Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-07@03:17:19 GMT

پایان کار تیم ملی جودو با 5 حذفی و تک مدال برنز

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۰۰۴۳۴

پایان کار تیم ملی جودو با 5 حذفی و تک مدال برنز

وحید نوری نماینده وزن 90- کیلوگرم تیم ملی جودو کشورمان امروز در نخستین مبارزه خود در کمتر از سه دقیقه مقابل جودو کاری از کشور آذربایجان ایپون شد و از گردونه رقابت‌ها حذف شد تا پرونده تیم ملی 6 نفره ایران با تک مدال برنز و حذف پنج نماینده بسته شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، مسابقات گرانداسلم جودو در حالی از 4 تا 6 آبان ماه به میزبانی ابوظبی پیگیری خواهد شد که تیم ملی جودوی ایران با ترکیب 6 ملی پوش در 5 وزن راهی این رقابت‌ها شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رقابت‌ها با حضور 277 جودوکار در بخش مردان و بانوان از روز (پنج شنبه) آغاز شد که 172 نفر در بخش مردان و 105 نفر در بخش بانوان در این مسابقات به روی تاتامی رفتند.

امروز (شنبه) در آخرین روز از این مسابقات،‌ وحید نوری نماینده وزن 90- کیلوگرم تیم ملی جودو کشورمان در نخستین مبارزه خود به مصاف نماینده آذربایجان رفت و در کمتر از سه دقیقه مقابل حریف خود ایپون شد و از گردونه رقابت‌ها حذف شد.

در وزن 81-کیلوگرم سعید ملایی دور اول با قرعه استراحت روبرو شد و دور دوم نماینده پرتغال را ایپون کرد. وی در دومین مبارزه خود به مصاف نماینده گرجستان رفت و با شکست مقابل این جودوکار به رپه شارژ راه یافت. ملایی در این مرحله ابتدا باید به مصاف نماینده کانادا می‌رفت، اما حریف کانادایی ملایی در جدول رپه شارژ بدلیل آسیب دیدگی مقابل نماینده کشورمان حاضر نشد و ملایی برای کسب مدال برنز با حریفی از کشور مغولستان مبارزه کرد و در وقت طلایی توانست این حریف را شکست دهد و مدال برنز این رقابت ها را بدست بیاورد(در این وزن 30 جودوکار حضور دارند)

در وزن 73-کیلوگرم محمدمحمدی بریمانلو و مهدی فتحی ‌پور (تیم ملی کشورمان در این وزن دو نماینده دارد) فتحی پور دور اول به مصاف نماینده روسیه رفت و در دو دقیقه مقابل حریف خود ایپون شد. نماینده روسیه مدال طلای گراند اسلم دوسلدروف را در کارنامه خود دارد.

محمد بریمانلو دیگر نماینده کشورمان در وزن 73- کیلوگرم نیز در نخستین مبارزه به مصاف نماینده امارات رفت و پس از گرفتن یک امتیاز در سه دقیقه ایپون شد و او نیز از گردونه رقابت‌ها کنار رفت. این جودوکار عنوان سومی قهرمانی جهان در سال 2014 را در کارنامه خود دارد (در این وزن 34 جودوکار حضور دارند)

روز گذشته در نخستین روز از این مسابقات محمد رشنونژاد نماینده وزن منهای 60 کیلوگرم تیم ملی کشورمان در نخستین مبارزه به مصاف نماینده برزیلی رفت و مقابل این جودوکار شکست خورد و از گردونه رقابت‌ها حذف شد.

در ادامه مسابقات روز گذشته قاسم نوری زاده نماینده وزن منهای 66 کیلوگرم در گام نخست نماینده کشور ایتالیا را از پیش رو برداشت و به مرحله بعدی راه یافت. وی دور دوم آلا ال ادریسی از آمریکا را شکست داد و به مرحله بعدی راه یافت. نوری زاده در مرحله یک هشتم نهایی برابر نماینده روسیه بازنده شد. نوری زاده در گروه شانس مجدد به مصاف مارگاشویلی از گرجستان رفت و با شکست مقابل این جودوکار از گردونه رقابت‌ها حذف شد.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۰۰۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب ۳ مدال طلا توسط بانوی وزنه بردار کردستانی

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان و جوانان دختران کشور (انتخابی تیم ملی) با درخشش بانوان کردستانی در روز نخست پایان یافت.

در نخستین روز این پیکارها و در دسته ۵۹ کیلوگرم بخش جوانان، «مهنا عبداللهی» شیر دختر وزنه‌بردار تیم کردستان در جدال با پولاد سرد به مصاف حریفان خود رفت و با ارائه یک نمایش بی‌نظیر موفق به کسب سه نشان زرین طلا شد و مقتدرانه بر سکوی قهرمانی ایستاد.

عبداللهی در حرکت یکضرب موفق به مهار وزنه ۶۵ کیلوگرمی شد، در حرکت دوضرب با غلبه بر وزنه ۹۲ کیلوگرمی به برتری خود تداوم بخشید تا در مجموع با ثبت رکورد ۱۵۷ کیلوگرم و با اختلاف ۲۵ کیلوگرم نسبت به نفر دوم، مقتدرانه عنوان نخست و مقام قهرمانی این مسابقات را از آن خود کند و سه مدال زرین طلا را برای تیم کردستان در این رقابت‌ها به ارمغان بیاورد.

کد خبر 6098268

دیگر خبرها

  • بوکس ایران با زدن ازبک در فینال، طلا گرفت!
  • کسب ۳ مدال طلا توسط بانوی وزنه بردار کردستانی
  • کسب نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی توسط ورزشکار مراغه‌ای
  • رونمایی از پدیده کشتی یزد تا برق مدال برنز دختران دارت باز
  • نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی برگردن ورزشکار مراغه‌ای
  • برگشت امیدهای بوکس ایران از آسیا با ۳ برنز
  • پایان کار امیدهای بوکس با کسب 3 مدال برنز
  • پایان کار امیدهای بوکس با کسب ۳ مدال برنز در قهرمانی آسیا
  • ۳ برنز امیدهای بوکس ایران در قهرمانی آسیا
  • پایان کار تیم ایران در بوکس امید‌های آسیا با کسب ۳ نشان برنز