمی‌زاده با تاکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت‌های بسیج در استان افزود: ایجاد جو ناامنی برای ممانعت از سرمایه‌گذاری در کردستان دودش تنها به چشم مردم می‌رود.

انتهای پیام/

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۹۲۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشریح برنامه‌های هفته بسیج سازندگی استان قم

سرهنگ دوم پاسدار علیرضا ایراندوست در نشست خبری امروز ۱۱ اردیبهشت که به مناسبت هفته بسیج سازندگی برگزار شد، با بیان اینکه از ۱۵ تا ۲۱ اردیبهشت به عنوان هفته بسیج سازندگی اقدامات شاخص جهادگران معرفی و رونمایی می‌شود، عنوان کرد: پروژه بزرگ آبرسانی استان قم که از طریق قرارگاه امام حسن (ع) اجرا شده و بسیج سازندگی قم معین اجرایی آن در قم بود در ۱۸ اردیبهشت در روستای بیدهند و کرمجگان افتتاح می‌شود؛ همچنین در این روز پروژه دو کاربری سالن ورزشی و حسینیه روستای ویریج که با مشارکت مردم ساخته شده است نیز راه‌اندازی می‌شود.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قم، راه اندازی چند کانال آب کشاورزی و لوله کشی، سم پاشی محل نگهداری دام‌ها، برگزاری میز‌های خدمت توسط بسیج کارمندان، طرح ویزیت رایگان شهید رهنمون و افتتاح پنج صندوق قرض‌الحسنه را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج سازندگی برشمرد.

وی با اشاره به اعطای ۱۵۷ میلیارد تومان وام تبصره ۱۸ گفت: ۹۳ میلیارد تومان این وام‌ها توسط بانک‌ها به متقاضیان واگذار شده است که در زمینه وام‌های اخذ شده رتبه اول را در بین دستگاه‌های متولی داریم.

ایراندوست با بیان اینکه همه فعالیت‌های گروه‌های جهادی توسط مرکز جهادی ساماندهی می‌شود، اضافه کرد: مرکز جهادی قم دو قرارگاه جهادی جغرافیا محور دارد که قرارگاه جهادی در غرب قم یعنی منطقه پردیسان قرارگاه حضرت معصومه (س) و قرارگاه شهدای جهادگر در شرق استان شامل؛ سلفچگان، کهک، خلجستان و جعفریه که به صورت کاملا مردمی فعالیت می‌کنند؛ تعمیر و مرمت منازل محرومین، اعطای جهیزیه و لوازم‌التحریر، بسته‌های معیشتی از جمله فعالیت‌های این قرارگاه‌ها است.

وی با اشاره به مرمت ۱۰۲ منزل محرومان و نیازمندان در سال گذشته، ادامه داد: یکی از کار‌های ویژه‌ای که امسال از طریق قرارگاه‌های جهادی صورت گرفت مشارکت در غرس درختان بود که در طول هفته روزانه هزار نهال غرس می‌شد و با اعلام فراخوان در روز‌های جمعه هر هفته مردم نیز پای کار آمدند که این فرآیند در خلجستان ادامه پیدا می‌کند.

ایراندوست حضور و استقرار ائمه جماعت و مبلغان به همراه خانواده را از بهترین روش‌های تبلیغی برای روستا‌ها دانست و گفت: در این راستا اقدامات لازم برای هفت روستا صورت گرفته و امام جماعت با خانواده خود مستقر شده است.

وی با اشاره به برگزاری پایگاه‌های علمی جهادی تصریح کرد: در گذشته کلاس‌های تقویتی با همکاری گروه‌های جهادی و با توان محدود برگزار می‌شد، اما با همکاری بسیج فرهنگیان و آموزش و پرورش طرحی اجرا می‌شود که با استفاده از ظرفیت بسیج فرهنگیان و ظرفیت مدارس این کار به صورت فراگیر انجام شود.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قم با بیان اینکه فعالیت قرارگاه کلاسی نو در هفته بسیج سازندگی آغاز می‌شود، یادآور شد: هدف از این قرارگاه تعمیر و نوسازی مدارس است و اقدامات اجرایی این کار توسط گروه‌های جهادی تخصصی صورت پذیرفته و نظارت و معرفی مدارس به اداره کل نوسازی و توسعه مدارس استان واگذار شده است.

وی ادامه داد: ۲۴ اردیبهشت رزمایش اهدای ۳۱۳ سری جهیزیه‌ با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) در حرم حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود.

ایراندوست جشنواره روایت جهاد را مورد توجه قرار داد و گفت: ۲۵ اردیبهشت از پوستر این جشنواره رونمایی می‌شود و اختتامیه آن نیز در آبان ماه جاری برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • هدف دنیای صهیونیست تک قطبی شدن جهان است
  • تشریح برنامه‌های هفته بسیج سازندگی استان قم
  • کنگره ۵۵۳۰ شهید کردستان سال ۱۴۰۵ برگزار می‌شود
  • مردمی کردن اقتصاد توسعه پایدار کشور را به دنبال دارد
  • فعالیت اقتصادی ۲۴۰ هزار بیمه شده کارگری در سیستان وبلوچستان
  • عملیات وعده صادق همه مستضعفان جهان را امیدوار کرد
  • عقیدتی سیاسی سپاه به دنبال تعمیق معنویت در علم است
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند
  • انهدام باند قاچاق کبک‌های وحشی در شهرستان سنندج
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان