Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  حمیدرضا جهانیان درباره برگزاری نشست بین مدیران تیم های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا با مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ بیان کرد: دومین نشستی بود که بین مسئولان فدراسیون فوتبال با مدیران باشگاه ها درخصوص کسب مجوز حضور در لیگ قهرمانان برگزار می شد و باردیگر شرایط به باشگاه ها اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق برنامه هر ۴ باشگاه کار خود را انجام می دهند. بزرگ ترین مشکل، بدهی باشگاه هاست و متاسفانه در این گونه نشست ها تنها درمورد همین امر صحبت می شود و هیچ صحبتی درباره مطالبات باشگاه ها نمی شود.

او ادامه داد: به مسئولان گفتم که فدراسیون فوتبال تنها به دنبال دریافت برگه تسویه حساب باشگاه ها با طلبکاران است و درمورد دریافت مطالبات آن ها از سازمان لیگ یا سایر بخش ها بحثی صورت نمی گیرد. اگر حق باشگاه ها پرداخت شود، به طور حتم تمام بدهی ها تسویه می شود.

جهانیان افزود: از فوتبال و لیگ برتر همه به جزء باشگاه ها و بازیکنان بهره می برند و خیلی راحت حق و حقوق آنها نادیده گرفته می شود. در روزهای آخر مهلت AFC هم به ما فشار وارد می کنند که هر چه سریع تر دیونمان را تسویه کنیم. دست کم این موضوع را به خود باشگاه ها واگذار کنند تا با رایزنی برای گرفتن حقمان به توافق برسیم.

او درمورد اینکه با توجه به حجم بدهی تیم های استقلال، پرسپولیس، تراکتورسازی و نفت تهران آیا فدراسیون فوتبال در نهایت مجوز حرفه ای آن ها را برای حضور در لیگ قهرمانان صادر می کند یا خیر، گفت: طبق الزام AFC باشگاه ها باید مدارک خود را تکمیل کنند و فدراسیون فوتبال هم باید این مدارک‌ را تائید و به AFC ارسال کند. کنفدراسیون فوتبال آسیا هم مدارک باشگاه ها را بررسی می کند. تمام باشگاه ها برنامه های خود را پیش می برند و به این جمع بندی رسیدیم که در فرصت باقی مانده مدارکمان را تکمیل کنیم.

مالک باشگاه نفت تهران افزود: مدارک باشگاه نفت آماده است و آن را فردا(یک شنبه) به سازمان لیگ تحویل می دهیم. سایر باشگاه ها هم تا حد زیادی اسناد مورد نیاز را جمع آوری کرده اند. به همان دلیلی که AFC به بحث مطالبات باشگاه ها ورود نمی کند به بدهی آنها هم توجه خاصی ندارد. تنها باید صورت حساب بدهی هایمان را به AFC گزارش کنیم. میزان بدهی ها و مطالباتمان و همچنین توافقاتی که با طلبکاران انجام شده است به کنفدراسیون فوتبال آسیا گزارش کرده ایم.

جهانیان درباره اینکه آیا طلبکاران باشگاه ها راضی می شوند از مطالبات خود صرف نظر کنند، پاسخ داد: به هر حال توافقاتی صورت می گیرد و هیچ بازیکن حرفه ای حاضر نیست به دلیل طلبش یک باشگاه را زمین گیر کند. این روحیه از خود گذشتگی بین فوتبالیست های ایرانی وجود دارد و از زمین خوردن باشگاه های بدهکار هیچ کسی سود نمی برد.

او افزود: منطقی نیست باشگاه های مردمی پرسپولیس و استقلال با شکایت یک بازیکن به زمین بخورند. در این صورت چه کسی جوابگو است؟

جهانیان درمورد بلاتکلیفی مدیریتی باشگاه نفت تهران تصریح کرد: طبق شرایط امور باشگاه نفت را جلو می بریم. مهم ترین موضوع بحث دارایی باشگاه نفت بود. این امر در ماه های اخیر مانع از انتقال مالکیت باشگاه نفت شده بود که آن را به صورت جدی پیگیری کردیم و اداره دارایی اسناد و تضمین های لازم را تحویل گرفت. حتی این اداره به مالک قبلی باشگاه نفت نامه ای ارسال و از این شرکت درخواست کرد می تواند چک هایی که در گذشته برای رفع مشکل مالیاتی باشگاه نفت ارائه کرده است پس بگیرد. در روزهای آتی صورت جلسات تنظیم و انتقال قطعی باشگاه نفت به ما انجام می شود.

مالک باشگاه نفت تهران درمورد اعتراض بازیکنان نفت به پرداخت نشدن مبلغ قراردادشان گفت: آنها حق دارند چراکه برای موفقیت نفت زحمت می کشند اما این بلاتکلیفی همه را اذیت می کند. شک نکنید اگر در روزهای آتی در بحث دراختیار گرفتن قطعی مالکیت باشگاه نتیجه بگیریم، شرایط بازیکنان تغییر می کند.

انتهای پیام/

اظهارات جهانیان درباره وضعیت تیم نفت در لیگ قهرمانان آسیا

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۰۶۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی ۶ گُله النصر با هت‌تریک رونالدو

تیم فوتبال النصر ریاض با هت‌تریک رونالدو حریف خانگی‌اش در لیگ حرفه‌ای عربستان را با شکست ۶گله بدرقه - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در یکی از دیدارهای امشب (جمعه) هفته سی‌اُم لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان تیم النصر از الوحده میزبانی کرد و در پایان با نتیجه 6 بر صفر پیروز شد.

واکنش رونالدو به حضور النصر در فینال جام حذفی عربستان

برای تیم شهر ریاض در این بازی کریستیانو رونالدو (5، 12 و 52)، اوتاویو (18)، سادیو مانه (45) و محمد الفتیل (88) گل زدند.

النصر در جدول رده‌بندی 18 تیمی لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان با 74 امتیاز پس از الهلال 83 امتیازی دوم است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شناسایی باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • عملیات وعده صادق جهانیان را نسبت به مسئله غزه بیدار کرد
  • اسرائیل پاسخی به مطالبات مقاومت فلسطین نمی‌دهد
  • باید سه امتیاز را از صنعت نفت بگیریم
  • کونسیسائو: طارمی طوری بازی کرد که انگار قرارداد ۱۰ ساله دارد​​​​​​​
  • واکنش رسمی پورتو حضور طارمی در اینتر
  • خروج واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور بعد از ۶ سال از ورشکستگی
  • خروج واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور بعد از ۶ سال از ورشکستگی با حمایت دستگاه قضا
  • خروج از ورشکستگی یک واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور
  • پیروزی ۶ گُله النصر با هت‌تریک رونالدو