Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز، فضل الله برزویی ظهر شنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری با اشاره به رشد ۶۸ درصدی کشفیات مواد مخدر در این استان نسبت به مدت مشابه سال ۹۵، اظهار داشت: امسال تاکنون یک تن و ۷۴۰ کیلوگرم موادمخدر کشف شده است.

وی در ادامه افزود: ۶۵ درصد بازداشت شدگان در بخش موادمخدر بین ۲۰ تا ۴۰ سال هستند که از این مجموع ۳۲ درصد بی سواد و ۲۹ درصد دارای مدرک سیکل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برگزاری ۲۰ کارگاه آموزشی مبارزه با مواد مخدر در چهارمحال و بختیاری

جانشین فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به تست های اعتیاد انجام شده رانندگان، بیان کرد: تست بیش از ۱۰۰ راننده وسایل نقلیه عمومی مثبت بوده است که به منظور کاهش گرایش افراد به مصرف موادمخدر و جلوگیری از توسعه و گسترش توزیع آن در سال ۹۶ تاکنون ۲۰ دوره و کارگاه آموزشی برای یک هزار و ۳۰۰ نفر برگزار شده است.

برزویی تاکید کرد: در پاکسازی نقاط آلوده ۳۹۴ کیلوگرم موادمخدر کشف شده که نسبت به سال گذشته حدود ۱۱۲ درصد رشد داشته است.

وی یادآور شد: بیش از ۹۸۰ کیلوگرم مواد مخدر در محورهای مواصلاتی استان کشف و ضبط شد که نسبت به سال ۹۵ حدود ۵۰ درصد افزایش یافته است.

true برچسب ها : شهرکرد فضل الله برزویی نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۰۰۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات پلیس علیه مواد مخدر در کیش

به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «فرج نظری» در تشریح جزئیات این خبر افزود: طرح آرامش در شهر همزمان با سراسر کشور از ۱۸ اردیبهشت و به مدت ۲ روز در جزیره اجرا می‌شود.

به گزارش صدای ایران از ایرنا،وی ادامه داد: در این طرح که با محوریت فرماندهی انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش، با حمایت سازمان منطقه آزاد و با همکاری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کیش و شبکه بهداشت اجرا می‌شود، معتادان متجاهر و ولگرد پس از جمع آوری و انجام غربالگری، برای درمان به مراکز ماده ۱۵ (کمپ ترک اعتیاد) بندرعباس اعزام می‌شوند.

وی همچنین از جمع آوری ۵۸ معتاد متجاهر در کیش طی ۶ طرح اجرا شده پیشین خبر داد.

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۲ تن انواع مواد مخدر در لرستان
  • اوضاع وخیم ذخایر آبی در ۱۱ استان کشور؛ آب پنج سد تهران کاهش ۵ درصدی دارد
  • اوضاع وخیم ذخایر آبی در ۱۱ استان کشور/ آب پنج سد تهران کاهش ۵ درصدی دارد
  • عملیات پلیس علیه مواد مخدر در کیش
  • رشد ۵۹ درصدی تجارت خارجی استان سمنان
  • ۶۴۰ هکتار از باغ‌های چهارمحال‌ و بختیاری دچار سرمازدگی شد
  • ۶۴۰ هکتار از باغات چهارمحال‌ و بختیاری دچار سرمازدگی شدند
  • پشت پرده بزرگترین باند قاچاق مواد مخدر کشور چه بود؟ | ناگفته های قاچاق ۲ هزار تن تریاک | یکی از اعضای این باند در عروسی اش شاباش میلیاردی گرفت
  • موافقت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری با ۹۵ درصد درخواست انشعاب خاص
  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان