Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز، محمد لطیف ارجمند ظهر شنبه در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی افزود: تاکنون ۲۵۰۰ نفر در قالب کاروان های راهیان نور از مناطق عملیاتی جنوب بازدید کرده اند.

ارجمند تصریح کرد: خبرنگاران به عنوان افسران جنگ نرم هستند و اگر همت و جهاد و تلاش آنها نبود، برنامه های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اهداف انقلاب اسلامی محقق نمی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارجمند ابراز داشت: تهدیدات جنگ نرم باورها و ارزش های ما را مورد تهدید قرار می دهد و استفاده از ظرفیت دستگاه های مختلف برای مقابله با جنگ نرم دشمن ضروری است و بسیج دانش آموزی یکی از مهمترین رسالت هایش مقابله با جنگ نرم دشمن است.

وی خاطرنشان کرد: بسیج دانش آموزی با هدف توسعه و تعمیق فرهنگ بسیجی و استفاده از ظرفیت های فرهنگی و توسعه آن گام بر می دارد.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان گفت: بالا بردن نشاط، خلاقیت، نوآوری، ترویج فرهنگ بسیجی، الگو گیری نسل جوان و … از دیگر اهداف بسیج دانش آموزی است.

ارجمند ابراز داشت: هفتم آبان ماه تا ۱۳ آبان ماه،  به عنوان هفته بسیج دانش آموزی است و روزشماری برای آن مشخص شده است.

وی تصریح کرد: روز اول با نام دانش آموز بسیجی اخلاق و پایداری، روز دوم با نام دانش آموز بسیجی ایثار و شهادت، روز سوم با نام دانش آموز بسیجی خلاقیت و نوآوری، روز چهارم با نام دانش آموز بسیجی بصیرت و ولایت مداری، روز پنجم با نام دانش آموز بسیجی شجاعت و آرمان خواهی، روز ششم با نام دانش آموز بسیجی انتظار و عدالت خواهی و روز هفتم با نام مقاومت و استکبار ستیزی نام گذاری شده است.

ارجمند برگزاری برنامه های راهیان نور، عطرافشانی گلزار شهدا، ایجاد موج استکبار ستیزی،  اقتصاد مقاومتی و ولایت مداری در فضای مجازی، برگزاری برنامه های پدافند غیرعامل، حضور پرشور دانش آموزان در نماز جمعه و برنامه های مختلف فرهنگی و اجتماعی را از جمله برنامه های مورد تاکید هفته بسیج دانش آموزی دانست.

ارجمند گفت: ۱۶ حوزه مقاومت بسیج در استان وجود دارد که از این تعداد سه حوزه خاص برادران، ۴ حوزه خاص خواهران و ۹ حوزه مشترک است.

مسئول سازمان  بسیج دانش اموزی استان از پوشش ۹۳ درصدی جامعه هدف در بسیج دانش آموزی خبر داد و گفت: ۱۰۲ هزار نفر در بسیج دانش آموزی استان عضویت دارند.

ارجمند گفت: همچنین ۱۲۷۸ واحد مقاومت بسیج دانش آموزی در استان فعالیت دارند.

ارجمند از رونمایی از دو نرم افزار اندروید در هفته بسیج دانش آموزی در استان خبر داد.

وی افزود: شعار محوری ما در سال جدید دانش آموز انقلابی و مدرسه انقلابی است.

true برچسب ها : بسیج دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد یاسوج true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۹۵۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان کشف شد

فرمانده انتظامی هرمزگان از اجرای طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت و کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، سردار علی اکبر جاویدان در تشریح این خبر بیان داشت: در راستای مقابله جدی و بی امان با قاچاقچیان سوخت و به منظور جلو گیری از هدررفت سرمایه ملی، روز گذشته طرح ضربتی پاکسازی مناطق آلوده به قاچاق سوخت بصورت هم زمان در مناطق خانسرخ، سورو ، نخل ناخدا وروستای دهنو از توابع بندرعباس اجرا شد.

وی افزود: در اجرای این طرح که با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی و گشت زنی های هدفمند اجرا شد جمعا 80 هزار لیتر گازوئیل قاچاق ،مقادیری مشروبات الکلی ، 423 جفت کفش و یکدستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی استان با بیان اینکه دراین طرح تعداد 5 دستگاه خودرو شوتی فعال در قاچاق سوخت و 10 فروند تشتک فایبر کلاس قایق موتوری نیز توقیف شدند، اظهار داشت : در این رابطه تعداد 137 نفر اتباء بیگانه غیر مجاز و فاقد مجوز اقامت که برخی از آنها در تهیه و قاچاق سوخت فعالیت داشتند نیز شناسایی و دستگیر شدند که هماهنگی های لازم جهت طرد آنان انجام شده است .

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با تأکید بر استمرار طرحهای عملیاتی پاکسازی مناطق آلوده به قاچاق و قاطعیت پلیس در اجرای این طرح ها ، از عموم مردم قدر شناساس استان خواست در صورت مشاهده و اطلاع از هرگونه دپو و یا قاچاق کالا، سوخت و مواد مخدر مراتب را از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند

انتهای پیام/864/.

دیگر خبرها

  • ظرفیت نخبگان بسیجی قم در رونق تولید باید به کار گرفته شود
  • نقش‌آفرینی ورزشکاران بسیجی گوشه‌ای از افتخارات بسیج است
  • آموزش و مهارت‌آموزی به ۲۰۰ هزار دانش‌آموز کشور
  • اعزام ۶۰ گروه جهادی به مناطق محروم استان بوشهر
  • عدالت آموزشی در مناطق شهری و روستایی گلستان مستقر شده است
  • تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم
  • ۳ هزار بسیجی لرستانی به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند
  • اعزام سه هزار بسیجی لرستانی به اردوی راهیان نور
  • قدردانی از کارگران بسیجی نمونه اراکی
  • ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان کشف شد