Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول سازمان بسیج دانش آموزش استان اصفهان، گفت: استان اصفهان یادواره ملی این شهید و ۳۶ هزار دانش‌آموز شهید کشور را در هفتم آذرماه سال جاری برگزار خواهد کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب‌نیوز، محمد ادیب، پیش از ظهر امروز در تشریح برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: هفته بسیج دانش آموزی از هفتم آبان ماه آغاز و تا سیزدهم آبان ماه ادامه پیدا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول سازمان بسیج دانش آموزش استان اصفهان، با بیان اینکه سالروز شهادت حسین فهمیده روز بسیج دانش‌آموزی نام‌گذاری شده است، گفت: هفته بسیج دانش آموزی دارای دو پیام اساسی شجاعت، ایثار، اقدام به‌موقع برای دفاع از انقلاب و پیام دوم استکبارستیزی است که هیمنه آمریکا به‌عنوان ابرقدرت به دست جوانان کشور شکسته شد.

وی شعار هفته بسیج دانش آموزی سال تحصیلی جاری را «دانش‌آموز انقلابی، مدرسه انقلابی» عنوان کرد و افزود: جامعه دانش آموزی 36 هزار شهید را در دوران انقلاب تقدیم کرده است.

ادیب شهید شاخص امسال را «شهیده زینب کمایی» معرفی کرد و گفت: استان اصفهان یادواره ملی این شهید و 36 هزار دانش‌آموز شهید کشور را در هفتم آذرماه سال جاری برگزار خواهد کرد.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزش استان اصفهان با بیان اینکه این شهیده دارای برنامه خودسازی بوده که یکی از شاخصه‌های این شهید بوده است، اظهار کرد: چهار واحد مقاومت بسیج دانش آموزی در استان اصفهان وجود دارد که در هفته بسیج دانش آموزی اقدامات مختلفی را انجام خواهند داد.

وی با اظهار اینکه بسیج دانش آموزی دارای شبکه گسترده در سراسر کشور است، گفت: توسعه و تعمیق تفکر و فرهنگ بسیجی از دیگر برنامه‌های مدنظر قرار داده‌شده در هفته بسیج دانش آموزی است.

ادیب تصریح کرد: طرح‌هایی که کشورهای غربی نسخه‌نویسی می‌کنند، به دنبال دور کردن انسان از توحید، ترویج سبک زندگی غربی وزندگی بر مبنای مادیات است.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزش استان اصفهان، بصیرت و ظلم‌ستیزی، تدین، ایمان و اخلاق اسلامی را از شاخصه‌های دانش آموزان بسیجی را برشمرد و افزود: هشتم آبان ماه آیین صبحگاه سراسری و نواختن زنگ ایثار و مقاومت در مدارس پسرانه و دخترانه انجام خواهد گرفت.

وی از آغاز ثبت نامه لیگ بین‌المللی پایا در بسیج در نهم آبان ماه خبر داد و گفت: سخنرانی دانش آموزان قبل از خطبه‌های نماز جمعه این هفته انجام خواهد گرفت.

ادیب اظهار کرد: حضور منسجم دانش آموزان همراه با سایر مردم در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی انجام خواهد گرفت.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزش استان اصفهان از اجرای برنامه فرمانده دل‌ها ویژه دانش‌آموز پایه چهارم ابتدایی خبر داد و افزود: رویکرد حماسی و دفاع مقدس در این برنامه تدارک دیده‌شده است که روزانه 250 نفر از دانش آموزان در آن شرکت می‌کنند.

وی ادامه داد: سال 96 برای اولین بار اردوی فرهنگی مدافعان از 22 آبان ماه تا سوم آذرماه 96 با مشارکت خانه بیداری انقلاب اسلامی اجرا خواهد شد.

ادیب در توضیح بیشتر اردوی فرهنگی مدافعان، گفت: معرفی قهرمان های معاصر کشور که با استعمار مبارزه کرده اند از امیر کبیر تا امام راحل گرفته سپس آزادسازی خرمشهر و در آخر شهدای مدافع حرم پرداخته خواهد شد که محتوای آن بر اساس درس ایستادگی در برابر بیگانگان کتاب مطالعات اجتماعی پایه ششم است.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزش استان اصفهان اظهار کرد: دانش آموزان از سوم ابتدایی تا زمان تحصیل می توانند عضو بسیج دانش آموزش شوند که در حال حاضر از 620 هزار دانش آموز جامعه هدف 400 هزار نفر در استان اصفهان عضو بسیج دانش آموزی هستند.

وی با اشاره به یادواره ملی شهید کمایی، گفت: بیشتر برنامه های ما به معرفی این شهید به جامعه دانش آموزی پرداخته خواهد شد و همچنین برنامه ریزی های گسترده ای برای با کیفیت برگزاری این یادواره ملی در حال انجام است.

انتهای پیام/ 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۹۳۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۴۱۶سفیر دانش‌آموز رضوی در آران و بیدگل

دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان آران و بیدگل از فعالیت ۴۱۶سفیر دانش‌آموز رضوی در آران و بیدگل خبر داد. - اخبار استانها -

عباس آذرباد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در آران و بیدگل، با تاکید بر هدف‌گذاری برنامه‌های دفتر خدمت رضوی آران و بیدگل در سال جدید برای تبیین سیره رضوی و نهادینه سازی سبک زندگی اسلامی در اندیشه کودکان و نوجوانان گفت: با توجه به وظایف ذاتی شبکه خادمیاری رضوی در راستای توجه به آموزش و تربیت دینی کودکان و نوجوان عضویت پنج درصد از دانش‌آموزان دختر و پسر در مرحله اول طرح «سفیران رضوی، سربازان مهدوی» در شبکه خادمیاری این شهرستان برای امسال برنامه‌ریزی شده است.

وی با تاکید بر نقش تربیتی، سازنده، موثر و هدایتگر طرح «سفیران رضوی، سربازان مهدوی» در زندگی فردی و اجتماعی دختران و پسران دانش‌آموز به عنوان آینده‌سازان کشور و پدران و مادران آینده در خانه و خانواده گفت: تاکنون 416 دانش‌آموز علاقه‌مندانه و راغبانه به عضویت این طرح درآمدند که 365 نفر از آن‌ها دختران و 51 نفر از آن‌ها پسران 6 تا 18 سال هستند.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان آران و بیدگل ضمن اشاره به اقدامات صورت گرفته از سوی سفیران دانش‌آموزی رضوی ابراز داشت: 416 سفیر دانش‌آموزی رضوی در شهرستان آران وبیدگل علاوه بر دریافت کد خدمت، آموزش‌های مستمر دریافتی را در بین همسالانشان اجرا می‌کنند.

آذرباد با اشاره به جمعیت 20هزار نفری دانش‌آموزی شهرستان آران و بیدگل در تمام مقاطع تحصیلی تاکید کرد: آموزش دینی به نسل کودک و نوجوان و تربیت و پرورش آن‌ها با مفاهیم ناب ارزشی و شعائر اسلامی در تبیین سبک زندگی اسلامی و سیره رضوی مصداق جهاد تبیین در حوزه فرهنگ و مذهب است که آثار و برکات آن زندگی فردی و اجتماعی افراد اجتماع را پوشش می‌دهد.

4 چایخانه رضوی در کرج راه اندازی می شود

وی با تاکید بر  آغاز فعالیت رسمی دفتر خدمت رضوی آران و بیدگل با 36 عضو در سال 1400 گفت: هم اکنون این دفتر با 23 کانون عمومی و تخصصی  و 238 نفر خادمیار و یاور رضوی فعالیت دارد که 197نفر از آن‌ها خادمیار، 27 نفر از آنان از یاوران رسمی رضوی و 14 نفر یاور گزینش شده و در انتظار تایید کد خدمت و ارتقا به خادمیاری هستند.

انتهای پیام/803

دیگر خبرها

  • فیلم؛ بازی دانش آموزان با مرگ برای رسیدن به مدرسه
  • نمایش دستاوردهای خودکفایی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه در سنندج
  • میزبانی ویژه‌برنامه «یه اردوی خاص» از معلمان
  • به هنرستان‌ها توجه ویژه شود
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • ۳۴۰ هزار دانش‌آموز در آزمون مدارس سمپادونمونه دولتی رقابت می‌کنند
  • کماکان سیستان و بلوچستان نیازمند توجه ویژه خیرین است
  • اردوی هفت گردی به مناسبت هفته فرهنگی در منطقه ۷ شهرداری اصفهان
  • فعالیت ۴۱۶سفیر دانش‌آموز رضوی در آران و بیدگل