Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز، محمد علی علیمردانی ظهر شنبه در حاشیه همایش مصون سازی زیرساخت های توسعه کالبدی استان در جمع خبرنگاران افزود: مطابق برنامه و قانون، تمام مدیران موظف هستند که پیوست پدافند غیرعامل پروژه ها را تعریف کنند.

علیمردانی عنوان کرد: هدف از برگزاری این همایش هوشیار سازی در حوزه  پدافند غیرعامل است و باید با تلاش همه دستگاه ها،  کشور را به سمتی ببریم که در صورت بروز اتفاقی بتوانیم از لحاظ دفاعی ایمن سازی لازم را انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیمردانی گفت: در بحث های عمرانی لازم است که تونل های ما، پل های حساس، ساختمان ها، خیابان ها و تمامی موارد مرتبط با زیرساخت های استان ایمن سازی شود و امید است این همایش تلنگری برای مسئولین و مردم باشد که هوشیار باشیم.

وی با بیان اینکه این سوال وجود دارد که اگر در یاسوج اتفاقی بیوفتند ما چه اندازه آمادگی برای مقابله را داریم، گفت: لازم است که همه به پدافند غیرعامل اهمیت دهیم و نیاز است بر اساس برنامه جامعی که در کشور در بعد ملی طراحی و ابلاغ شده است حرکت کنیم، که بتوانیم سریعا اهداف پدافند غیر عامل را در استان ما که از نظر حیاتی و ارتباطی نقطه مهمی است اجرایی کنیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان گفت: اداره کل راه و شهرسازی تا آنجایی که در توان دارد سعی داشته که موضوع پدافند غیر عامل را رعایت کند.

وی افزود: اکثر تونل های ما کنار گذر دارند و راه ایمن برای پاسخگویی به مشکلات و جلوگیری از قطع ارتباط در صورت بروز مشکل در تونل ها وجود دارد.

علیمردانی خاطرنشان کرد: در تونل هایی که مشکل وجود دارد و کنار گذر ضعیف است اهتمام ویژه ای برای رفع مشکلات می شود.

علیمردانی در پاسخ به سوال خبرنگاری در رابطه با وجود مشکل تهویه هوا در یکی از بزرگترین تونل های استان در محور یاسوج به بابامیدان بیان داشت: در ارتفاع قرار گرفتن این تونل تهویه هوا را به صورت طبیعی محقق می کند و برای تهویه مصنوعی پیگیر هستیم و با تامین اعتبارات  اقدامات لازم انجام خواهد شد و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای به طور جدی پیگیر این موضوع است و طرح آن در دست مطالعه است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ابراز داشت: انتظاری که در حوزه تحقق پدافند غیر عامل در استان وجود دارد هنوز محقق نشده است و باید اقدامات بیشتری انجام دهیم و تحقق این مهم، با فرهنگ سازی، اهتمام همگانی مردم و دستگاه ها امکان پذیر است.

وی افزود: اداره کل پدافند غیرعامل استانداری با توجه به اطلاعات داده شده در حوزه های فرهنگی و آموزشی اقدامات مناسبی انجام داده است و ۱۱ هزار کتاب با محوریت پدافند غیر عامل برای مدارس چاپ شده است.

true برچسب ها : راه و شهرسازی محمد علی علی مردانی کهگیلویه و بویراحمد true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۹۹۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین سرمربی مارادونا هم به ال‌دیه‌گو پیوست

سزار لوئیس منوتی، یکی از بزرگ‌ترین اسطوره‌های تاریخ فوتبال آرژانتین، در سن ۸۵ سالگی درگذشت.

به گزارش تابناک ورزشی؛ قهرمان جهان در سال ۱۹۷۸ میراثی فراموش‌نشدنی در فوتبال از خود به جای گذاشت. مرد روزاریو و یکی از مهم‌ترین افراد تاریخ فوتبال آرژانتین و جهان، اگرچه به‌عنوان یک فوتبالیست دوران حرفه‌ای خوبی داشت اما به‌عنوان مربی به شکوه خود رسید و بهترین روزهای عمرش را در آن بازه سپری کرد.

"ال‌فلاکو" که کشورش را برای نخستین‌بار قهرمان جام جهانی کرد، اولین سرمربی بود که دیگو مارادونا را به تیم ملی فراخواند و همچنین مربی او در بارسلونا هم بود. منوتی طی سال‌های ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۳، یکی از اعضای کادر اجرایی تیم ملی آرژانتین بود.

 منوتی دوران مربی‌گری را با هدایت نیوولز آغاز کرد و سپس قهرمانی با اتلتیکو هوراکان در سال ۱۹۷۳ او را به تیم ملی آرژانتین رساند. او می‌دانست چگونه تیم ملی را به سبک خود بسازد و همین کار را هم کرد. او تیمی هجومی ساخت که در سال ۱۹۷۸ قهرمان جام جهانی شد و بر بام فوتبال جهان ایستاد. 

پس از ناامیدی در سال ۱۹۸۲ و حذف از جام جهانی، او به بارسلونا پیوست و در آنجا سه عنوان قهرمانی به‌دست آورد. منوتی همچنین در دو دوره هدایت بوکا جونیورز را برعهده داشت. سه دوره هم در ایندیپندنته حضور داشت و تا زمان بازنشستگی در سال ۲۰۰۷ در باشگاه‌های اتلتیکو مادرید، ریورپلاته، پنیارول، تیم ملی مکزیک، سمپدوریا، روزاریو سنترال، پوئبلا و تکاس هم مربی‌گری کرد.

او که همیشه مردی محترم در فوتبال آرژانتین بود، در چند وقت اخیر خود را وقف حضور در مدیریت و مشورت در خصوص روند تیم ملی کرده بود. او یکی از حامیان لیونل اسکالونی بود که درنهایت منجر به قهرمانی آرژانتین در جام جهانی ۲۰۲۲ شد.

این مربی آرژانتینی پرافتخار روز یکشنبه در سن ۸۵ سالگی درگذشت.او دریک ماه گذشته به دلیل مشکلات خونی در بیمارستان بستری بود. او بخش قابل توجهی از تاریخ فوتبال را به خود اختصاص داده و انتظار می‌رود در ساعات آینده باشگاه‌های زیادی به این اتفاق تلخ واکنش نشان دهند.

دیگر خبرها

  • اولین لژیونر ایرانی به لیگ برزیل پیوست!
  • اولویت اصلی شورای شهر اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام است
  • اولین سرمربی مارادونا هم به ال‌دیه‌گو پیوست
  • توسعه طرح‌های راه‌سازی در استان بوشهر از اولویت‌ها است
  • تخصیص ۵۰۰ میلیارد تومان برای طرح‌های راهسازی دشتستان
  • دولت سیزدهم بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام سیستان و بلوچستان متمرکز شده است
  • تمرکز دولت بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام سیستان و بلوچستان
  • اولویت اصلی شهرداری رفسنجان تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است/ ۲۰ پروژه شهری در مراحل پایانی
  • رشد ویلایی‌سازی با استفاده از مشارکت‌های مردمی در ایوانکی
  • کار کارگران باید پیوست ایمنی داشته باشد