Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز،  مسابقات گرانداسلم جودو در حالی از 4 تا 6 آبان ماه به میزبانی ابوظبی پیگیری خواهد شد که تیم ملی جودوی ایران با ترکیب 6 ملی پوش در 5 وزن راهی این رقابت‌ها شده است.

این رقابت‌ها با حضور 277 جودوکار در بخش مردان و بانوان از امروز (پنج شنبه) آغاز شد که 172 نفر در بخش مردان و 105 نفر در بخش بانوان در این مسابقات به روی تاتامی رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز(جمعه) در دومین روز از این رقابت‌ها سه نفر از نمایندگان کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند.

در وزن 81-کیلوگرم سعید ملایی دور اول با قرعه استراحت روبرو شده است و دور دوم پرتغال را ایپون کرد. وی در دومین مبارزه خود به مصاف نماینده گرجستان رفت و با شکست مقابل این جودوکار به رپه شارژ راه یافت. ملایی در این مرحله باید با نماینده کانادا مبارزه کند و در صورت پیروزی با نماینده مغولستان مبارزه خواهد کرد(در این وزن 30 جودوکار حضور دارند)

در وزن 73-کیلوگرممحمدمحمدی بریمانلو و مهدی فتحی ‌پور(تیم ملی کشورمان در این وزن دو نماینده دارد) فتحی پور دور اول به مصاف نماینده روسیه رفت و در دو دقیقه مقابل حریف خود ایپون شد.نماینده روسیه مدال طلای گراند اسلم دوسلدروف را در کارنامه خود دارد.

محمد بریمانلو دیگر نماینده کشورمان در وزن 73- کیلوگرم نیز در نخستین مبارزه به مصاف نماینده امارات رفت و پس از گرفتن یک امتیاز در سه دقیقه ایپون شد و او نیز از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.این جودوکار عنوان سومی قهرمانی جهان در سال 2014 را در کارنامه خود دارد(در این وزن 34 جودوکار حضور دارند)

روز گذشته در نخستین روز از این مسابقات محمدرشنونژاد نماینده وزن منهای 60 کیلوگرم تیم ملی کشورمان در نخستین مبارزه به مصاف نماینده برزیلی رفت و مقابل این جودوکار شکست خورد و از گردونه رقابت‌ها حذف شد.

در ادامه مسابقات روز گذشته قاسم نوری زاده نماینده وزن منهای 66 کیلوگرم در گام نخست نماینده کشور ایتالیا را از پیش رو برداشت و به مرحله بعدی راه یافت. وی دور دوم "آلا ال ادریسی" از آمریکا را شکست داد و به مرحله بعدی راه یافت. نوری زاده در مرحله یک هشتم نهایی برابر نماینده روسیه بازنده شد. نوری زاده در گروه شانس مجدد به مصاف «مارگاشویلی» از گرجستان رفت و با شکست مقابل این جودوکار از گردونه رقابت‌ها حذف شد.

انتهای پیام/س

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۷۹۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلسم عجیب اللهیار شکست

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته سی و ششم ژوپیر لیگ و ششمین بازی از دور انتخابی برای سهمیه لیگ کنفرانس اروپا در بلژیک، تیم فوتبال وسترلو در حالی که اللهیار صیادمنش را پس از سه مسابقه دوباره در ترکیب و خط حمله داشت، از ساعت 22:15 شنبه شب (به وقت ایران) در استادیوم پلانت گروپ آرنا به مصاف خنت، تیم صدرنشین در این مرحله رفت.

اللهیار صیادمنش که در 6 بازی دور رفت فصل 24-2023 برای هال سیتی در چمپیونشیپ و در 12 مسابقه دور برگشت برای وسترلو در ژوپیر لیگ بلژیک به میدان رفته ولی موفق به گلزنی یا ثبت پاس گل نشده بود، در بازی با خنت به این روند پایان داد.

مهاجم ایرانی وسترلو در دقیقه 2 دیدار شنبه شب مقابل خنت روی توپ برگشتی در محوطه جریمه حریف، شوت‌زنی کرد که ضربه پای چپ او در میانه راه را لوکاس استاسین تبدیل به گل کرد تا تیمش با نتیجه یک بر صفر پیش بیفتد.

پاس گل اللهیار صیادمنش در پایان بازی دستاوردی برای وسترلو نداشت و این تیم در نهایت با نتیجه سه بر دو در دیدار خارج از خانه مقابل خنت شکست خورد تا 17 امتیازی و در قعر جدول مرحله گروهی پلی‌آف انتخابی لیگ کنفرانس در ژوپیر لیگ بلژیک بماند.

اللهیار صیادمنش در دیدار مقابل خنت سیزدهمین بازی فصل خود در ژوپیر لیگ را انجام داد و اولین پاس گل‌اش را پس از یکسال به ثبت رساند.

دیگر خبرها

  • ۴ پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی
  • خاطرات تلخ اردیبهشتی آبی ها مقابل تراکتور!
  • سعید احمدعباسی آقای گل جام ملت‌های فوتسال آسیا شد
  • طلسم عجیب اللهیار شکست
  • تاکید ایران و گرجستان بر اهمیت تحکیم صلح و امنیت منطقه
  • شکست سنگین دورتموند مقابل لایپزیش/ بایرن مونیخ پیروز شد + فیلم
  • تیم والیبال دانش آموزی ایران فینالیست شد
  • هاکی روی یخ قهرمانی جوانان آسیا؛ پیروزی ایران مقابل کویت
  • ترکیب احتمالی بایرن مونیخ برای بازی با آینتراخت فرانکفورت
  • اسنایدر: باخت به تاج‌الدینوف روش مبارزه رقبایم را تغییر داد