Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-02@03:22:37 GMT

منافع شخصی، سیستم کشور ما را آلوده کرده است

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۰۵۸۲۸

منافع شخصی، سیستم کشور ما را آلوده کرده است

نماینده ی مردم تبریز، اسکو و آذرشهر معتقد است منافع شخصی، سیستم کشور ما را آلوده کرده است.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، احمد علیرضابیگی بعد از این‌که مناظره‌اش با پزشکیان لغو شد، در جمع دانشجویان دانشگاه تبریز گفت: پس از حادثه‌ی قطار تبریز - مشهد، 85 نماینده مجلس درخواست استیضاح وزیر راه را داشتند، اما این استیضاح به دلیل برخی لابی‌ها منجر به نتیجه مثبت نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: مقاومت‌های داخل مجلس نیز در این میان بی تاثیر نبود و هیئت رئیسه موضوع را به کمیسیون عمران مجلس سپرد و در اولین جلسه وزیر نیامد و معاونان شرکت کردند، گفتند وزیر در جریان دعوت نبوده است! قصور و تقصیر متوجه راه آهن جمهوری اسلامی ایران است.
وی افزود: به عنوان عضو کمیسیون تحقیق مجلس در حادثه‌ی قطار تبریز - مشهد می گویم فروشنده و خریدار سامانه‌ی ATC یک نفر بوده است و این سامانه در طول شش ماه گذشته حدود چهار هزار بار خرابی داشته است. همین روند در یک وزارت دیگر هم وجود دارد.
وی با مقایسه‌ی جان باختگان قطار تبریز - مشهد و حادثه‌ی پلاسکو، گفت: همه‌ی جانباختگان هر دو حادثه هموطنان ما بودند. ولی برخورد دوگانه نسبت به جان باختگان قطار تبریز- مشهد ما را آزرد و این در حالی بود که در حادثه ی پلاسکو عزای ملی اعلام شد. جانباختگان ما چه فرقی با آنان داشتند!
وی با بیان این‌که ما به عنوان نماینده‌ی مردم باید مطالبات خود را مطرح کنیم، گفت: بزرگراه تبریز - بازرگان، راه سهند - تبریز، قطار تبریز - میانه و مسیر تبریز - اهر از جمله مطالبات نمایندگان بر اساس وعده‌های وزیر راه هستند.
علیرضابیگی در بخش دیگری از سخنانش با بیان این‌که دولت حق ورود به بنگاه‌های اقتصادی و خرید و فروش را ندارد، گفت: بر اساس اصل 44 قانون اساسی دولت اجازه‌ی خرید و فروش را ندارد و خرید 111 هواپیما توسط دولت بار سنگینی از هزینه را برای مردم و شرکت‌های هواپیمایی تحمیل کرد. خرید و فروش هواپیما وظیفه‌ی شرکت‌های هواپیمایی و بخش خصوصی است نه دولتی.
نماینده‌ی مردم تبریز، اسکو و آذرشهر با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه ی مسکن مهر در دولت نهم و دهم گفت: هدف از ساخت مسکن مهر این بود که جوانان دارای سقفی باشند و اجرای این طرح سبب تحریک اقتصادی کشور و فعالیت کارخانجات مصالح ساختمانی و اشتغال زایی شد و مسکن مهری افتتاح نشده که زیرساخت آن فراهم نشده باشد. 

انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۰۵۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زخمی شدن ۴ نفر در برخورد دیزل قطار با واگن در اهواز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین؛ عارف شرهانی سخنگوی اورژانس ۱۱۵ خوزستان گفت: بر اثر برخورد دیزل قطار با واگن در روز چهارشنبه در ایستگاه هجرت اهواز چهار نفر مصدوم شدند.

این حادثه در ساعت ۹:۱۲ دقیقه رخ داد و نیروهای امدادی اورژانس ۱۱۵ به محض اطلاع از وقوع حادثه برای انجام اقدامات درمانی اولیه و انتقال مصدومان به محل حادثه اعزام شدند.

این حادثه در ایستگاه هجرت فلکه راه‌آهن اهواز رخ داد و چهار نفر مرد ۳۰، ۳۷، ۴۱ و ۴۳ ساله گزارش شده که با آمبولانس به بیمارستان‌های گلستان و امام خمینی (ره) اهواز انتقال یافتند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901719

دیگر خبرها

  • زخمی شدن ۴ نفر در برخورد دیزل قطار با واگن در اهواز
  • رئیس فدراسیون والیبال: موفقیت با ایران برای پائز مهم است/ منافع ملی بالاتر از منافع شخصی است
  • مقام مسوول درباره مسمومیت پزشکان با مشروبات الکلی: در میهمانی شخصی رخ داده / ترجیح می‌دهیم در این مورد صحبتی نشود / معاون دادستان شیراز: تا کنون سه نفر از عوامل مرتبط با حادثه بازداشت شده‌اند
  • هشدار به ایرانی‌ها؛ بد‌افزار خطرناک PlugX در حال نفوذ به کامپیوتر‌ها است
  • هشدار به ایرانی‌ها؛ یک بد‌افزار خطرناک در کمین کامپیوترها
  • هشدار سایبری: از USB نامطمئن استفاده نکنید، بدافزار خطرناک PlugX در حال گسترش است
  • هشدار به ایرانی‌ها؛ بد‌افزار خطرناک PlugX در حال نفوذ به کامپیوترها است
  • توقف اعزام قطار‌های تندروی خط ۵ مترو تهران در عصر امروز
  • منافع شخصی دلیل عدم عمل به قانون در شهرداری ها / استمرار کاهش کیفیت زندگی در کلانشهرها و شهرها /نتایج وخیم عدم مشارکت در انتخابات شوراها
  • تلف شدن ۵۷ گوسفند در برخورد قطار با گله در قزوین